Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

GetResponse podsumowuje zmiany i nowe funkcjonalności wprowadzone do serwisu nową identyfikacją wizualną z całkowicie odmienionym logo.

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług e-mail marketingowych, wprowadził nowe logo oraz identyfikację wizualną. Zmiana wizerunku to symbol rewolucyjnych i prostych w obsłudze funkcjonalności, które zostały wprowadzone do serwisu w ostatnich miesiącach.

Wśród nowych funkcjonalności są m.in.: Kreator Wiadomości umożliwiający tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych, funkcja "Social Sharing" umożliwiająca integrację z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi oraz śledzenie jej efektów, a poza tym zaawansowane statystyki, innowacyjny import kontaktów oraz funkcja Podglądu Wiadomości.

- GetResponse to najłatwiejszy e-mail marketing na świecie. To nie jest tylko hasło, ale nasza filozofia. Ciągła praca nad ulepszaniem produktu - takim podejściem kierujemy się od samego początku. Stawiamy na prosty interfejs i rewolucyjne funkcjonalności. Chcemy w ten sposób pokazać naszym klientom, że zaawansowane kampanie e-mail marketingowe mogą być proste i przyjemne w zarządzaniu - mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).

Nowe logo GetResponse

Nowe logo GetResponse symbolizuje kilka elementów - kopertę, wzrost wyników, znacznik poprawności oraz uśmiech. Dzięki temu może ono komunikować wszystkie najważniejsze elementy związane z GetResponse, jak: e-maile, najwyższa dostarczalność, wysokie wyniki z kampanii oraz zadowolenie i radość z prostej obsługi serwisu.

- Nowe logo to kwintesencja zmian, które udało nam się wprowadzić w GetResponse, ale również początek czegoś nowego. Otwiera się nowy rozdział dla nas i naszych klientów. Już mamy w planach kolejne funkcjonalności, dzięki którym będziemy mogli powiedzieć: Uśmiechnij się. To proste. To GetResponse - dodaje Szymon Grabowski.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa w czołowych serwisach branżowych.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *