Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

kampanie reklamowe

  • Wspólna strategia dla Facebooka i TikToka? To bardziej skomplikowane, niż mogłoby się wydawać


    Freepik
    Statystyki są bezlitosne: według HubSpot ponad 90% marketerów uważa, że wideo jest najskuteczniejszą formą treści w mediach społecznościowych. Nie dziwi zatem, że TikTok – platforma zdominowana przez krótkie, wertykalne filmy wideo – zyskuje na popularności wśród firm. Jednocześnie Facebook wciąż pozostaje niekwestionowanym liderem w świecie social mediów. Czy zatem publikowanie tych samych treści na obu platformach to dobry pomysł? Analiza zalet i wad takiej strategii pokaże, że odpowiedź nie jest jednoznaczna.  więcej
    28-04-2024, 14:32, Artykuł poradnikowy,
  • Dlaczego tak ważne są kampanie online?

    Firmy, które chcą zdobywać nowych klientów i nowe rynki muszą mieć strony internetowe. Internet daje ogromne możliwości — docieranie do potencjalnych klientów nie musi się ograniczać do rynku krajowego. Tworzenie stron firmowych to nie wszystko. Potrzebne są kampanie online. Jeśli chcesz osiągnąć sukces w e-biznesie, dowiedz się, jak możesz budować świadomość marki w wyszukiwarce i w Social Media.  więcej
    21-08-2022, 15:43, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Lepsze pozycjonowanie oraz 4 inne powody zakupu przez e-sklepy certyfikatów SSL

    Eksperci zwracają uwagę na fakt, że poza dbaniem o wizerunek i utrzymaniem zaufania kupujących, certyfikat SSL otwiera przed e-sklepem szereg możliwości, kluczowych dla jego działania. Wyliczają także, co traci e-sprzedawca, który jeszcze nie zaopatrzył się w odpowiedni certyfikat.  więcej
    28-01-2019, 10:53, Nika, Technologie
  • Czy istnieje niedroga taktyka promocji e-sklepu?


    wk1003mike / shutterstock
    Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie wyłożyć na promocję fortuny?  więcej
    10-07-2018, 13:11, Nika, Pieniądze
  • Znamy zwycięzców Innovation Award 2015

    Podczas uroczystej gali Innovation Award, która odbyła się 13 maja w Teatrze Polskim, przyznano dwa Grand Prix dla akcji o charakterze komercyjnym i społecznym oraz 10 nagród i 18 wyróżnień w kategoriach konkursowych. Tegoroczne statuetki zaprojektowane zostały przez Gosię Baczyńską, znaną polską projektantkę.  więcej
    14-05-2015, 08:23, pressroom , Kalendarium
  • Rynek reklamy displayowej w lipcu 2014 - infografika


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Porównując ilość kampanii reklamowych wyemitowanych w czerwcu i lipcu, można zauważyć zmniejszenie ich natężenia w formie displayowej i na Facebooku.  więcej
    18-08-2014, 16:52, pressroom , Pieniądze
  • Długopisy reklamowe - wsparcie reklamy

    Reklama XXI wieku to nie tylko telewizja, gazeta, radio czy wszechobecny Internet. To także małe niuanse, które mają okazję dotrzeć do kontrahentów i potencjalnych klientów. Firmy zmotywowane rozwojem i ciągłym poszukiwaniem nowych klientów zamawiają coraz to różniejsze gadżety reklamowe, aby nakłonić do współpracy i wypełnić pewnego rodzaju lukę marketingową.  więcej
    25-07-2014, 11:12, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie

    Załóż konto, stwórz pierwszą kampanię, grupę reklam i wybierz dla niej odpowiednie słowa kluczowe. Na koniec jeszcze tylko odpowiednio dobierz treść skutecznej reklamy i... zacznij czerpać korzyści ze swojej własnej kampanii reklamowej. Tworzenie kampanii AdWords z książką "Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie" autorstwa Anastasii Holdren ma być dużo prostsze.  więcej
    06-07-2012, 20:54, Katarzyna Ryfka-Cygan, Recenzje
  • 3 minuty dla Landingi.com (wideo)

