Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Microsoft zwraca uwagę na kwestię ochrony prywatności w Gmailu (wideo)

29-07-2011, 09:19

Gigant z Redmond chce zniechęcić użytkowników do Gmaila, jednocześnie proponując im własne rozwiązanie Office 365.

Microsoft ogłosił niedawno, że zakończył prace nad poprawką Mango dla Windows Phone 7, teraz natomiast firma postanowiła położyć większy nacisk na promocję swojego pakietu Office 365.

>>Czytaj także: Ballmer: Windows Phone 7 na razie nie jest sukcesem

Sonda
Podoba Ci się nowa reklama od Microsoftu?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Przypomnijmy, że Office 365 to płatny zestaw aplikacji hostowanych w chmurze, konkurencyjny dla Dokumentów Google. Choć narzędzia są bardziej rozbudowane niż w przypadku zestawu Google, korzystanie z nich wiąże się koniecznością uiszczania miesięcznej opłaty.

Microsoft w celu promowania swoich narzędzi przygotował reklamę, której głównym bohaterem jest listonosz "Gmail man". W swoim klipie Redmond przedstawia go jako człowieka, który przegląda wszystkie wiadomości użytkowników w celu dopasowania jak najlepszych reklam.

Firma chce w ten sposób zniechęcić internautów do korzystania z poczty Google'a, która obecnie może się pochwalić kilkuset milionami użytkowników. Warto jednak wyjaśnić, że przeglądaniem wiadomości w Gmailu tak naprawdę nie zajmują się ludzie, a jedynie skrypty.

>>Czytaj także: Nokia wyda 80 mln funtów na promocję Windows Phone 7


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: ZDNet