Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama

  • Google przejmuje AdMeld za 400 mln dolarów

    Google jest w stanie zapłacić bardzo wiele, by umocnić swoją pozycję na rynku reklamy w internecie.  więcej
    10-06-2011, 14:29, Adrian Nowak, Technologie
  • Dobre rady Facebook Content Designera

    Facebook jest ostatnio bardzo popularnym narzędziem reklamy w internecie. Służy nie tylko promocji produktu czy wydarzenia, ale daje możliwość informowania o nas i o naszym produkcie, do nawiązania i do podtrzymania kontaktu z klientem. Pytanie tylko, jak skutecznie promować się na Facebooku, jak zainteresować sobą ludzi i jak nie wywołać sytuacji kryzysowej na własnym profilu?  więcej
    29-05-2011, 23:33, Karolina Fiema,
  • Lady Gaga reklamuje Google Chrome razem ze swoimi fanami (wideo)


    Domain Barnyard (lic. CC-BY)
    Niezwykle popularna w sieci piosenkarka zdecydowała się pomóc w promowaniu przeglądarki Google.  więcej
    23-05-2011, 08:20, Adrian Nowak, Technologie
  • Infornext.pl kończy współpracę z IDMnet

    Infornext.pl, wydawca m.in. serwisów Wieszjak.pl, Gotujmy.pl, Commed.pl i Rynekmedyczny.pl, będzie samodzielnie sprzedawał swoja reklamę w serwisach internetowych. Spółka zakończyła kilkumiesięczną współpracę z IDMnet.  więcej
    22-05-2011, 22:22, kg, Pieniądze
  • Angry Birds także poza cyfrowym światem (wideo)

    Popularna gra dostępna na coraz większą liczbę platform na chwilę przeniosła się także do realnego świata.  więcej
    17-05-2011, 22:45, Adrian Nowak, Technologie
  • USA: Drakońskie prawo antypirackie teraz jako PROTECT IP


    © - asiseeit - istockphoto.com
    Przejmowanie domen, cenzurowanie wyszukiwarek, odcinanie od wpłat, wywieranie presji na sieci reklamowe - takie środki walki z piractwem ma formalizować ustawa PROTECT IP, którą zaproponowano w USA. Jest to właściwie kolejna wersja odrzuconej wcześniej ustawy COICA, ale w jeszcze bardziej drakońskim wydaniu.  więcej
    13-05-2011, 09:03, Marcin Maj, Pieniądze
  • Google: mobilna reklama dobra jak żadna inna?


    ©istockphoto.com/vasiliki
    49% odbiorców mobilnych reklam dokonuje zakupu pod ich wpływem - wynika z badań opublikowanych przez Google. Oznaczałoby to, że reklama mobilna jest skuteczna jak mało która, ale do wyników badań można mieć chyba poważne zastrzeżenia.  więcej
    27-04-2011, 12:49, Marcin Maj, Pieniądze
  • Billboard wkrótce rozpozna Twoją twarz?


    www.sxc.hu
    Rynek reklamy może w przyszłości przypominać obrazy znane z futurystycznych filmów.  więcej
    19-04-2011, 18:06, Adrian Nowak, Technologie
  • Zakaz reklam alkoholu w komunikatorach i serwisach społecznościowych


    © Bozworthington - Fotolia.com
    Spoty reklamowe, w których telewidzowie są zachęcani do spożywania napojów alkoholowych, będą emitowane między godziną 23 a 6 rano. Nie będzie można również promować napojów alkoholowych za pośrednictwem stron internetowych adresowanych do małoletnich, komunikatorów lub portali społecznościowych.  więcej
    15-04-2011, 09:42, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • IAB: reklama w internecie wyprzedziła prasową


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Zeszłoroczne wydatki na reklamę w sieci przekroczyły 26 mld dolarów i były wyższe od osiągniętych w roku poprzednim o blisko 15 proc. Jednocześnie internetowi udało się wyprzedzić prasę, w której umieszczono reklamy warte 22,8 mld USD.  więcej
    14-04-2011, 21:52, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Kto jest największym klientem Google'a?

