Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sprawdź nowy Kreator Wiadomości GetResponse w praktyce - weź udział w konkursie i wygraj iPada!

PATRONAT MEDIALNY 04-06-2012, 06:30

GetResponse udostępnił wersję beta rewolucyjnego Kreatora Wiadomości umożliwiającego tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych. Możliwości Kreatora można sprawdzić, biorąc udział w konkursie na najlepszy newsletter, w którym główną nagrodą jest iPad.

robot sprzątający

reklama


GetResponse, największy w Polsce dostawca usług e-mail marketingowych, wprowadził do swojej platformy wersję beta Kreatora Wiadomości, który całkowicie zmienia dotychczasowy sposób tworzenia newsletterów. Umożliwia on tworzenie zaawansowanych graficznie wiadomości e-mail bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych.

Użytkownicy GetResponse mogą korzystać z gotowych szablonów newsletterów lub różnych layoutów wiadomości. Każdy z nich zawiera kilka wariantów rozmieszczenia treści i grafik, które za pomocą kilku kliknięć można przebudować, dodając do nich nowe kolumny tekstu, przyciski social media i grafiki. W ten sposób można zrealizować niemal każdą wizję newslettera – bez względu na markę lub branżę firmy.

Dodatkowo funkcja drag’n’drop (przesuń i upuść) uprości edycję grafik do minimum. Pozwala ona z łatwością przesuwać, kopiować, zapisywać czy zmieniać rozmiar zdjęć i grafik, dzięki którym wiadomości nabiorą żywych i przykuwających wzrok barw.

Kreator Wiadomości umożliwia również powrót do poprzedniej wersji tworzonej wiadomości – bez ryzyka utraty tej aktualnej. Dzięki temu można porównywać i tworzyć alternatywne wersje wiadomości. Poza tym, każdy element tworzonej wiadomości można zapisać i wykorzystać w kolejnych newsletterach.

Nowy Kreator Wiadomości to nie jest tylko kolejna nowa funkcjonalność GetResponse. To jest prawdziwa rewolucja w e-mail marketingu, która całkowicie zmienia sposób tworzenia newsletterów. Marketerzy i przedsiębiorcy nie potrzebują już grafików i webmasterów, aby móc wysłać atrakcyjny graficznie newsletter do swoich klientów. Teraz całą wiadomość mogą od A do Z zaplanować i zbudować sami w kilka minut – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).

Aby zachęcić do sprawdzenia możliwości nowego Kreatora Wiadomości, zespół GetResponse ogłosił konkurs  Sprawdź swoją kreatywność z rewolucyjnym Kreatorem Wiadomości GetResponse”. Aby wziąć w nim udział, wystarczy stworzyć newsletter i zgłosić go do konkursu. Newslettery będą oceniane przez niezależne jury, w skład którego wejdą: zespoły redakcyjne serwisów Webhosting, Marketingowiec i Mam Startup, bloger Mirek Połyniak oraz eksperci e-mail marketingu z GetResponse.

Konkurs trwa od 21 maja do 6 czerwca. Ogłoszenie wyników nastąpi 12 czerwca 2012. Patronami medialnymi konkursu są: Dziennik Internautów, Marketingowiec, Marketer+, Mam Startup, Proseed i Webhosting.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie:www.getresponse.pl/promo/konkurs-kreator-wiadomosci

 

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w e-mail marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 210 tys. klientów z blisko 200 krajów (w tym 5,2 tys. klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii e-mail marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, wideo e-maile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E