Kampania ma ruszyć już we wrześniu i będzie skierowana przede wszystkim na rynek Ameryki Północnej oraz Europy.
Windows Phone 7 nie radzi sobie zbyt dobrze na rynku mobilnych systemów operacyjnych, a niedawno nawet Steve Ballmer przyznał, że trudno zaliczyć go do jednego z sukcesów firmy.
Nokia, która poważnie zaangażowała się we współpracę z Microsoftem, może już w najbliższym czasie wydać nawet 80 mln funtów na promocję WP7 w USA i Europie - informuje Marketing Magazine.
Szeroko zakrojona kampania ma potrwać sześć miesięcy, a zaangażowane w nią mają zostać agencje takie, jak Wieden & Kennedy, Fallon czy R/GA.
Fiński producent na razie odmówił szerszego komentarza w tej sprawie: Jesteśmy podekscytowani współpracą Nokii oraz Microsoftu, jednak nie komentujemy kampanii dotyczących niezaprezentowanych jeszcze produktów.
Jak łatwo się domyślić, działania mają na celu zmianę wizerunku Nokii, która wielu użytkownikom kojarzy się z nieco przestarzałym już Symbianem. W ostatnich miesiącach wyniki fińskiej firmy nie są najlepsze, a obecnie największym zagrożeniem Nokii są smartfony z Androidem oraz iOS.
Warto przypomnieć, że Windows Phone ma się pojawić w polskiej wersji językowej pod koniec tego roku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Facebook blokuje kolejne narzędzie do eksportu kontaktów - twórcy zaskoczeni
|
|
|
|
|
|