MBE Worldwide (MBE) i PrestaShop poinformowały o zakupie pełnego pakietu udziałów PrestaShop, czołowej platformy e-commerce w Europie i Ameryce Południowej przez firmę MBE.
MBE umożliwia klientom rozwijanie ich działalności biznesowej przez platformę gotowych do użytku cyfrowego rozwiązań kurierskich, poligraficznych i marketingowych. W 2020, MBE obsłużyło ponad 700 tys. klientów biznesowych na całym świecie za pośrednictwem sieci ponad 2800 centrów serwisowych w 53 krajach. Wartość sprzedaży w całym systemie w 2020 roku przekroczyła 1 miliard USD.
PrestaShop umożliwia każdemu właścicielowi sklepu wykorzystanie swojego kanału e-commerce na całym świecie, korzystając z pełni konfigurowalnej platformy, którą można łatwo zaadaptować do wymogów każdego rynku. W 2020 roku, ponad 300,000 właścicieli sklepów na platformie PrestaShop wygenerowało ponad 22 miliardy euro sprzedaży.
U podstaw motywacji akwizycji PrestaShop przez MBE leży wspólny dla obu firm zestaw podstawowych wartości takich jak pasja, nieustępliwość, ambicja, zespołowość oraz wizja połączenia mocnych stron obu przedsiębiorstw: cyfrowej sprzedaży oraz fizycznych platform opartych na lokalizacji. Rozwiązania uzupełnią się wzajemnie w ramach jednego globalnego łańcucha usług dla handlu. W efekcie powstanie w pełni zintegrowany i płynny model obsługi klienta, umożliwiający rozwój przedsiębiorstw.
Zarówno MBE, jak i PrestaShop skupiają się segmencie MŚP. Połączone siły obu firm stworzą potencjał dalszego rozwoju w strategicznych lokalizacjach. Wspólna baza obejmie ponad 600 000 klientów w Europie (przede wszystkim we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Wielka Brytanii i Polsce) oraz ponad milion na całym świecie.
PrestaShop i jego ludzie dużo wniosą do MBE. Łącząc „atomy i bity” jeszcze bardziej różnicujemy nasze usługi i umacniamy unikalną pozycję na rynku. MBE staje się tym samym jedną z wiodących globalnych platform e-commerce i logistycznych dla firm – podkreśla Paolo Fiorelli, prezes i dyrektor generalny MBE Worldwide.
Dołączenie do MBE jest szansą dla PrestaShop na przyspieszenie rozwoju przy wsparciu wiodącego gracza w branży. Pozwoli nam to umocnić pozycję lidera w Europie i Ameryce Łacińskiej, zdobyć nowych klientów i zapewnić w pełni zintegrowaną, najlepszą w swojej klasie ofertę. Komplementarność obu rozwiązań pozwoli nam stać się wiodącą globalną platformą handlową dla rozwoju biznesu – wskazuje Alexandre Eruimy, Dyrektor Zarządzający PrestaShop, który dalej będzie zarządzał zespołem i biznesem marki.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*