Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • Uwaga na cyberataki związane z obsługą celną przesyłek spoza UE przez Pocztę Polską


    ©istockphoto.com/YanC
    Od 1 lipca br. Poczta Polska przejmie obsługę celną przesyłek spoza Unii Europejskiej. Stało się to pretekstem do przeprowadzenia przez cyberprzestępców groźnych akcji phishingowych.  więcej
    08-06-2021, 14:14, pressroom , Bezpieczeństwo
  • Kaufland wprowadza usługi pocztowe we wszystkich sklepach. Niedziele niehandlowe staną się handlowe


    Kaufland
    W dobie pandemii wzrosła popularność zakupów online, a co za tym idzie miejsc, w których można skorzystać z usług pocztowych. Potwierdzeniem tego jest m.in. ponad 71 000 paczek, które klienci Kaufland nadali lub odebrali przy okazji zakupów od marca 2020 roku do 23 maja br. Jeszcze do niedawna usługa była dostępna w ponad 100 marketach sieci, ale już teraz mogą cieszyć się nią kupujący we wszystkich sklepach Kaufland w całej Polsce.  więcej
    04-06-2021, 13:33, pressroom , Pieniądze
  • Polak kupujący online. Czym wyróżniamy się jako klienci?


    famveldman
    Polska ma najgęstszą sieć automatów do odbierania i nadawania przesyłek w Europie. Klienci znad Wisły częściej płacą za pobraniem i samodzielnie odbierają paczki w punktach, zamiast czekać na kuriera. Rzadziej niż e-konsumenci z Europy Zachodniej zwracają też produkty do sklepów. Czym jeszcze się różnimy od internetowych klientów z innych krajów?  więcej
    25-05-2021, 12:11, _, Pieniądze
  • Rynek e-zakupów zmieni się już po 1 lipca. Spora szansa dla polskich e-sprzedawców


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Za sprawą wprowadzanego VAT-u na artykuły spoza EU, e-zakupy z Chin już wkrótce mogą stać się droższe, a tym samym – znacznie mniej opłacalne. Już od 1 lipca tzw. „małe przesyłki” o wartości do 22 euro zostaną objęte podatkiem VAT. Gdy zakończy się era tanich przesyłek z Chin, znane wschodnie marketplace’y powinny się więc spodziewać wyraźnych strat. Jak podatkowe zmiany mogą wykorzystać polscy e-przedsiębiorcy?  więcej
    21-05-2021, 17:30, pressroom , Pieniądze
  • Czy nowe sklepy internetowe splajtują po zniesieniu lockdownu? Co robią, by po rekordowym 2020 r. utrzymać klientów?


    digieye / Shutterstock
    2020 był rekordowym rokiem pod względem liczby nowo otwieranych sklepów w internecie. Znaczna część z nich otwierała się pod wpływem pandemicznych obostrzeń, które utrudniły zarobkowanie stacjonarnym sprzedawcom, a miliony osób skłoniły do robienia zakupów w sieci. Co się z nimi stanie, jeśli galerie i supermarkety otworzą się znowu na dobre? Jak wskazuje analiza Shopera, polskie sklepy internetowe mają sporo sposobów, by rozwijać się, a w branży e-commerce jest jeszcze sporo miejsca dla kolejnych biznesów.  więcej
    11-05-2021, 15:22, pressroom , Pieniądze
  • Oczekiwania konsumentów względem odroczonych płatności


    Andrey Popov
    Jak podają eksperci PwC, do 2026 roku średnioroczny wzrost polskiego sektora e-commerce wyniesie 12%, a jego wartość brutto osiągnie 162 mld zł. Wśród najszybciej rosnących kategorii wymienia się zdrowie, urodę oraz produkty spożywcze. Pandemia zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków oraz przyspieszyła rozwój internetowych platform sprzedażowych. W 2020 roku, transakcje w sieci osiągnęły 14% udziału całego handlu detalicznego w kraju. W porównaniu do rynków europejskich, Polska ma wciąż duży potencjał, tym bardziej że obecnie około 150 tysięcy polskich przedsiębiorstw sprzedaje w online.  więcej
    11-05-2021, 10:55, pressroom , Pieniądze
  • Nie reklamują się, bo boją się podszywaczy - nowy trend w polskim e-commerce


