Zdobywanie nowych klientów, rejestracja bazy w GIODO, budowa relacji, analiza efektów i zwiększanie skuteczności - to tylko niektóre tematy konferencji organizowanej przez ekspertów email marketingu z GetResponse, która odbędzie się 16 kwietnia w warszawskim Millenium Plaza.
"Pierwsze kroki w email marketingu: Jak zacząć zarabiać w internecie?" to konferencja w całości poświęcona zagadnieniom związanym z email marketingiem. Uczestnicy szkolenia zdobędą elementarną wiedzę pozwalającą im rozpocząć skuteczne działania email marketingowe, jak np. budowa i rejestracja bazy mailingowej w GIODO, segmentacja, tworzenie newslettera czy strategii kampanii.
To jednak nie wszystko. Na przykładach najskuteczniejszych kampanii email marketingowych prelegenci opowiedzą, jak przekuć zdobytą wiedzę w wymierne korzyści i zacząć skutecznie sprzedawać już w ciągu 7 dni od zakończenia szkolenia.
Konferencja będzie prowadzona przez ekspertów email marketingu z GetResponse, którzy na co dzień współpracują z kluczowymi klientami na rynku zarówno polskim, jak i amerykańskim. W gronie prelegentów znajdują się m.in. Maciej Ossowski i Maciej Górski, doświadczeni wykładowcy, którzy regularnie dzielą się wiedzą z zakresu email marketingu z uczestnikami wielu konferencji branżowych w Polsce oraz Stanach Zjednoczonych.
- Gwarantujemy atmosferę indywidualnych porad, intensywnej nauki i wymiany doświadczeń na najwyższym poziomie - zapewnia Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji w GetResponse.
Konferencja odbędzie się 16 kwietnia w wieżowcu Millenium Plaza w Warszawie. Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 299 zł + VAT. Cena konferencji obejmuje lunch i przerwy kawowe, materiały konferencyjne oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Szczegółowy program konferencji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie emailkonferencja.pl
Patronami medialnymi konferencji są: Nowoczesna Firma, Ebiznesonline, Ekomercyjnie.pl, Dziennik Internautów, Nowy Marketing, Proseed, Ebiznes.pl oraz Bankier.pl.
Patronat branżowy nad konferencją sprawują IAB Polska i Polskie Stowarzyszenie Marketingu.
O GetResponse
Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 300 000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 5200 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich, jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, video emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|