Jak skutecznie dostarczać wiadomości e-mail? - darmowy poradnik GetResponse

27-10-2011, 10:14

Eksperci z GetResponse przygotowali darmowy poradnik zawierający 10 praktycznych sposobów na zwiększenie dostarczalności kampanii e-mail marketingowych.

Dostarczalność – czyli zdolność skutecznego dostarczania wiadomości e-mail – jest jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów. Z badań przeprowadzonych przez MarketingSherpa wynika, że jeden na sześciu odbiorców nie otrzymuje wysłanego do niego e-maila, ponieważ zostaje on omyłkowo zatrzymany przez filtr antyspamowy.

Z poradnika przygotowanego przez ekspertów e-mail marketingu z GetResponse można dowiedzieć się, nie tylko jakie czynniki powodują niedostarczenie wiadomości e-mail, ale również jak temu zaradzić.

Czytaj też: Dlaczego e-mail marketing?

Poradnik wyjaśnia m.in.:

  • Jak tworzyć treść newsletterów, aby nie wpływała ona negatywnie na dostarczalność.
  • Dlaczego warto stosować rozpoznawalny adres e-mail w polu nadawcy.
  • Sposoby zarządzania „higieną” listy kontaktów.
  • Jak efektywnie monitorować dostarczalność wysyłanych wiadomości.
  • Dlaczego warto wysyłać newslettery regularnie.

- Zgoda na przesyłanie informacji handlowych to dziś za mało, aby odróżnić pełnowartościowe newslettery od spamu. Dostawcy skrzynek pocztowych, chroniąc swoich użytkowników przed inwazją niezamówionych wiadomości, wprowadzają coraz to nowe reguły do filtrów antyspamowych. Odbija się to na działaniach marketerów, którzy nie mając pełnej świadomości obowiązujących zasad, mogą ponieść klęskę przy próbach dostarczenia newsletterów do skrzynek odbiorczych - mówi Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji w GetResponse. - Dlatego postanowiliśmy stworzyć poradnik, który nie tylko odkrywa tajniki dostarczalności, ale również prezentuje niezawodne sposoby, które powinny być stosowane przez każdego, kto wykorzystuje e-mail jako narzędzie komunikacji marketingowej.

Darmowy poradnik „10 niezawodnych sposobów na najwyższą dostarczalność kampanii email marketingowych” można pobrać ze strony: getresponse.pl

GetResponse zaprasza również do wzięcia udziału w kampanii „Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy - bez ponoszenia żadnych kosztów – może przetestować dostarczalność wiadomości na poziomie 99,3%.


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy