e-mail marketing

  • Jak zwiększyć konwersję z email marketingu w e-commerce?

    Email marketing i e-commerce współpracują ze sobą niemal od zawsze. Nic dziwnego, że email jest drugim, zaraz po wyszukiwarce, najpopularniejszym kanałem marketingowym. Odpowiada on za 1/5 transakcji w sklepach internetowych:  więcej
    16-05-2017, 10:32, Eliza Bzdoń, Marta Klimczak,
  • Jak przygotować prosty cykl marketing automation na początek subskrypcji

    Pierwsze wiadomości, które wysyłasz do subskrybenta są kluczowe – kształtują jego doświadczenie z Twoją marką i tworzą standard dalszej komunikacji. Jeżeli ludzie chętnie zapisują się na newsletter Twojej marki, to dobry znak. Wykorzystaj ich zainteresowanie i przygotuj cykl wiadomości, który sprawi, że Twoja marka stanie się jedną z ich ulubionych i będą o niej pamiętać, gdy nadejdzie czas zakupów. W dzisiejszym artykule przedstawię, jak za pomocą marketing automation zaplanować cykl wiadomości powitalnych dla nowych subskrybentów. Dzięki starannie zaplanowanej komunikacji, będziesz mógł poznać swoich odbiorców i budować z nimi wartościowe relacje.  więcej
    05-12-2016, 10:58, Ireneusz Klimczak,
  • INIS wśród najszybciej rozwijających się spółek w Europie

    Spółka INIS znalazła się na 14. miejscu tegorocznej edycji rankingu Deloitte Technology Fast50 Central Europe. Ponadto, wzrost obrotów o 855 proc. w ciągu ostatnich czterech lat zapewnił Spółce 5. miejsce wśród firm z Polski.  więcej
    24-10-2016, 18:49, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Legalna Baza - o czym pamiętać przed wysyłką mailingu do baz zewnętrznych

    Legalna Baza to pierwszy projekt edukacyjny w Polsce, stanowiący źródło rzetelnej wiedzy dla osób, które zamierzają skorzystać z wysyłki do zewnętrznych baz mailingowych.  więcej
    26-08-2016, 08:56, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • 5 najczęściej popełnianych błędów kampanii e-mail marketingowych do baz zewnętrznych


    TijanaM / Shutterstock
    Kampanie mailingowe do baz zewnętrznych to zabieg wykorzystywany najczęściej przez nowo powstałe firmy lub podmioty, które dopiero zaczynają działania e-mail marketingowe i nie posiadają własnej bazy subskrybentów. Dzięki zewnętrznej wysyłce firmy są w stanie zaistnieć w świadomości odbiorców i zdobyć nowych klientów. Na polskim rynku wciąż brakuje dostępnych opracowań i materiałów na temat mailingów do baz zewnętrznych, a jednocześnie coraz więcej firm decyduje się na skorzystanie z tego kanału komunikacji. Brak doświadczenia oraz dostępnych opracowań powoduje słabą efektywność części kampanii mailingowych.  więcej
    12-08-2016, 08:46, Magdalena Rudek,
  • Za rozsyłanie spamu będą kary w wysokości do 3 proc. rocznych przychodów


    wk1003mike / Shutterstock
    Konsument będzie miał 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, będzie mu też łatwiej zwrócić towar zakupiony online. To główne zmiany, które na mocy ustawy o prawach konsumenta wejdą w życie 25 grudnia. Nowe przepisy zakazują również wysyłania reklamowych e-maili i telemarketingu osobom, które nie wyraziły na to zgody, co powinno ucieszyć konsumentów.  więcej
    17-12-2014, 11:51, NEWSERIA, Biznes, Finanse i Prawo
  • PWN świętuje i... gromadzi adresy e-mail w celach marketingowych


    Shutterstock.com
    Z okazji publikacji 10-tysięcznej odpowiedzi na łamach internetowej poradni językowej Wydawnictwo Naukowe PWN przygotowało bezpłatny e-book. Zdawałoby się, sympatyczna akcja, ale - jak wiadomo - łyżka dziegciu potrafi zepsuć beczkę miodu.  więcej
    13-06-2014, 13:04, Anna Wasilewska-Śpioch, Biznes, Finanse i Prawo
  • Gmail domyślnie wyświetli obrazki w e-mailach, ale... utrudni śledzenie odbiorców


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Obrazki w e-mailach służą m.in. do śledzenia odbiorców, a Google znacznie zmieni sposób wyświetlania tych obrazków w Gmailu. Oficjalnie chodzi o bezpieczeństwo, ale ta zmiana będzie miała ciekawe efekty uboczne.  więcej
    13-12-2013, 10:12, Marcin Maj, Technologie
  • Czy spam w naszych skrzynkach to wynik niewiedzy czy celowego działania, zbadał GetResponse


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    93% marketerów wie, że musi otrzymać zgodę odbiorcy na wysyłanie mu e-mailem informacji handlowych, ale 34% uważa, że adresów typu biuro@nazwafirmy.pl to nie dotyczy. 29% badanych przyznaje się do budowania bazy odbiorców z pominięciem potwierdzenia subskrypcji.  więcej
    24-07-2013, 16:26, Anna Wasilewska-Śpioch, Biznes, Finanse i Prawo
  • Email marketing oczami internautów - raport GetResponse

    Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymuje - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse.  więcej
    05-03-2013, 16:52, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Konwersja przez edukację: e-mail marketingowe case study GetResponse

    Zwiększyć sprzedaż. Ale jak? Dlaczego nie kupują mojego produktu? To pytanie, niezależnie od tego, jaka jest skala i powodzenie prowadzonej przez nas działalności, zadawał sobie z pewnością każdy. Sprzedaż jest procesem wymagającym ciągłej optymalizacji, poprawy wyników i osiągania kolejnych celów.  więcej
    05-03-2013, 07:57, Maciej Ossowski, GetResponse,
  • Email w biegu: Jak dziś sprawdzamy pocztę elektroniczną - raport GetResponse

    Niemal 24% badanych wykorzystuje do sprawdzania poczty email jednocześnie urządzenia mobilne i stacjonarne. Ponad 18% użytkowników smartfonów najczęściej wykorzystuje je do sprawdzania poczty email, a 63,3% z nich prowadzi za ich pomocą aktywną korespondencję emailową - wynika z raportu "Email w biegu" przygotowanego przez ekspertów GetResponse.  więcej
    02-10-2012, 18:22, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nowe logo symbolem zmian w GetResponse

    GetResponse podsumowuje zmiany i nowe funkcjonalności wprowadzone do serwisu nową identyfikacją wizualną z całkowicie odmienionym logo.  więcej
    13-09-2012, 12:40, informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • 10 skutecznych technik pozyskiwania leadów [darmowy poradnik]


    Goritza/Shutterstock.com
    Nowy poradnik opracowany przez ekspertów GetResponse - jednego z liderów wśród narzędzi email marketingowych - to zbiór sprawdzonych wskazówek, dzięki którym Twój email marketing będzie naprawdę skuteczny. Korzystając ze wskazówek opisanych w poradniku, dowiesz się, jak rozbudować swoją bazę mailingową, pozyskasz wartościowe leady sprzedażowe i zwiększysz zasięg prowadzonych kampanii email marketingowych.  więcej
    13-07-2015, 11:17, GetResponse, Porady
  • Pigułki Wiedzy: Jak sprawić, aby Twój biznes internetowy wygrywał z konkurencją?

    W poniedziałek 28 maja o godz. 20 odbędzie się transmisja online spotkania z ekspertem, podczas którego zostaną nagrane kolejne Pigułki Wiedzy. Na pytania odpowie Piotr Majewski - znany doradca małych i średnich przedsiębiorstw w dziedzinie e-biznesu.  więcej
    24-05-2012, 09:58, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Sprawdź nowy Kreator Wiadomości GetResponse w praktyce - weź udział w konkursie i wygraj iPada!

    GetResponse udostępnił wersję beta rewolucyjnego Kreatora Wiadomości umożliwiającego tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych. Możliwości Kreatora można sprawdzić, biorąc udział w konkursie na najlepszy newsletter, w którym główną nagrodą jest iPad.  więcej
    04-06-2012, 06:30, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Turystyka i e-commerce mocno korzystają z e-mail marketingu


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Aż 83% badanych firm stosuje różne elementy kampanii e-mail marketingowych w promocji swojej marki w internecie. Najwyższy poziom e-mail marketingu prezentują średnie przedsiębiorstwa oraz firmy z branży e-commerce i turystycznej - wynika z raportu "Stan email marketingu w Polsce 2012" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse.  więcej
    12-04-2012, 13:07, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • 5 zasad udanej kampanii spersonalizowanej

    Kampanie marketingu one-to-one są coraz częściej używanym narzędziem sprzedażowym. Jest to jednak miecz obosieczny - źle przeprowadzona kampania może mieć odwrotne do zamierzonych efekty. Warto pamiętać o kilku żelaznych zasadach, dzięki którym zaplanowana kampania zakończy się sukcesem.  więcej
    23-02-2012, 17:09, Jan Biłyk, Laurens Coster, Porady
  • E-mailing wciąż popularny, przynosi korzyści

    Aż 56 proc uczestników badania potwierdza, że ich firma będzie częściej niż do tej pory wykorzystywała e-mail marketing. Ankietowani marketerzy są świadomi korzyści wynikających ze stosowania e-mailingu w realizacji przedsięwzięć marketingowych. W tym roku potwierdziło to 91 proc. badanych - wynika z ósmego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE.  więcej
    31-10-2011, 12:29, paku, Technologie
  • Jak skutecznie dostarczać wiadomości e-mail? - darmowy poradnik GetResponse


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Eksperci z GetResponse przygotowali darmowy poradnik zawierający 10 praktycznych sposobów na zwiększenie dostarczalności kampanii e-mail marketingowych.  więcej
    27-10-2011, 10:14, paku, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Sierpień 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.