Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-commerce

  • Czy na dropshippingu da się zarobić? Nowoczesne podejście do handlu w sieci

    Dropshipping to nowoczesne rozwiązanie, dzięki któremu można wywindować obroty sklepu internetowego na niewyobrażalny wcześniej poziom. Dzięki tej idei można całkowicie skoncentrować się na tym, co przy rozwoju sklepu najważniejsze – działaniach marketingowych i handlowych. Wszystkim innym – pakowaniem i wysyłką, czyli całą logistyką zajmą się specjaliści z hurtowni dropshippingowej. Czym jest dropshipping i jakie daje korzyści?  więcej
    30-07-2019, 13:24, Komunikat firmy, Pieniądze
  • E-commerce czyli jak założyć sklep internetowy?

    Rynek e-commerce w Polsce wciąż się rozwija. Potwierdzeniem są wyniki raportu prowadzonego przez Gemius PBI „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” gdzie wykazano, że liczba internautów w Polsce w 2018 roku wyniosła 27,8 mln, a z 1,5 tys. przebadanych osób ponad połowa dokonała choć raz zakupów online. Kolejne dane uzyskane z raportu Statista Digital Market Outlook „Rynek eCommerce” przychody Polski 3 latach szacuje się ich dalszy wzrost aż do poziomu ponad 15,357 mld USD w 2023 roku, czyli do ponad 55 mld zł. Popyt w sklepach internetowych zaktywizował m.in. zakaz handlu w niedzielę. Może zatem warto zastanowić się nad założeniem własnego sklepu internetowego?  więcej
    27-07-2019, 12:29, _, Pieniądze
  • Amazon a moda polska

    Amazon to firma, która wykorzystuje w bardzo dużym stopniu nowe technologie i sztuczną inteligencję (SI). Jak ma się w tym wszystkim połapać polski sprzedawca? Ekspert z firmy, wspierającej sprzedaż giganta, wyjaśnia, jak działa e-commerce'owe SI.  więcej
    23-07-2019, 18:44, Nika, Pieniądze
  • Gdzie kierowcy szukają ofert ubezpieczeń?


    PublicDomainPictures/pixabay
    Zmotoryzowani chętnie sprawdzają oferty ubezpieczeniowe na ekranach smartfonów, jednak sam zakup wciąż częściej realizują po telefonicznej rozmowie z doradcą. Czy smartfonizacja i globalny boom na e-commerce wpłyną w najbliższym czasie na zmianę przyzwyczajeń polskich kierowców?  więcej
    23-07-2019, 17:53, Nika, Pieniądze
  • Ta fundacja wie, jak ważna jest mobilność


    Shutterstock.com
    Od połowy lipca można pobierać pierwszą aplikację fundacji FaniMani, ułatwiającą przekazywanie darowizn podczas internetowych zakupów na smartfonie. Średnio ok. 2,5% wydanej kwoty ma trafiać do organizacji będących w potrzebie.  więcej
    22-07-2019, 22:29, Nika, Lifestyle
  • Planowane przepisy mogą zaszkodzić rozwojowi e-commerce


    Jirsak / Shutterstock.com
    Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, z korzyścią dla klientów i sprzedawców. Szczególnie sprzyjają jemu jasne i zrozumiałe regulacje. Izba Gospodarki Elektronicznej zauważyła, że w projekcie ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych, druk nr 3622, pojawiło się rozwiązanie, które rodzi duże zaniepokojenie. Chodzi o rozszerzenie niektórych praw przysługujących konsumentom.  więcej
    16-07-2019, 22:15, Nika, Pieniądze
  • Sztuczna inteligencja z Sopotu pomoże zachodnim sąsiadom


    Nethansa
    Startup z Polski jako jedyny, w sposób tak zautomatyzowany, zajmuje się prowadzeniem kont sprzedażowych na platformie Amazon. Sopocka firma, która obecnie wchodzi na rynek niemiecki, do pracy wykorzystuje sztuczną inteligencję i autorski system.  więcej
    09-07-2019, 20:23, Nika, Pieniądze
  • Sztuczna inteligencja na zakupach, czyli o gorących trendach w e-commerce


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    E-commerce jest dynamicznym sektorem. Właściciele i menedżerowie e-sklepów muszą nieustannie śledzić trendy rynkowe i technologiczne, które mogą przyczynić się do rozwoju ich przedsiębiorstw. Także, a może przede wszystkim, w branży handlu online takie zjawiska, jak sztuczna inteligencja, personalizacja czy marketing automation to istotne elementy rozwoju.  więcej
    04-07-2019, 16:49, Nika, Pieniądze
  • Online kupuje już zdecydowana większość Polaków. Na temat aktywności e-konsumentów powstał właśnie nowy raport


    wk1003mike / shutterstock
    Powstało siódme wydanie raportu "E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska". Ponad 200-stronicowe dzieło jest źródłem kompleksowej wiedzy na temat polskiego rynku e-handlu, postaw zakupowych konsumentów oraz popularności sklepów e-commerce w różnych kategoriach produktowych.  więcej
    28-06-2019, 14:07, Nika, Pieniądze
  • Małe firmy nie rozwijają kadry IT. W budowaniu konkurencyjności pomóc im mogą innowacyjne narzędzia

    Choć w Polsce działa niemal 2 miliony firm, jak wynika z raportu PARP, aż 99,8% stanowią mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Większość z nich nie decyduje się na zatrudnienie specjalistów, którzy byliby odpowiedzialni między innymi za administrowanie siecią, wręcz zaniedbując kwestię zarządzania ruchem sieciowym lub zajmuje się nim samodzielnie w minimalnym zakresie, co grozi poważnymi konsekwencjami.  więcej
    27-06-2019, 20:48, Nika, Pieniądze
  • Czy można zatrzymać dla siebie niezamówiony towar otrzymany w wyniku błędu sklepu internetowego?


