Kampania Play ze spornymi słowami nie zostanie wstrzymana. Hasło zostało zmienione, a Play i UKE doszły do porozumienia.
Po wątpliwościach Prezesa UKE dotyczących telewizyjnych spotów reklamowych sieci Play, gdzie padały słowa „sieć o najlepszej jakości transmisji danych według UKE”, doszło do porozumienia.
Play i Urząd Komunikacji Elektronicznej porozumiały się w sprawie formuły komunikatów wykorzystywanych w aktualnej kampanii reklamowej operatora komórkowego. Kampania tym samym nie zostanie wstrzymana, a zmianie ulegnie jedynie główne hasło wykorzystywane w reklamie, które będzie brzmieć: „Internet mobilny o najlepszej jakości transmisji danych wg niezależnych badań”.
Rzecznik sieci zapytany o koszty związane ze zmianą reklamy telewizyjnej, prasowej i typu outdoor twierdzi, że „zmiana jest mała, więc koszty są rozsądne”.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|