Platforma TikTok, która pozwala na dzielenie się krótkimi materiałami wideo ze światem, testuje nową opcję umożliwiającą robienie zakupów przez aplikację
reklama
Po kilku miesiącach od wprowadzenia nowych aktualizacji właściciele TikToka rozpoczynają testy nowej opcji Shoppable Videos - otwierając się na handel społecznościowy.
- TikTok pokazuje w ten sposób, że dba o komercyjne interesy twórców, ale też jest coraz bardziej otwarty na reklamodawców, którzy chcą dotrzeć do przedstawicieli pokolenia Z. Nowa funkcjonalność, która na razie jest tylko w fazie testowej, może także przyciągnąć nowych użytkowników, którzy nastawieni są na robienie zakupów online - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero.
Platforma próbuje dać twórcom możliwość udostępniania w aplikacji adresów URL, przenoszących użytkowników na strony, gdzie będą mogli dokonywać zakupów.
Czy możliwość robienia zakupów z poziomu aplikacji TikTok przyczyni się do tego, że użytkownicy częściej do robienia zakupów w sieci będą używać smartfonów niż laptopów? Na odpowiedź przyjdzie nam trochę poczekać - zobaczymy, jak wypadną testy. Kolejny krok to implementacja nowej funkcjonalności.
Platforma TikTok powstała w 2016 w wyniku połączenia aplikacji TikTok oraz musical.ly. Dwa lata później aplikacja była dostępna w 150 krajach w 75 językach. Obecnie TikTok jest jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych na całym świecie. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez agencję GetHero - społeczność TikToka charakteryzuje się bardzo wysokim zaangażowaniem i lojalnością wobec aplikacji. 83% respondentów korzysta z niej od co najmniej roku, a co czwarty użytkownik spędza przy niej ponad godzinę, a ponad 50% przynajmniej 30 minut dziennie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|