    Sofort
    Robiąc zakupy w sklepie internetowym, może dojść do sytuacji, w której konsument wraz z zamówionym produktem otrzyma rzecz, której nie zamawiał. Czy taki towar można zatrzymać dla siebie, czy należy go oddać sprzedawcy?  więcej
    26-06-2019, 16:55, Redakcja , Lifestyle
  • "Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2019"- najważniejsze wnioski z raportu

    Coraz chętniej korzystamy z większej liczby kanałów, przy czym mamy mniej ulubionych miejsc zakupowych. Sklepy stacjonarne stały się ulubionym miejscem zakupów dla 22% badanych, co oznacza spadek popularności o -10p.p. względem zeszłego roku. 11% osób, badanych na potrzeby nowego raportu, wskazało zaś na platformy zakupowe, 10% e-sklepy, a 7% media społecznościowe. 40% nie ma ulubionego miejsca zakupów.  więcej
    25-06-2019, 18:49, Nika, Pieniądze
  • Jak zapobiec pierwszej niehandlowej niedzieli w e-commerce?

    Internetowi sprzedawcy w najbliższych miesiącach będą musieli się zmierzyć z nie lada wyzwaniem. We wrześniu 2019 r. w życie wejdą regulacyjne standardy techniczne (RTS) będące częścią unijnej dyrektywy w sprawie usług płatniczych, PSD2. Wielu internetowych sprzedawców nie jest nawet świadoma zmian, jakie mają nadejść oraz jaki mogą one mieć wpływ na doświadczenie zakupowe ich klientów. Nowe regulacje wchodzą w życie w sobotę, 14 września - co zatem detaliści powinni wiedzieć, aby niedziela 15 września nie okazała się pierwszą niehandlową niedzielą dla płacących kartą online?  więcej
    09-07-2019, 10:30, Artykuł partnera, Technologie
  • Poznaj platformy najczęściej wybierane pod budowę polskich e-sklepów


    wk1003mike / shutterstock
    Dla właścicieli sklepów i developerów e-commerce w Polsce liczy się przede wszystkim wydajność i bezpieczeństwo działania ich sklepów. To najważniejsze wnioski z badania nowego polskiego rynku e-commerce. Dowiedz się, które platformy handlowcy wybierają najczęściej.  więcej
    13-06-2019, 23:08, Nika, Pieniądze
  • Sposoby dostawy a preferencje klientów e-sklepów


    PR Calling/iStock
    Sposób dostawy, który oferujesz w swoim e-sklepie, ma znaczenie – w końcu może zadecydować o powodzeniu bądź zaniechaniu transakcji przez klienta. Dowiedz się, dlaczego dostawy są tak ważnym aspektem prowadzenia działalności online i czego tak naprawdę oczekują klienci.  więcej
    13-06-2019, 22:35, Nika, Pieniądze
  • Już za chwilę biometria stanie się standardem potwierdzania tożsamości


    Shutterstock.com
    W badaniu „Bezpieczne e-zakupy” uwzględniono postawy polskich konsumentów wobec zakupów online, także w kontekście nadchodzących zmian w płatnościach w e-commerce. Wyłania się z niego obraz osoby, będącej entuzjastą internetowych zakupów, która jest otwarta na korzystanie z biometrycznych form autentykacji płatności. Wszystko wskazuje na to, że biometria wkrótce stanie się standardem.  więcej
    12-06-2019, 23:53, Nika, Pieniądze
  • Deweloperzy magazynowi i operatorzy logistyczni o e-commerce w Polsce

    Właśnie przedstawiono wyniki pionierskiego badania „Jak ugryźć e-commerce w magazynie?”. Autorzy projektu przedstawili analizę polskiego rynku magazynowego z perspektywy branży e-commerce i określili trendy wpływające na dalszy rozwój tego sektora.  więcej
    12-06-2019, 20:43, Nika, Pieniądze
  • Sukces w epoce klienta On-Demand


    Robin Warrall
    Branża handlowa pod wpływem technologii zmienia się w bardzo szybkim tempie. Jej rozwój napędzają sami konsumenci, którzy przyzwyczajeni są do otrzymywania wszystkiego na żądanie, po naciśnięciu guzika. Kluczem do serc i portfeli klientów jest umiejętność przewidzenia ich potrzeb oraz zapewnienia spersonalizowanego doświadczenia.  więcej
    03-06-2019, 23:01, Nika, Pieniądze
  • Podczas tego spotkania poznasz tajniki działania platform e-commerce


    wk1003mike / shutterstock
    13 czerwca odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Liferay Warsaw Tech Meetup. Podczas wydarzenia zostanie zaprezentowane nowe narzędzie do zarządzania platformami e-commerce. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.  więcej
    03-06-2019, 18:55, Nika, Kalendarium
  • Kto inwestuje w e-commerce?


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Fundusz V4C Poland Plus zarządzany przez Value4Capital postanowił zainwestować w rozwój firmy Dreamcommerce - polskiego dostawcę oprogramowania e-commerce. Dzięki sprzedaży udziałów rodzima firma planuje kontynuować ekspansję na niezagospodarowane dotąd segmenty rynku.  więcej
    14-05-2019, 19:39, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)