Związek pracodawców branży internetowej IAB Polska już po raz piąty przeprowadził konkurs MIXX Awards 2011, skierowany do autorów najlepszych kampanii reklamowych w polskim internecie. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się wieczorem pierwszego dnia trwającego w dniach 8-9 listopada wydarzenia Internet Poland Conference&Expo.
reklama
Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury - eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy - oceniają wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI.
– Tegoroczna edycja Mixx Awards jest szczególna z dwóch względów: po pierwsze odbywa się w ramach organizowanego przez nas po raz pierwszy eventu Internet Poland Conference&Expo, po drugie odnotowaliśmy rekordową liczbę 140 zgłoszeń – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. – O zwycięstwie poszczególnych projektów często decydowały dziesiętne części punktów, co świadczy o bardzo wyrównanym poziomie prac.
Nominowani w kategorii Kampania wizerunkowa:
Ceneo: Gong Sp. z o.o. - zwycięzca
Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska, Macroscope OMD
Rytuał Przyjęcia: ACR
Nominowani w kategorii
Wprowadzenie nowego produktu na rynek:
IE9 - Twoja Stara: Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann, Universal McCann
Launch marki Revange: Chariot
Nike Free: Mindshare Polska Sp. z o.o., Artegence - zwycięzca
Nominowani w kategorii
Bezpośredni odzew:
Play Try smart fon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet - zwycięzca
Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail,
Wymyśl nowy smak: Media Direction Digital
Nominowani w kategorii
Najlepsze zastosowanie nowych mediów:
Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro
KFC SoGood: CodeMedia S.A., Adv.pl Sp. z o.o. - zwycięzca
Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP
Nominowani w kategorii
Marketing społecznościowy:
Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine - zwycięzca
Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital
Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea Sp. z o.o.
Nominowani w kategorii Gry:
Gra „Gitarowe Granie” promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o
Męskie Pasje: Gong Sp. z o.o
Świat Danio: Mediacom - zwycięzca
Nominowani w kategorii
Wideo-online:
Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine
Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny - zwycięzca
Uważaj na atrapy: K2 Internet S.A., ACR
Nominowani w kategorii Strona
brandowa:
MTVNHD Experience the music: K2 Internet S.A.
Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland
Strona brandowa: „Zywiec.com.pl”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o - zwycięzca
Nominowani w kategorii Branded kontent;
360interactive.pl: GoldenSubmarine
Blog HTC: Blomedia Sp. zo.o, Zed Digital
Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska Sp. z o.o, Gazeta.pl - zwycięzca
Nominowani w kategorii
Lojalność wobec brandu:
Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: MOSQI.TO
Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz)
Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska - zwycięzca
Nominowani w kategorii
Kampanie społeczne i non-profit:
Akcja Społeczna „Policzmy Się”: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
Włącz myślenie: Codemedia S.A., Fabryka Komunikacji Społecznej Sp. z o.o. - zwycięzca
Nominowani w kategorii
Kampanie cross-mediowe:
Kampania cross mediowa: Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska, Macroscope OMD - zwycięzca
Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom
Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet
W kategorii Best In Show wygrała praca Nike Free (ze średnią głosów 16,15)
Nagrody specjalne Mixx Awards:
Człowiek Roku – Anna Sakowicz
Agencja Roku – 180 HB oraz Pride and Glory Huge Idea
Dom Mediowy Roku – Starcom
Marketer Roku – Grupa Żywiec
Nagroda specjalna Mixx: Krzysztof Golonka
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|