Nawet 30-minutowe filmy i programy publicystyczne będą mogły być przerywane reklamami. Wyjątkiem będą audycje dla dzieci i transmisje uroczystości religijnych.
W telewizji i radiu częściej będą emitowane reklamy. Film czy program będzie można przerwać blokiem reklam, jeżeli trwa przynajmniej 30 minut, a nie 45, jak to jest obecnie – takie rozwiązanie przewiduje projekt założeń do nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji.
Rozwiązania, które proponuje Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, zniosą także obecny zakaz przerywania reklamami audycji publicystycznych, dokumentalnych i religijnych, które trwają krócej niż 30 minut. Wyjątkiem będą transmisje uroczystości religijnych oraz programy dla dzieci. Reklamy nie przerwą także serwisów informacyjnych.
Spoty reklamowe i telesprzedażowe, które przerywają audycję, będą mogły być emitowane nawet co 10 minut, ale ich czas nie będzie mógł przekroczyć 12 minut.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Będzie więcej reklam w radiu i telewizji
Łukasz Kuligowski
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|