Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

GetResponse

  • Jesienne spotkanie z branżą e-commerce


    Sofort
    24 października w Warszawie odbędzie się Shopper Day. Organizatorzy i uczestniczy wydarzenia wezmą na warsztat zagadnienia takie, jak aktualne wyzwania marketingu, e-commerce i budowania lojalności. Spojrzą na retail w wydaniu online i offline oraz zaprezentują najnowsze technologie i narzędzia do budowania komunikacji z klientem.  więcej
    07-09-2018, 19:27, Nika, Kalendarium
  • Prestiżowa nagroda dla GetResponse za rozwój wiedzy na temat marketing automation

    Amerykański portal biznesowy The DemandGen Report, wyróżnił statuetką Killer Content Award 2017 kampanię contentową GetResponse z udziałem influencerów. Eksperci portalu docenili wysoki poziom wiedzy oraz profesjonalizm działań wokół Marketing Automation Hub – projektu wspierającego wprowadzenie na rynek marketing automation, nowej funkcjonalności w GetResponse.  więcej
    29-03-2017, 10:08, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Niezawodne sposoby na poprawę dostarczalności mailingów [DARMOWY WEBINAR]

    Dołącz do webinaru prowadzonego przez ekspertów GetResponse, firmy dostarczającej narzędzia do  Email Marketingu. Podczas spotkania specjaliści GR podzielą się swoją wiedzą i zaproponują praktyczne rozwiązania, zapewniające najwyższą dostarczalność kampanii emailowych.  więcej
    22-06-2016, 07:55, OGŁOSZENIE, Pieniądze
  • Spełnij oczekiwania odbiorców dzięki segmentacji listy mailingowej


    Shutterstock
    Działania email marketingowe są najbardziej skuteczne, gdy stanowią odpowiedź na rzeczywiste potrzeby subskrybentów. Wartościowe kampanie email marketingowe angażują odbiorców i pomagają im stać się lojalnymi klientami. Segmentacja listy pozwala na lepsze poznanie profilu odbiorców i dopasowanie komunikacji do ich oczekiwań.  więcej
    10-12-2015, 16:47, GetResponse, Porady
  • Gdzie i jak zacząć budowę bazy mailingowej?


    Goritza/Shutterstock.com
    Zaangażowani odbiorcy to fundament każdej skutecznej kampanii mailingowej. Ważna jest jednak nie tylko wielkość bazy subskrybentów, ale przede wszystkim jej jakość. Dobrze dopasowana oferta i odpowiedni sposób prowadzenia komunikacji to klucze do responsywnej i w konsekwencji - wysokiej jakości bazy. W tym artykule postaram Ci się wyjaśnić, w jaki sposób rozpocząć budowę własnej listy mailingowej, stosując metody odpowiednie dla Twojego biznesu.  więcej
    16-11-2015, 14:02, GetResponse,
  • Wykorzystaj potencjał maili transakcyjnych


    Rawpixel
    Emaile transakcyjne to wiadomości automatycznie wysyłane do użytkownika w odpowiedzi na jego działanie. Jednym z najbardziej popularnych przykładów tego typu maili może być wiadomość z potwierdzeniem dokonania zakupu, wysyłana przez sklep internetowy. Większość firm często ogranicza wykorzystanie maili transakcyjnych do przekazywania prostych komunikatów. Jednak warto maksymalnie wykorzystać potencjał wiadomości, których całkowity wskaźnik otwarć nierzadko przekracza 100%.  więcej
    26-10-2015, 13:47, GetResponse, Pieniądze
  • Czy spam w naszych skrzynkach to wynik niewiedzy czy celowego działania, zbadał GetResponse


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    93% marketerów wie, że musi otrzymać zgodę odbiorcy na wysyłanie mu e-mailem informacji handlowych, ale 34% uważa, że adresów typu biuro@nazwafirmy.pl to nie dotyczy. 29% badanych przyznaje się do budowania bazy odbiorców z pominięciem potwierdzenia subskrypcji.  więcej
    24-07-2013, 16:26, Anna Wasilewska-Śpioch, Pieniądze
  • Pierwsze kroki w email marketingu - konferencja ekspertów GetResponse

    Zdobywanie nowych klientów, rejestracja bazy w GIODO, budowa relacji, analiza efektów i zwiększanie skuteczności - to tylko niektóre tematy konferencji organizowanej przez ekspertów email marketingu z GetResponse, która odbędzie się 16 kwietnia w warszawskim Millenium Plaza.  więcej
    22-03-2013, 11:41, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Email marketing oczami internautów - raport GetResponse

    Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymuje - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse.  więcej
    05-03-2013, 16:52, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Konwersja przez edukację: e-mail marketingowe case study GetResponse

