reklamacje

  • Rozwiązywanie sporów konsumenckich pozasądowo, przez internet - ustawa wchodzi w życie


    Sofort
    O tej ustawie powinni wiedzieć zarówno konsumenci jak i sprzedawcy. Pierwsi dostają nowy tryb rozwiązania sporów. Drudzy mają nowe obowiązki, które wiążą się np. z udzielaniem odpowiedzi na reklamację.  więcej
    10-01-2017, 14:19, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Klient nasz pan - reklamacje budują satysfakcję klienta

    Istnieje szereg narzędzi, praktyk i rozwiązań, które pomagają realizować procesy reklamacji. O wykorzystaniu narzędzi informatycznych w obsłudze zgłoszeń reklamacyjnych, będzie można posłuchać 27 października, podczas tegorocznego Kongresu Profesjonalistów IT w Rzeszowie.  więcej
    04-10-2016, 09:11, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Operator nie chce odsłuchania nagrania w razie reklamacji? UOKiK dostrzega problem


    KieferPix / Shutterstock.com
    Nie możesz uniknąć nagrywania na infolinii, ale nagranie może tajemniczo zaginąć jeśli będziesz chciał go odsłuchać do potrzeb reklamacji. UOKiK chce zbadać te dziwne zasady udostępniania nagrań.  więcej
    21-07-2016, 14:15, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Pechowa reklamacja PS4. Czy rękojmia jest lepsza od gwarancji?


    Rommel Canlas / Shutterstock
    Nasz Czytelnik zaniósł konsolę do reklamacji i potem długo jej nie widział. Jego historia wydaje się dobrym powodem, by wyjaśnić różnice miedzy rękojmią a gwarancją. Sprzedawca, do którego zgłosimy wadę sprzętu, nie zawsze załatwi sprawę tak jak byśmy chcieli.  więcej
    11-02-2016, 11:37, Marcin Maj, Porady
  • Reklamacje w sektorze finansowym, 16 lutego 2016, Warszawa

    Przed sektorem finansowym trudny czas dostosowania swoich rozwiązań korporacyjnych do nowych obowiązków, jakie nakłada na branżę ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.  więcej
    12-01-2016, 07:30, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • E-commerce krajowy i transgraniczny – wyzwania branży na polskim i europejskim rynku


    Pavel Ilyukhin / Shutterstock
    Wprowadzenie systemu polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich, czy internetowej platformy ODR to kolejne wyzwania, jakie czekają w najbliższym czasie branżę e-commerce. Ich analiza była celem konferencji zorganizowanej przez Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) oraz Trusted Shops 2 października br., podczas której omówiono także zagadnienia praktyczne dotyczące stosowania nowej ustawy o prawach konsumenta w e-commerce – reklamacje, odstąpienie od umowy i zwroty towarów.  więcej
    03-10-2015, 13:24, Katarzyna Słupek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nowa ustawa konsumencka. O czym koniecznie trzeba pamiętać - krótki przewodnik dla właścicieli e-sklepów


    Pressmaster/Shutterstock
    Od pierwszego dnia Świąt Bożego Narodzenia przedsiębiorcy - w tym właściciele e-sklepów - będą musieli się zmagać z nowymi przepisami regulującymi ich wzajemne relacje z konsumentami. Sprawdziliśmy, o czym koniecznie trzeba pamiętać.  więcej
    23-12-2014, 14:04, Joanna Ryńska, Biznes, Finanse i Prawo
  • Powakacyjne reklamacje


    shutterstock.com
    Irlandzka linia lotnicza zniszczyła walizkę? Hiszpańska firma wypożyczająca samochody obciążyła konto wyższą kwotą niż umówiona? W pokoju hotelowym nie było klimatyzacji, a niemieckie biuro podróży nie odpowiedziało na reklamację?  więcej
    04-09-2014, 13:13, Redakcja , Porady
  • Na infolinii morele.net nikt nic nie wie, czyli historia pewnej reklamacji


    Shutterstock.com
    Sklep nie odpowiedział w ustawowym terminie na reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową, a teraz próbuje się z tego wykręcić jak najmniejszym kosztem, nie proponując kompromisowego rozwiązania - opowiedział Dziennikowi Internautów jeden z Czytelników. Aktualizacja: dodaliśmy oficjalne stanowisko sklepu morele.net.  więcej
    06-08-2014, 16:45, Anna Wasilewska-Śpioch, Interwencje
  • T-Mobile odpowiada klientowi na YouTube i sprawa się rozmyła

    Pewien klient T-Mobile nagłośnił na YouTube swoją reklamację, wzbudzając serię pytań o praktyki operatora. T-Mobile odpowiedział klientowi na YouTube, potem znów odpowiedział klient i... sami to zobaczcie.  więcej
    28-03-2014, 13:34, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklamacja w Orange, czyli jak po rozmowie z konsultantem mieć gorzej niż na początku

    Czytelnik, któremu pomogliśmy uporać się z problemem, opisał całą sytuację własnymi słowami. Pozyskane przez niego doświadczenia mogą się przydać innym naszym Czytelnikom, nie zwlekając, publikujemy więc otrzymany e-mail.  więcej
    22-11-2013, 09:06, LISTY CZYTELNIKÓW, Listy Czytelników
  • Uwaga na sprzęt dystrybuowany przez firmę Pentagram

    W biurze mamy skaner A3 firmy Plustek, jeden z droższych modeli na rynku. A właściwie już go nie mamy, bo został wysłany do naprawy i zaginął. Dystrybutor zakupionego sprzętu - firma Pentagram - poprosiła o wysłanie go do autoryzowanego serwisu, który - jak się potem okazało - nie współpracuje z firmą Pentagram! Od zgłoszenia minęły trzy miesiące. Skaner przepadł.  więcej
    06-05-2013, 20:25, Sławomir Wilk, Biznes, Finanse i Prawo
  • Halo Granie: Stówa w plecy przez błąd techniczny?


