Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Scientific Advertising - legendarna książka dla osób zajmujących się sprzedażą

ARTYKUŁ PROMOCYJNY 28-09-2011, 08:20

Jeszcze tylko przez 5 dni, do najbliższego poniedziałku, możesz pobrać za darmo cenną książkę Claude'a Hopkinsa zawierającą 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych.

Scientific AdvertisingScientific Advertising” jest znana praktycznie na całym świecie i stanowi biblię wielu copywriterów, marketerów i specjalistów od sprzedaży.

Nie wyobrażam sobie, aby ktoś, kto uważa się za copywritera, nie przeczytał tej książki. Co ciekawe, nie jest ani trochę podobna do typowych pozycji o reklamie, które zazwyczaj napisane są trudnym, wręcz "drętwym" językiem. Tutaj jest zupełnie inaczej, na tych zaledwie 115 stronach mamy tak ogromną ilość informacji na temat reklamy, że w większości przypadków wystarczy to, żeby sprzedawać swoje produkty z bardzo dużą skutecznością. Polecam każdemu, kto chce zwiększyć skuteczność swoich ofert!

– Paweł Cisek

Aby bezpłatnie pobrać tę książkę w wersji elektronicznej (PDF), wystarczy odwiedzić specjalnie przygotowaną przez wydawcę stronę.

„Scientific Advertising″ - pobierz teraz za darmo!


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik