Eksperci z GetResponse przygotowali darmowy poradnik zawierający 10 praktycznych sposobów na zwiększenie dostarczalności kampanii e-mail marketingowych.
Dostarczalność – czyli zdolność skutecznego dostarczania wiadomości e-mail – jest jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów. Z badań przeprowadzonych przez MarketingSherpa wynika, że jeden na sześciu odbiorców nie otrzymuje wysłanego do niego e-maila, ponieważ zostaje on omyłkowo zatrzymany przez filtr antyspamowy.
Z poradnika przygotowanego przez ekspertów e-mail marketingu z GetResponse można dowiedzieć się, nie tylko jakie czynniki powodują niedostarczenie wiadomości e-mail, ale również jak temu zaradzić.
Poradnik wyjaśnia m.in.:
- Zgoda na przesyłanie informacji handlowych to dziś za mało, aby odróżnić pełnowartościowe newslettery od spamu. Dostawcy skrzynek pocztowych, chroniąc swoich użytkowników przed inwazją niezamówionych wiadomości, wprowadzają coraz to nowe reguły do filtrów antyspamowych. Odbija się to na działaniach marketerów, którzy nie mając pełnej świadomości obowiązujących zasad, mogą ponieść klęskę przy próbach dostarczenia newsletterów do skrzynek odbiorczych - mówi Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji w GetResponse. - Dlatego postanowiliśmy stworzyć poradnik, który nie tylko odkrywa tajniki dostarczalności, ale również prezentuje niezawodne sposoby, które powinny być stosowane przez każdego, kto wykorzystuje e-mail jako narzędzie komunikacji marketingowej.
Darmowy poradnik „10 niezawodnych sposobów na najwyższą dostarczalność kampanii email marketingowych” można pobrać ze strony: getresponse.pl
GetResponse zaprasza również do wzięcia udziału w kampanii „Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy - bez ponoszenia żadnych kosztów – może przetestować dostarczalność wiadomości na poziomie 99,3%.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|