W październiku br. z połączenia spółek NextWeb Ventures i Blomedia powstała nowa grupa mediowa - NextWeb Media. W zasięgu ma być ponad 7 mln internautów.
reklama
W skład grupy mediowej wchodzi sieć zdrowotna abcZdrowie, sieć blogów Blomedia, serwisy life-stylowe i tematyczne m.in. Parenting.pl, Kardiolo.pl oraz inne. Łączny zasięg mediów to 7,5 mln unikalnych użytkowników i ponad 40 mln odsłon stron miesięcznie (Google Analytics, październik 2011).
NextWeb Media jako wydawca internetowy oferuje swoim klientom (firmom z rynku technologicznego, farmacji, motoryzacji oraz FMCG) rozwiązania reklamowe oraz realizację kampanii. Na ich potrzeby stworzy treści oraz w odpowiedni sposób rozdystrybuuje je za pomocą własnych serwisów oraz platform social media.
- Dzięki innowacyjnemu podejściu i odpowiedniemu know-how kampanie realizowane przez nas charakteryzują się znacznie większym stopniem interakcji są lepiej odbierane przez użytkowników, co z kolei przekłada się na osiągnięcie zaplanowanych celów oraz zadowolenie naszych klientów - podkreśla Jakub Zieliński, pomysłodawca oraz partner zarządzający NextWeb Media.
Obecnie NextWeb Media realizuje nowy projekt Tomasza Lisa, na początek 2012 roku zapowiada również kolejne inwestycje, które wzmocnią pozycję rynkową grupy. Grupą NextWeb Media zarządzać będzie Marcin Barciński (CEO) wspólnie z Mariolą Kucharską (COO).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|