    Największy klient amerykańskiego giganta wydaje zaledwie około 200 mln dolarów na reklamę w Google'u, co stanowi mniej niż 1 procent jego przychodów.  więcej
    14-04-2011, 07:26, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Hardkorowy Koksu, czyli Święty Graal e-marketingu

    Nikt tak nie rozreklamuje produktu, jak miliony internautów. Zrobią to darmo, szybko i jeszcze kupią produkt. Tak działa wirusowy marketing doby internetu, czyli reklama rozprzestrzeniająca się bez udziału profesjonalistów. Zamiast wydawać pieniądze na drogie kampanie w telewizji, coraz więcej firm stawia na media społecznościowe i ich aktywnych użytkowników.  więcej
    12-04-2011, 09:35, Forsal.pl, Pieniądze
  • Reklama nie zobowiązuje do zawarcia umowy


    www.sxc.hu
    Informacje handlowe w reklamach lub ogłoszeniach nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Sprzedawca lub producent reklamowanego towaru nie ma więc obowiązku sprzedać go po cenie podanej w spocie.  więcej
    09-04-2011, 18:49, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Nowi reklamodawcy YouTube'a. Rośnie konkurencja dla TVN, Polsatu i TVP?

    Należący do Google'a serwis YouTube przyciąga coraz większe budżety i coraz więcej firm będących na co dzień klientami telewizji. TVN, Polsatowi i TVP wyrasta konkurencja w walce o budżety na marketing.  więcej
    29-03-2011, 19:11, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • adStandard 2011: Co trzeci internauta blokuje reklamy


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Ponad 1,5 mld zł wydaje się w Polsce na reklamę w sieci. Internauci reklam generalnie nie lubią, ale są w stanie docenić przekazy z humorem. Najpopularniejszymi branżami reklamującymi się w polskiej sieci w 2010 r. były "Finanse" oraz "Telekomunikacja" - wynika z raportu adStandard 2011 przygotowanego przez Internet Standard.  więcej
    23-03-2011, 10:06, Marcin Maj, Pieniądze
  • Jak osiągnąć sukces w kampaniach rozliczanych za rezultaty?


    © ktsdesign - fotolia.com
    Nie każda kampania internetowa, nawet najlepiej przygotowana, musi zakończyć się sukcesem. Czasem wystarczy jednak skorzystanie z kilku praktycznych rad, by nasz cel został w pełni osiągnięty, a pozytywny rezultat stał się faktem.  więcej
    24-02-2011, 19:46, Michał Sołtys, NetAffiliation , Porady
  • Reklamy za głośne? Nikt nie sprawdza, bo nie ma za co


    © erikreis at istockphoto.com
    Czy reklamy w polskiej telewizji są głośniejsze niż filmy? Nie wiadomo. Choć prawo zakazuje, by ogłoszenia zbyt mocno uderzały w nasze uszy, to i tak nikt tego nie może sprawdzić. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji bezradnie rozkłada ręce, tłumacząc się brakiem pieniędzy na kosztowne badania.  więcej
    21-02-2011, 18:54, Dziennik.pl, Pieniądze
  • Eksperci prorokują przesunięcie przychodów reklamowych w stronę internetu


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W ciągu roku ilość czasu, jaką Polacy spędzają w sieci, wzrosła o 40 proc. Telewizję oglądaliśmy tylko o 3,3 proc. dłużej. Do internetu przenosi się też reklama.  więcej
    17-02-2011, 10:54, Dziennik.pl, Pieniądze
  • Rola telewizji nie osłabnie, wręcz przeciwnie


    © erikreis at istockphoto.com
    W 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż internet uzyska pierwsze miejsce pod względem przychodów z reklamy. Cyfryzacja telewizji spowoduje za to zmiany na rynku reklamy i wzrost znaczenia kanałów tematycznych - uważają eksperci firmy Deloitte.  więcej
    16-02-2011, 13:52, mm, Pieniądze
  • Facebookowa potęga marketingu

    Ponad pięć milionów Polaków ma już konta na Facebooku. W ciągu roku ich liczba zwiększyła się ponad trzykrotnie. Jeszcze szybciej rosną na portalu nakłady na kampanie reklamowe i marketingowe.  więcej
    04-02-2011, 09:47, GazetaPrawna.pl, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)