    Antonioguillem
    3,8 biliona dolarów – tyle w 2020 r. stracili łącznie sprzedawcy e-commerce i producenci przez nieuczciwą konkurencję. Plagiaty i podróbki w internecie to codzienność. Problem urósł do takiej skali, że niektórzy wytwórcy nie reklamują swoich produktów w obawie przed naśladowcami. Istnieją jednak sposoby, żeby przed tym się bronić.  więcej
    12-05-2021, 10:31, pressroom , Pieniądze
  • Paczka@ w punkt, czyli priorytetowa obsługa fast track dla eCommerce od Poczty Polskiej


    Poczta Polska
    Paczka@ w punkt, to nowa nazwa okienek typu fast track, dedykowanych obsłudze paczek. Nowe oznakowanie wprowadzono w ponad 700 placówkach pocztowych. Poczta Polska, zgodnie z obraną strategią rozwoju, zakłada podwojenie przychodów z rynku KEP (usługi kurierskie, ekspresowe, paczkowe). W ciągu najbliższych 4 lat wprowadzane będą kolejne rozwiązania ułatwiające obsługę tej grupy przesyłek.  więcej
    04-05-2021, 14:54, pressroom , Pieniądze
  • Sklep zgodny z UX, czyli jak stworzyć e-commerce, który skutecznie sprzedaje

    Podstawowym zadaniem sklepu internetowego jest jak najwyższa sprzedaż. Cel ten można osiągnąć różnymi sposobami. Przede wszystkim ważny jest odpowiedni projekt sklepu, zgodny z zasadami User Experience. Dowiedz się, czym jest UX i jak wykorzystać badania UX do zwiększenia sprzedaży w e-sklepie.  więcej
    30-04-2021, 17:01, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jogurt i opony kupione za Bitcoiny: przyszłość płatności w e-commerce?

    W sklepach internetowych coraz częściej można płacić kryptowalutami. PayPal  wprowadził już taką możliwość w USA i zapowiada jej uruchomienie m.in. w Europie. To efekt coraz większej popularności wirtualnych walut – portfeli bitcoinowych jest już na świecie około 70 milionów – ale też globalizacji rynku e-commerce. O przygotowaniu do tych zmian powinni pomyśleć także polscy e-sprzedawcy, a szczególnie ci, którzy chcą dotrzeć do zagranicznych klientów.  więcej
    28-04-2021, 09:25, _, Pieniądze
  • Polski e-handel to domena mikrofirm


    Sirichai
    Piotr mieszka pod Warszawą. Prowadzi sklep stacjonarny, ale z każdym rokiem coraz więcej czasu inwestuje w sprzedaż w sieci. Zamówienia kiedyś pakował sam i wysyłał wieczorami, teraz pomaga mu partnerka. Sprzedają akcesoria dla domu i ogrodu, głównie w swoim e-sklepie, a niekiedy też na Allegro i w serwisach ogłoszeniowych. Choć branża e-commerce bywa postrzegana jako pole rywalizacji gigantów, jest głównie miejscem, gdzie przedsiębiorcy mogą szybko uruchomić biznes, który sprzedaje i zarabia.  więcej
    19-04-2021, 14:06, _, Pieniądze
  • Jedna czwarta wszystkich zakupów w e-commerce jest odsyłana z powrotem


    Andrea Piacquadio
    Jak się przed tym chronić i uniknąć sytuacji, w której kłopotliwe chargebacki mogą naruszyć płynność finansową sprzedawców?  więcej
    01-04-2021, 14:45, pressroom , Pieniądze
  • Jeśli Twojego biznesu nie ma w e-commerce to z dużym prawdopodobieństwem gorzej Ci się wiedzie


