Kampania Play ze spornymi słowami nie zostanie wstrzymana. Hasło zostało zmienione, a Play i UKE doszły do porozumienia.
Po wątpliwościach Prezesa UKE dotyczących telewizyjnych spotów reklamowych sieci Play, gdzie padały słowa „sieć o najlepszej jakości transmisji danych według UKE”, doszło do porozumienia.
Play i Urząd Komunikacji Elektronicznej porozumiały się w sprawie formuły komunikatów wykorzystywanych w aktualnej kampanii reklamowej operatora komórkowego. Kampania tym samym nie zostanie wstrzymana, a zmianie ulegnie jedynie główne hasło wykorzystywane w reklamie, które będzie brzmieć: „Internet mobilny o najlepszej jakości transmisji danych wg niezależnych badań”.
Rzecznik sieci zapytany o koszty związane ze zmianą reklamy telewizyjnej, prasowej i typu outdoor twierdzi, że „zmiana jest mała, więc koszty są rozsądne”.
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.