Zespół GetResponse po raz kolejny poddaje analizie rodzimy rynek e-mail marketingu. Tym razem zbada, jak użytkownicy poczty e-mail postrzegają newslettery, które otrzymują.
Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług e-mail marketingowych, wystartowali z kolejnym projektem badawczym na temat e-mail marketingu - "Email marketing widziany oczami internautów". Tym razem postanowili zmierzyć się z opiniami użytkowników poczty e-mail na temat działań e-mail marketingowych.
Aby wziąć udział w badaniu, wystarczy poświęcić 45 sekund i odpowiedzieć na kilka zamkniętych pytań umieszczonych w ankiecie internetowej. Wszystkie odpowiedzi zostaną przeanalizowane i opublikowanie w formie raportu. Wnioski z badania pomogą marketerom lepiej poznać oczekiwania i nastawienie internautów do e-mail marketingu, co może przełożyć się na skuteczność prowadzonych kampanii.
Każdy, kto wypełni ankietę i poda swój adres e-mail, weźmie udział w losowaniu unikatowych niespodzianek sygnowanych logo GetResponse. Nagrody będą losowane co drugi dzień w trakcie trwania badania, a zwycięzcy ogłaszani na facebookowym profilu GetResponse.
Badanie potrwa do 8 lutego.
Aby wypełnić ankietę, wystarczy wejść na stronę http://app.getresponse.com/survey.html?survey_id=14055
Patronami medialnymi badania są: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, IAB, Brief, Marketingowiec.pl oraz Dziennik Internautów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*