    Użytkownik wchodzący na stronę kierowany jest do konkretnej akcji. Usługa ma zwiększać efektywność kampanii reklamowych. O projekcie Landingi.com opowiada Błażej Abel.  więcej
    21-06-2012, 14:31, Redakcja , Wywiad
  • Amazon będzie sprzedawał reklamy w Kindle Fire


    Amazon
    Ekran powitalny urządzenia Kindle Fire może być wkrótce wypełniony reklamami - donosi serwis AdAge. Zabieg taki prawdopodobnie umożliwi dalsze obniżanie ceny tabletu.  więcej
    18-05-2012, 11:31, Adrian Nowak, Technologie
  • Bezdomni wykorzystywani jako ludzkie hotspoty


    theeruditefrog
    Amerykańska agencja reklamowa BBH Labs postanowiła przeprowadzić "eksperyment", który miał pozwolić na zarabianie bezdomnym. Nietypowy pomysł spotkał się z krytyką, choć sami zainteresowani nie dostrzegają problemu.  więcej
    13-03-2012, 18:21, Adrian Nowak, Technologie
  • 5 zasad udanej kampanii spersonalizowanej

    Kampanie marketingu one-to-one są coraz częściej używanym narzędziem sprzedażowym. Jest to jednak miecz obosieczny - źle przeprowadzona kampania może mieć odwrotne do zamierzonych efekty. Warto pamiętać o kilku żelaznych zasadach, dzięki którym zaplanowana kampania zakończy się sukcesem.  więcej
    23-02-2012, 17:09, Jan Biłyk, Laurens Coster, Porady
  • Raport IAB: narzędzia graficznej reklamy online

    Co dla marketerów jest najważniejsze w reklamie online? Liczba kliknięć, interakcja z użytkownikami, czy może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: standard banner, rich-media oraz rich-media z wideo.  więcej
    15-01-2012, 12:44, paku, Pieniądze
  • IAB Polska tworzy Zbiór Case Studies Brand Advertising Online

    Działająca w ramach IAB Polska grupa robocza Brand Advertising Online stworzyła zbiór case studies najciekawszych kampanii brand advertising online z ubiegłego roku. Zbiór może być źródłem wiedzy oraz inspiracji dla brand managerów i marketerów.  więcej
    11-01-2012, 22:38, paku, Pieniądze
  • Jak projektować reklamę w e-biznesie

    Reklama internetowa wydaje się strategicznym czynnikiem decydującym o sukcesie na wirtualnym rynku. Aby inicjatywy prowadzone w sieci spotkały się z aktywnym zainteresowaniem jak największej grupy docelowej, nacisk należy położyć na ich sukcesywne promowanie. A jakie metody i narzędzia warto zastosować?  więcej
    25-11-2011, 11:26, Zuzanna Szymańska,
  • KonkursyKreatywne: W konkursach zobaczyłyśmy morze możliwości

    O tym, jak można zarabiać na przygotowywaniu konkursów, a także wspieraniu kreatywnych artystów, opowiada Joanna Majewska.  więcej
    24-11-2011, 19:40, Adrian Nowak, Wywiad
  • Gemius: reklamy online w III kwartale 2011


    © BVI Media - Fotolia.com
    Pomimo dużej nieufności co do wyświetlanych formatów, aż 77% członków grupy w wieku 55 i więcej lat w ostatnim półroczu kliknęło na jakąś reklamę online. Raport gemiusAdMonitor prezentuje, które branże generują najwięcej kampanii w internecie.  więcej
    18-10-2011, 19:33, paku, Technologie
  • Promoring w portfolio Xi Investment i z nowym prezesem


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Narzędzie do generowania ruchu i pozyskiwania nowych klientów dla sklepów internetowych dołączyło do portfela funduszu Seed Capital Xi Investment Sp. z o.o.  więcej
    06-10-2011, 07:21, paku, Pieniądze
  • NK wprowadzi samoobsługowe reklamy

    Reklamy zarządzane przez klientów będą rozliczane za kliknięcie, docelowo w modelu samoobsługowym. Produkt reklamowy skierowany jest głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw.  więcej
    15-09-2011, 08:46, paku, Media
  • 77 mln zł wydały banki na reklamę w radiu


    hidesy @ istockphoto.com
    Na reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych. Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i konsumpcyjne, kredyty dla firm, kredyty mieszkaniowe oraz lokaty.  więcej
    30-08-2011, 20:20, aws, Media

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)