    © istockphoto.com
    Celem promocji Halo Granie jest zachęcenie do skorzystania z ciekawej usługi, a nie narzucanie jej komuś wbrew woli, a tym bardziej narażanie na dodatkowe koszty - zapewnia rzecznik prasowy Orange w odpowiedzi na skargę jednego z Czytelników di24.pl.  więcej
    11-08-2012, 17:56, Anna Wasilewska-Śpioch, Interwencje
  • Majówka w Europie: jakie prawa ma pasażer i turysta?


    © sven hoppe - fotolia.com
    Lot do Barcelony został odwołany? Pociąg do Berlina miał dwugodzinne opóźnienie? Standard francuskiego hotelu pozostawia wiele do życzenia? Zastanawiasz się, czy możesz bez konsekwencji zrezygnować z wykupionej w biurze podróży wycieczki? Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce przypomina o prostych receptach na podróżnicze kłopoty.  więcej
    27-04-2012, 11:22, ECK Polska,
  • Zdobyłem sprawność serwisanta drukarek HP

    Firma, z którą współpracuję, kupiła profesjonalną drukarkę biurową HP. Urządzenie zepsuło się krótko po zakupie, drukując zaróżowione kartki. Po zgłoszeniu awarii do serwisu gwarancyjnego okazało się, że mam telefonicznie wykonywać różne czynności serwisowe, tak jakbym był serwisantem HP.  więcej
    25-04-2012, 15:17, Sławomir Wilk, Internauci
  • Uwaga na sprzęt elektroniczny w polskich sklepach


    © FlemishDreams - Fotolia.com
    Do zakupów sprzętu komputerowego w internecie i salonach z elektroniką trzeba podchodzić ostrożnie. Towar kupiony przez sklep z pominięciem polskiej dystrybucji może pochodzić z innego regionu sprzedażowego, co skutkuje brakiem możliwości naprawy gwarancyjnej w autoryzowanym serwisie producenta. Oznacza to konieczność naprawy w sklepie, w którym sprzęt został kupiony, lub wysyłanie urządzenia za granicę. Sprzedawcy zazwyczaj ukrywają źródło pochodzenia towaru, a niektórzy posuwają się nawet do fałszowania kart gwarancyjnych.  więcej
    25-04-2012, 08:18, Sławomir Wilk, Biznes, Finanse i Prawo
  • Na co skarżą się konsumenci, którzy podróżują i kupują w UE

    W Światowy Dzień Konsumenta, obchodzony 15 marca, Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce podsumowało, jakie skargi pojawiały się najczęściej w 2011 roku. Ponad 57 proc. z nich było związanych z umowami zawieranymi przez internet.  więcej
    16-03-2012, 08:11, ECK Polska, Biznes, Finanse i Prawo
  • Zimowe podróże po Europie: jak uzyskać odszkodowanie?


    (flickr) The U.S. Army na lic CC
    Zamiast białego szaleństwa gorączkowe oczekiwanie na sprzęt narciarski zagubiony przez przewoźnika lub godziny stracone na dworcu z powodu opóźnionego połączenia do austriackiego kurortu. To przykładowe scenariusze niezbyt udanych ferii zimowych. Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce podpowiada, jak dochodzić swoich praw w razie problemów napotkanych podczas europejskich wyjazdów.  więcej
    28-02-2012, 12:42, ECK Polska, Porady
  • Sprzedajesz? Poniesiesz odpowiedzialność za wady


    © istockphoto.com
    Przedsiębiorcy, którzy sprzedają produkty konsumentom, odpowiadają wobec nich za wady, które ujawnią się w ciągu dwóch lat od wydania towaru. Zasłanianie się brakiem gwarancji producenta czy też upłynięciem jej terminu jest bezskuteczne wobec reklamacji składanych na podstawie ustawy.  więcej
    22-12-2011, 09:43, Kancelaria Prawna Skarbiec, Biznes, Finanse i Prawo
  • Spierasz się z bankiem - nie idź do sądu


    © arturbo at istockphoto.com
    Jeśli bank odrzucił reklamację lub na nią nie odpowiedział, to wcale nie znaczy, że jedyną drogą dochodzenia swoich praw jest pozew sądowy. Expander zwraca uwagę, że dużo szybciej i taniej można taką sprawę załatwić z pomocą Arbitra Bankowego lub Sądu Polubownego przy KNF.  więcej
    23-11-2011, 09:32, Jarosław Sadowski, Expander, Porady

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Lipiec 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.