Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • Sztuczna inteligencja na zakupach, czyli o gorących trendach w e-commerce


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    E-commerce jest dynamicznym sektorem. Właściciele i menedżerowie e-sklepów muszą nieustannie śledzić trendy rynkowe i technologiczne, które mogą przyczynić się do rozwoju ich przedsiębiorstw. Także, a może przede wszystkim, w branży handlu online takie zjawiska, jak sztuczna inteligencja, personalizacja czy marketing automation to istotne elementy rozwoju.  więcej
    04-07-2019, 16:49, Nika, Pieniądze
  • Online kupuje już zdecydowana większość Polaków. Na temat aktywności e-konsumentów powstał właśnie nowy raport


    wk1003mike / shutterstock
    Powstało siódme wydanie raportu "E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska". Ponad 200-stronicowe dzieło jest źródłem kompleksowej wiedzy na temat polskiego rynku e-handlu, postaw zakupowych konsumentów oraz popularności sklepów e-commerce w różnych kategoriach produktowych.  więcej
    28-06-2019, 14:07, Nika, Pieniądze
  • Małe firmy nie rozwijają kadry IT. W budowaniu konkurencyjności pomóc im mogą innowacyjne narzędzia

    Choć w Polsce działa niemal 2 miliony firm, jak wynika z raportu PARP, aż 99,8% stanowią mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Większość z nich nie decyduje się na zatrudnienie specjalistów, którzy byliby odpowiedzialni między innymi za administrowanie siecią, wręcz zaniedbując kwestię zarządzania ruchem sieciowym lub zajmuje się nim samodzielnie w minimalnym zakresie, co grozi poważnymi konsekwencjami.  więcej
    27-06-2019, 20:48, Nika, Pieniądze
  • Czy można zatrzymać dla siebie niezamówiony towar otrzymany w wyniku błędu sklepu internetowego?


    Sofort
    Robiąc zakupy w sklepie internetowym, może dojść do sytuacji, w której konsument wraz z zamówionym produktem otrzyma rzecz, której nie zamawiał. Czy taki towar można zatrzymać dla siebie, czy należy go oddać sprzedawcy?  więcej
    26-06-2019, 16:55, Redakcja , Lifestyle
  • "Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2019"- najważniejsze wnioski z raportu

    Coraz chętniej korzystamy z większej liczby kanałów, przy czym mamy mniej ulubionych miejsc zakupowych. Sklepy stacjonarne stały się ulubionym miejscem zakupów dla 22% badanych, co oznacza spadek popularności o -10p.p. względem zeszłego roku. 11% osób, badanych na potrzeby nowego raportu, wskazało zaś na platformy zakupowe, 10% e-sklepy, a 7% media społecznościowe. 40% nie ma ulubionego miejsca zakupów.  więcej
    25-06-2019, 18:49, Nika, Pieniądze
  • Jak zapobiec pierwszej niehandlowej niedzieli w e-commerce?

    Internetowi sprzedawcy w najbliższych miesiącach będą musieli się zmierzyć z nie lada wyzwaniem. We wrześniu 2019 r. w życie wejdą regulacyjne standardy techniczne (RTS) będące częścią unijnej dyrektywy w sprawie usług płatniczych, PSD2. Wielu internetowych sprzedawców nie jest nawet świadoma zmian, jakie mają nadejść oraz jaki mogą one mieć wpływ na doświadczenie zakupowe ich klientów. Nowe regulacje wchodzą w życie w sobotę, 14 września - co zatem detaliści powinni wiedzieć, aby niedziela 15 września nie okazała się pierwszą niehandlową niedzielą dla płacących kartą online?  więcej
    09-07-2019, 10:30, Artykuł partnera, Technologie
  • Poznaj platformy najczęściej wybierane pod budowę polskich e-sklepów


    wk1003mike / shutterstock
    Dla właścicieli sklepów i developerów e-commerce w Polsce liczy się przede wszystkim wydajność i bezpieczeństwo działania ich sklepów. To najważniejsze wnioski z badania nowego polskiego rynku e-commerce. Dowiedz się, które platformy handlowcy wybierają najczęściej.  więcej
    13-06-2019, 23:08, Nika, Pieniądze
  • Sposoby dostawy a preferencje klientów e-sklepów


    PR Calling/iStock
    Sposób dostawy, który oferujesz w swoim e-sklepie, ma znaczenie – w końcu może zadecydować o powodzeniu bądź zaniechaniu transakcji przez klienta. Dowiedz się, dlaczego dostawy są tak ważnym aspektem prowadzenia działalności online i czego tak naprawdę oczekują klienci.  więcej
    13-06-2019, 22:35, Nika, Pieniądze
  • Już za chwilę biometria stanie się standardem potwierdzania tożsamości


    Shutterstock.com
    W badaniu „Bezpieczne e-zakupy” uwzględniono postawy polskich konsumentów wobec zakupów online, także w kontekście nadchodzących zmian w płatnościach w e-commerce. Wyłania się z niego obraz osoby, będącej entuzjastą internetowych zakupów, która jest otwarta na korzystanie z biometrycznych form autentykacji płatności. Wszystko wskazuje na to, że biometria wkrótce stanie się standardem.  więcej
    12-06-2019, 23:53, Nika, Pieniądze
  • Deweloperzy magazynowi i operatorzy logistyczni o e-commerce w Polsce

    Właśnie przedstawiono wyniki pionierskiego badania „Jak ugryźć e-commerce w magazynie?”. Autorzy projektu przedstawili analizę polskiego rynku magazynowego z perspektywy branży e-commerce i określili trendy wpływające na dalszy rozwój tego sektora.  więcej
    12-06-2019, 20:43, Nika, Pieniądze
  • Sukces w epoce klienta On-Demand