    Zwiększyć sprzedaż. Ale jak? Dlaczego nie kupują mojego produktu? To pytanie, niezależnie od tego, jaka jest skala i powodzenie prowadzonej przez nas działalności, zadawał sobie z pewnością każdy. Sprzedaż jest procesem wymagającym ciągłej optymalizacji, poprawy wyników i osiągania kolejnych celów.  więcej
    05-03-2013, 07:57, Maciej Ossowski, GetResponse,
  • Weź udział w badaniu GetResponse i wygraj unikatowe nagrody

    Zespół GetResponse po raz kolejny poddaje analizie rodzimy rynek e-mail marketingu. Tym razem zbada, jak użytkownicy poczty e-mail postrzegają newslettery, które otrzymują.  więcej
    25-01-2013, 09:36, PATRONAT MEDIALNY, Lifestyle
  • 10 kroków efektywnego budowania listy odbiorców


    ©istockphoto.com/blackred
    Lista odbiorców w e-mail marketingu jest na wagę złota - ten fakt był powtarzany tyle razy, że można by już go uznać za truizm. Natomiast realnym problemem, z jakim borykają się marketerzy, jest to, jak tę listę zbudować.  więcej
    05-12-2012, 17:34, Piotr Krupa, GetResponse,
  • Email w biegu: Jak dziś sprawdzamy pocztę elektroniczną - raport GetResponse

    Niemal 24% badanych wykorzystuje do sprawdzania poczty email jednocześnie urządzenia mobilne i stacjonarne. Ponad 18% użytkowników smartfonów najczęściej wykorzystuje je do sprawdzania poczty email, a 63,3% z nich prowadzi za ich pomocą aktywną korespondencję emailową - wynika z raportu "Email w biegu" przygotowanego przez ekspertów GetResponse.  więcej
    02-10-2012, 18:22, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Nowe logo symbolem zmian w GetResponse

    GetResponse podsumowuje zmiany i nowe funkcjonalności wprowadzone do serwisu nową identyfikacją wizualną z całkowicie odmienionym logo.  więcej
    13-09-2012, 12:40, informacja prasowa, Pieniądze
  • Sprawdź nowy Kreator Wiadomości GetResponse w praktyce - weź udział w konkursie i wygraj iPada!

    GetResponse udostępnił wersję beta rewolucyjnego Kreatora Wiadomości umożliwiającego tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych. Możliwości Kreatora można sprawdzić, biorąc udział w konkursie na najlepszy newsletter, w którym główną nagrodą jest iPad.  więcej
    04-06-2012, 06:30, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Turystyka i e-commerce mocno korzystają z e-mail marketingu


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Aż 83% badanych firm stosuje różne elementy kampanii e-mail marketingowych w promocji swojej marki w internecie. Najwyższy poziom e-mail marketingu prezentują średnie przedsiębiorstwa oraz firmy z branży e-commerce i turystycznej - wynika z raportu "Stan email marketingu w Polsce 2012" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse.  więcej
    12-04-2012, 13:07, paku, Pieniądze
  • Jak skutecznie dostarczać wiadomości e-mail? - darmowy poradnik GetResponse


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Eksperci z GetResponse przygotowali darmowy poradnik zawierający 10 praktycznych sposobów na zwiększenie dostarczalności kampanii e-mail marketingowych.  więcej
    27-10-2011, 10:14, paku, Technologie
  • IT Skaner - poniedziałek 28 marca 2011

    W dzisiejszym przeglądzie informacji z polskiego rynku nowych technologii m.in.: przenosiny serwerowni NK, Plus rusza z ofertą iPlus CDMA, 50% opustu dla organizacji non-profit w GetResponse, zwycięzcy Skarabeusza, Intel dał wybrać kanał telewizyjny internautom, półroczna obniżka w Allegro, nowy katalog telefonów w Play.  więcej
    28-03-2011, 23:21, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • E-mail lepszy niż e-reklama


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    W tym roku rynek e-mail marketingu był warty 100 mln zł, w kolejnych ma rosnąć w tempie 100 proc. Okazało się, że wysyłanie e-maili do użytkowników jest skuteczniejszą formą reklamy niż banery internetowe.  więcej
    29-12-2010, 10:24, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • GetResponse: nowy Kreator Formularzy za darmo


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Ponad 500 gotowych szablonów formularzy zapisu, możliwość dodawania własnych pól, zmiana kolorów, rozmiarów i kształtów oraz dostęp do statystyk - to kilka wyróżników Kreatora Formularzy udostępnianego przez GetResponse.  więcej
    12-09-2010, 14:15, paku, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)