Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • Ten wskaźnik mierzy nastroje społeczno-ekonomiczne Polaków


    © maotun - Fotolia.com
    Powstał autorski wskaźnik, który ma pomóc w odzwierciedleniu nastrojów społeczno-ekonomicznych Polaków. Aktualnie dzięki rozwiązaniu prezentowane są statystyki dotyczące trzech obszarów: handlu detalicznego, stacji benzynowych oraz zagranicznego ruchu turystycznego.  więcej
    13-05-2019, 18:47, Nika, Pieniądze
  • Jak sztuczna inteligencja zmienia e-commerce


    wk1003mike / shutterstock
    Przez kolejne 2 lub 3 lata tempo rozwoju sztucznej inteligencji nabierze wprost niewyobrażalnego tempa. Zdaniem Devina Weniga, prezesa eBay, to właśnie w handlu w pierwszej kolejności będziemy obserwować praktyczne zastosowania dla sztucznej inteligencji. Już teraz stosuje się algorytmy głębokiego uczenia maszynowego, które rozpoznają podróbki. Udostępniane są także rozwiązania dla osób z ograniczoną sprawnością.  więcej
    07-05-2019, 21:36, Nika, Pieniądze
  • Kontrowersje wokół regulaminów e-sklepów po roku z RODO


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Formuła “zapoznałem się z regulaminem…” uchodzi dziś za największe kłamstwo internetu. Sprzedawcy korzystają z tego i idą na łatwiznę. Znajdują wzorcowy sklep internetowy i dobrze wyglądający regulamin. Podmieniają dane firmy, resztę kopiują i gotowe! Czy pojawienie się RODO wpłynęło na tę praktykę?  więcej
    06-05-2019, 18:54, Nika, Pieniądze
  • Internet Rzeczy a rozwój handlu


    Geralt
    Hasła „personalizacja” i „sprzedaż wielokanałowa” nie są tylko koncepcjami, nad którymi pracują detaliści. Coraz więcej z nich aktywnie wdraża innowacyjne rozwiązania, aby zyskać przewagę nad konkurencją w gospodarce na żądanie. Oceniając to, w jakim stopniu firmy spełniają kryteria definiujące dzisiejsze inteligentne przedsiębiorstwo, można zaobserwować kilka czynników wskazujących na zaangażowanie sektora handlu detalicznego w proces transformacji.  więcej
    30-04-2019, 21:42, Nika, Pieniądze
  • Siedzisz w e-commerce? Doszlifuj wiedzę o zwrotach i reklamacjach


    wk1003mike / shutterstock
    Zakupy w e-sklepach to wiele korzyści. Możliwość zwrotu towaru w określonym czasie od chwili zakupu to jedna z nich. Takie uprawnienie to norma w sprzedaży internetowej. Podobnie jest z reklamacjami zakupionych produktów. Sprawne rozpatrywanie reklamacji jest uznawane za standard. W jaki sposób tego dokonać? E-sklepom pomoże szczególny poradnik.  więcej
    26-04-2019, 21:07, Nika, Pieniądze
  • Domeny .pl bezpieczniejsze


    © talaj - istockphoto.com
    Rejestr domeny .pl w NASK wprowadził nową usługę - .pl Registry Lock - zwiększającą bezpieczeństwo domen internetowych. Usługa ta zapewnia dodatkową ochronę przed nieautoryzowanymi bądź przypadkowymi zmianami administracyjnymi domeny, próbą jej usunięcia lub przejęcia, np. w wyniku cyberataku, błędu lub nieuprawnionego działania strony trzeciej.  więcej
    23-04-2019, 22:03, Nika, Bezpieczeństwo
  • Jak zrobić cyberbezpieczne zakupy?


    G DATA
    Kupujemy coraz więcej, korzystając z rozbudowanych ofert ogromnej liczby sklepów internetowych. Branża e-commerce znajduje się jednak na celowniku oszustów. Warto zrobić więc wszystko, aby realizowane w sieci transakcje były w pełni bezpieczne.  więcej
    18-04-2019, 22:39, Nika, Bezpieczeństwo
  • Dlaczego standard płatności EMV 3D Secure jest ważny dla sklepów internetowych?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    To, że obroty w handlu internetowym cały czas rosną, w przeciwieństwie do tych w tradycyjnych sklepach, nikogo już nie dziwi. Sprzedaż cyfrowa pomogła wielu detalistom w utrzymaniu się na rynku, inni z kolei od razu rozpoczęli działalność w internecie. Klienci również docenili tę formę handlu za wygodę i spersonalizowane podejście do nich, co owocuje tym, że coraz więcej z nich robi zakupy online, a już 80% Europejczyków używa do tego celu smartfonów[i].  więcej
    12-04-2019, 12:49, _, Technologie
  • Narzędzie do wykrywania szemranych e-interesów oraz inne sposoby weryfikacji informacji o sklepach


    Pressmaster/Shutterstock
    Podróbki, niedoróbki, uszkodzone produkty - od dziecka uczymy się, jak unikać ich na zakupach. W sieci wiele wypracowanych metod nie działa. Dlatego tak ważne jest rozwinięcie algorytmu weryfikującego, którzy sprzedawcy grają nie fair.  więcej
    05-04-2019, 20:55, Nika, Porady
  • Rozwiązania e-commerce dla sklepów internetowych

