Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Będzie więcej reklam w radiu i telewizji

GazetaPrawna.pl 24-04-2010, 09:28

Nawet 30-minutowe filmy i programy publicystyczne będą mogły być przerywane reklamami. Wyjątkiem będą audycje dla dzieci i transmisje uroczystości religijnych.

W telewizji i radiu częściej będą emitowane reklamy. Film czy program będzie można przerwać blokiem reklam, jeżeli trwa przynajmniej 30 minut, a nie 45, jak to jest obecnie – takie rozwiązanie przewiduje projekt założeń do nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji.

Rozwiązania, które proponuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, zniosą także obecny zakaz przerywania reklamami audycji publicystycznych, dokumentalnych i religijnych, które trwają krócej niż 30 minut. Wyjątkiem będą transmisje uroczystości religijnych oraz programy dla dzieci. Reklamy nie przerwą także serwisów informacyjnych.

Spoty reklamowe i telesprzedażowe, które przerywają audycję, będą mogły być emitowane nawet co 10 minut, ale ich czas nie będzie mógł przekroczyć 12 minut.

 

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Będzie więcej reklam w radiu i telewizji

Łukasz Kuligowski

gazeta prawna


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Dodasz szefa do znajomych?



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING


Tematy pokrewne:  

tag telewizjatag reklamatag radiotag media