    Robin Warrall
    Branża handlowa pod wpływem technologii zmienia się w bardzo szybkim tempie. Jej rozwój napędzają sami konsumenci, którzy przyzwyczajeni są do otrzymywania wszystkiego na żądanie, po naciśnięciu guzika. Kluczem do serc i portfeli klientów jest umiejętność przewidzenia ich potrzeb oraz zapewnienia spersonalizowanego doświadczenia.  więcej
    03-06-2019, 23:01, Nika, Pieniądze
  • Podczas tego spotkania poznasz tajniki działania platform e-commerce


    wk1003mike / shutterstock
    13 czerwca odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Liferay Warsaw Tech Meetup. Podczas wydarzenia zostanie zaprezentowane nowe narzędzie do zarządzania platformami e-commerce. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.  więcej
    03-06-2019, 18:55, Nika, Kalendarium
  • Kto inwestuje w e-commerce?


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Fundusz V4C Poland Plus zarządzany przez Value4Capital postanowił zainwestować w rozwój firmy Dreamcommerce - polskiego dostawcę oprogramowania e-commerce. Dzięki sprzedaży udziałów rodzima firma planuje kontynuować ekspansję na niezagospodarowane dotąd segmenty rynku.  więcej
    14-05-2019, 19:39, Nika, Pieniądze
  • Ten wskaźnik mierzy nastroje społeczno-ekonomiczne Polaków


    © maotun - Fotolia.com
    Powstał autorski wskaźnik, który ma pomóc w odzwierciedleniu nastrojów społeczno-ekonomicznych Polaków. Aktualnie dzięki rozwiązaniu prezentowane są statystyki dotyczące trzech obszarów: handlu detalicznego, stacji benzynowych oraz zagranicznego ruchu turystycznego.  więcej
    13-05-2019, 18:47, Nika, Pieniądze
  • Jak sztuczna inteligencja zmienia e-commerce


    wk1003mike / shutterstock
    Przez kolejne 2 lub 3 lata tempo rozwoju sztucznej inteligencji nabierze wprost niewyobrażalnego tempa. Zdaniem Devina Weniga, prezesa eBay, to właśnie w handlu w pierwszej kolejności będziemy obserwować praktyczne zastosowania dla sztucznej inteligencji. Już teraz stosuje się algorytmy głębokiego uczenia maszynowego, które rozpoznają podróbki. Udostępniane są także rozwiązania dla osób z ograniczoną sprawnością.  więcej
    07-05-2019, 21:36, Nika, Pieniądze
  • Kontrowersje wokół regulaminów e-sklepów po roku z RODO


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Formuła “zapoznałem się z regulaminem…” uchodzi dziś za największe kłamstwo internetu. Sprzedawcy korzystają z tego i idą na łatwiznę. Znajdują wzorcowy sklep internetowy i dobrze wyglądający regulamin. Podmieniają dane firmy, resztę kopiują i gotowe! Czy pojawienie się RODO wpłynęło na tę praktykę?  więcej
    06-05-2019, 18:54, Nika, Pieniądze
  • Internet Rzeczy a rozwój handlu


    Geralt
    Hasła „personalizacja” i „sprzedaż wielokanałowa” nie są tylko koncepcjami, nad którymi pracują detaliści. Coraz więcej z nich aktywnie wdraża innowacyjne rozwiązania, aby zyskać przewagę nad konkurencją w gospodarce na żądanie. Oceniając to, w jakim stopniu firmy spełniają kryteria definiujące dzisiejsze inteligentne przedsiębiorstwo, można zaobserwować kilka czynników wskazujących na zaangażowanie sektora handlu detalicznego w proces transformacji.  więcej
    30-04-2019, 21:42, Nika, Pieniądze
  • Siedzisz w e-commerce? Doszlifuj wiedzę o zwrotach i reklamacjach


    wk1003mike / shutterstock
    Zakupy w e-sklepach to wiele korzyści. Możliwość zwrotu towaru w określonym czasie od chwili zakupu to jedna z nich. Takie uprawnienie to norma w sprzedaży internetowej. Podobnie jest z reklamacjami zakupionych produktów. Sprawne rozpatrywanie reklamacji jest uznawane za standard. W jaki sposób tego dokonać? E-sklepom pomoże szczególny poradnik.  więcej
    26-04-2019, 21:07, Nika, Pieniądze
  • Domeny .pl bezpieczniejsze


    © talaj - istockphoto.com
    Rejestr domeny .pl w NASK wprowadził nową usługę - .pl Registry Lock - zwiększającą bezpieczeństwo domen internetowych. Usługa ta zapewnia dodatkową ochronę przed nieautoryzowanymi bądź przypadkowymi zmianami administracyjnymi domeny, próbą jej usunięcia lub przejęcia, np. w wyniku cyberataku, błędu lub nieuprawnionego działania strony trzeciej.  więcej
    23-04-2019, 22:03, Nika, Bezpieczeństwo
  • Jak zrobić cyberbezpieczne zakupy?


    G DATA
    Kupujemy coraz więcej, korzystając z rozbudowanych ofert ogromnej liczby sklepów internetowych. Branża e-commerce znajduje się jednak na celowniku oszustów. Warto zrobić więc wszystko, aby realizowane w sieci transakcje były w pełni bezpieczne.  więcej
    18-04-2019, 22:39, Nika, Bezpieczeństwo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)