    Branża e-commerce 2018. Z najnowszego raportu Gemius wynika, że Polacy coraz chętniej i częściej dokonują zakupów w Internecie. O 2 procent w porównaniu z rokiem 2017 wzrosła liczba aktywnych e-konsumentów. Co ciekawe coraz popularniejsze stają się już nie tylko krajowe, ale również zagraniczne platformy zakupowe, gdyż całościowo poziom zaufania do e-sklepów podniósł się do równych 26 procent.  więcej
    01-04-2019, 08:29, kf, Pieniądze
  • Polski e-commerce w 2018 roku - wnioski z raportu


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Kim są kupujący w sieci? Jak wielki jest średni koszyk przy zakupach online? Jak zmienia się aktywność zakupowa w internecie na przestrzeni roku, tygodnia, a nawet dnia? Co najchętniej Polacy kupują w sklepach internetowych? W celu odpowiedzi na te pytania przeanalizowano setki tysięcy transakcji internetowych za 2018 rok. Oto wnioski płynące z tego drobiazgowego badania.  więcej
    28-03-2019, 21:18, Nika, Pieniądze
  • Amazon nie bierze jeńców. Polskie e-sklepy czeka sprawdzian siły i zapobiegliwości


    Frank Gaertner / Shutterstock.com
    Jeżeli Amazon zdecyduje się przekroczyć polską granicę, krajowy e-handel czekają ogromne zmiany. Amerykański gigant rynku rozpycha się coraz bardziej. Jak polskie firmy e-commerce przygotowują się na nadchodzącą rewolucję?  więcej
    20-03-2019, 09:20, Nika, Pieniądze
  • Brexit a sprawa e-polska


    Obraz Stefan Schweihofer/Pixabay
    Wielka Brytania to największy rynek e-commerce w Europie. Według danych Eurostatu 86% Brytyjczyków posiadających dostęp do internetu, robi zakupy w sieci, korzystając przy tym z oferty e-sklepów z rożnych krajów. Dlatego na wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej z niepokojem patrzą między innymi polscy e-sprzedawcy.  więcej
    14-03-2019, 15:57, Nika, Pieniądze
  • Czy w niedziele bez handlu oszczędzamy, czy jednak wydajemy więcej?

    Ustawa o ograniczeniu handlu w niedzielę, swego czasu, była jedną z najczęściej komentowanych rezolucji. Zwolennicy podkreślali jej wpływ na rodzinę. Przeciwnicy zaś argumentowali, że to ograniczenie wolności jednostki. O tym, jak niedziela bez handlu wpłynęła na portfel i nawyki zakupowe przeciętnego Kowalskiego, opowiada ekspertka.  więcej
    11-03-2019, 22:37, Nika, Pieniądze
  • Co dokładnie Polak robi w sieci?


    Mohamed Hassan/Pixabay
    Nowy raport GUS „Jak korzystamy z Internetu 2018” pokazuje, że klikając myszką na pierwszym miejscu stawiamy na wyszukiwanie informacji o towarach i usługach, a zaraz potem na korzystanie z poczty elektronicznej. Dowiedzmy się nieco więcej o pozostałych aktywnościach Polaków.  więcej
    08-03-2019, 18:46, Nika, Lifestyle
  • Pokaż swój e-biznes podczas III Open Day


    Ollyy / Shutterstock
    Startupy z obszaru e-commerce mogą wziąć udział w III Open Day. To wydarzenie organizowane przez firmę z sektora bankowego w celu wymiany wiedzy i doświadczeń z innowacyjnymi przedsiębiorstwami. Na nadsyłanie zgłoszeń zostało niewiele czasu.  więcej
    07-03-2019, 23:10, Nika, Kalendarium
  • Dynamizm plus wielokanałowość - w kilku zdaniach o ciekawym przejęciu


    © Marlee - istockphoto.com
    SumUp, według Inc 5000 najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka w Europie, z końcem stycznia przejęła Shoplo – polską wielokanałową platformę e-commerce. Poznajmy przyczyny tej transakcji.  więcej
    15-02-2019, 15:53, Nika, Pieniądze
  • Ślamazarne zakupy domeną Polaków


    wk1003mike / shutterstock
    Z raportu „E-commerce w Polsce” wynika, że 56% Polaków dokonało zakupu w sieci przynajmniej raz w ciągu ostatnich miesięcy. Do krajów Europy Zachodniej jeszcze trochę nam brakuje (dla porównania w Wielkiej Brytanii, czy w Niemczech odsetek ten ma przekraczać 80%). Różnice dotyczą również szybkości decyzji zakupowych. Nie należymy w tej dziedzinie do najszybszych.  więcej
    12-02-2019, 14:15, Nika, Pieniądze
  • Dwie strony jednego e-sklepu


    anna maria lopez
    15% e-sklepów ma przynajmniej dwa adresy www. Dlaczego? Teoretycznie sprzedażą w sieci można zajmować się bez własnej domeny internetowej, podobnie jak salon fryzjerski może działać w przejściu podziemnym. Jednak większość klientów nie będzie przekonana, że czeka tam na nich strzyżenie wysokiej jakości. Przeniesienie do lokalu przy prestiżowej ulicy okazuje się niezbędne. Tak samo jest z adresem w sieci.  więcej
    11-02-2019, 20:38, Nika, Pieniądze
  • 5 chatbotów działających w branży e-commerce


    Oracle
    E-sklepy stoją przed zadaniem udoskonalenia obsługi klienta i zawojowania również o tych klientów, którzy świadomie wybierają zakupy w galerii ze względu na możliwość utrzymania osobistych kontaktów ze sprzedawcami. W zbudowaniu tego zaufania z pomocą przychodzą chatboty, czyli wirtualni doradcy.  więcej
    05-02-2019, 20:05, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)