    Sirichai
    Rok 2020 pokazał, że jeśli nie ma Cię w e-commerce, to właściwie nie istniejesz, a jeśli nawet istniejesz, to na pewno gorzej Ci się wiedzie niż biznesom, które zdążyły się, choć odrobinę zdigitalizować. Z najnowszego badania „Co (u)gryzie e-commerce?” z lutego 2021 roku wynika,  że 60% Polaków kupuje regularnie w sieci, przy czym 35% kupuje przynajmniej raz w tygodniu.  więcej
    12-03-2021, 10:00, _, Pieniądze
  • Kilkuset procentowy wzrost zainteresowania działaniami marketingowymi w e-commerce

    Już 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie1, dlatego wiele firm w minionym roku podjęło lub przyspieszyło decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o kanał online. Zwiększenie konkurencji wśród sklepów internetowych zaostrzyło walkę o klienta i wymagało od sprzedających skupienia się na działaniach marketingowych, m.in. na analizie danych sprzedażowych, newsletterach oraz programach lojalnościowych.  więcej
    10-03-2021, 19:23, _, Pieniądze
  • Sprzedawcy internetowi szukają sposobu na porzucone koszyki

    Tylko co piąty konsument kończy rozpoczęte zakupy w sieci. Pozostali, najczęściej licząc na lepszą ofertę, porzucają koszyk – wynika z ostatniego raportu firm Shoper i SMSAPI. Ich badanie dotyczące komunikacji sklepów internetowych może być dla sprzedawców wskazówką, która pomoże ograniczyć wykruszanie się klientów na ostatniej prostej.  więcej
    23-02-2021, 12:43, _, Pieniądze
  • Eksperci komentują otwarcie polskiej wersji Amazon dla sprzedawców

    Amazon ogłosił rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce Amazon.pl. Serwis ma zapewnić polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym biznesom umożliwić dotarcie do większej liczby odbiorców zarówno w Polsce, jak i na świecie. Polscy przedsiębiorcy, planujący sprzedaż za pośrednictwem Amazon w Polsce oraz globalnie, mogą już rejestrować swoje konta po polsku.  więcej
    04-02-2021, 14:30, kg, Pieniądze
  • Raport: 6 na 10 klientów opuszcza sklep, gdy tylko pojawia się problem


    wavebreakmedia / shutterstock
    Wyrozumiały, cierpliwy, empatyczny – to klient ideał… Niestety taki nie istnieje! Według ankiety goMoxie, aż 40% potencjalnych nabywców ma trudności z realizacją nawet najprostszych zadań na stronie sklepu. To nie wszystko! Ponad połowa konsumentów, którzy mają trudności ze sfinalizowaniem transakcji online, porzuca koszyk.  więcej
    11-01-2021, 16:49, pressroom , Pieniądze
  • Wyzwania rekrutacyjne w świecie e-commerce. Dostępność kandydatów (talent pool)

    Rynek e-commerce rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Tempo jego wzrostu jest jednym z największych w skali Europy, a nawet i całego świata. Prognozy wskazują, że do 2022 roku jego wartość urośnie o kolejne 6 mld dolarów.  więcej
    24-12-2020, 08:11, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • 3 na 4 internautów co najmniej raz w miesiącu robi zakupy online


    Blue Media
    Epidemia koronawirusa wpływa na zmianę nawyków zakupowych. Już 76% osób korzystających z internetu wybiera się na zakupy online co najmniej raz w miesiącu, a tylko 4% deklaruje, że nie robi tego w ogóle. Klienci w sklepach wirtualnych najczęściej kupują ubrania, sprzęt RTV/AGD oraz kosmetyki i perfumy. Żywność zamawia już co dziesiąta osoba – wynika z badania zleconego przez CBRE.  więcej
    24-11-2020, 17:12, pressroom , Pieniądze
  • E-commerce live chat - na czym to polega?

    Wdrożenie live chata na stronach internetowych czy platformach sprzedażowych jest jedną z najlepszych decyzji, jaką można podjąć, działając w branży e-commerce. Sprawna komunikacja z klientem jest zazwyczaj kluczowym elementem, umożliwiającym wysoką jakość obsługi klienta oraz ciągłą gotowość do pomocy. Według badań live chat jest szczególnie cenionym przez klientów rozwiązaniem, które skutecznie wspiera sprzedaż!  więcej
    11-11-2020, 01:59, Artykuł poradnikowy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)