Przychody z reklam osiągnęły rekordowe 8,4 miliarda dolarów w pierwszym kwartale 2012 roku - informuje Interactive Advertising Bureau (IAB). Pomimo kryzysu ekonomicznego wydatki na marketing w sieci wciąż rosną. więcej
Za reklamowanie funkcji 4G nowego iPada w Australii, gdzie urządzenie nie obsługuje tego typu sieci, Apple będzie musiało zapłacić 2,25 miliona dolarów - informuje The Australian. Sprawie przyglądają się również regulatorzy z innych państw. więcej
W ostatnim kwartale mobilna wersja Twittera wygenerowała większe przychody niż standardowa strona usługi wyświetlana na komputerach - poinformował dyrektor generalny witryny Dick Costolo. więcej
W rozmowie z Dziennikiem Internautów Filip Trziszka z 3D MIND Films opowiada o technologiach wideo, które promuje na polskim rynku, jak również o istotnych różnicach między planami a ich realizacją. więcej
Liczba internautów w Europie wynosi obecnie ok. 472 miliony - poinformowało IAB Europe. Rynek reklamowy na Starym Kontynencie wart jest rocznie ok. 21 miliardów euro. więcej
Rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był wart ponad 160 mln zł, czyli ponad 18% więcej niż w 2010 - wynika z badania Adkontekst, uwzględniającego także wyniki IAB AdEx. więcej
Ekran powitalny urządzenia Kindle Fire może być wkrótce wypełniony reklamami - donosi serwis AdAge. Zabieg taki prawdopodobnie umożliwi dalsze obniżanie ceny tabletu. więcej
Widzisz reklamy na stronie Wikipedii? Jeśli tak, to wiedz, że nie powinno ich tam być. Winowajcą jest szkodliwe oprogramowanie, które instaluje się jako rozszerzenie do przeglądarki. więcej
Reklamy na Facebooku okazały się "nieefektywne" - powiedziały w rozmowie z "Wall Street Journal" osoby związane z kampaniami GM. Kroki takie z pewnością nie pomogą w debiucie giełdowym społecznościowego giganta. więcej
Wielokrotnie nagradzana sieć reklamowa AdTaily zamyka swój biznes na rynkach zachodnim i wschodnim. "Próbowaliśmy i poświęciliśmy sporo czasu i zasobów na ten projekt, ale niestety nie udało nam się go wypromować wśród wystarczającej liczby zagranicznych wydawców i reklamodawców" - tłumaczy przedstawicielka AdTaily. więcej
W ubiegłym roku wydatki na reklamę w sieci zbliżyły się już do kwoty 2 miliardów złotych. Reklama w internecie jest wciąż relatywnie tania, a w porównaniu z pozostałymi mediami - dość skuteczna. Darmowy e-book daje okazję, aby więcej się o niej dowiedzieć. więcej
Botnet Flashback, czyli zbiór zarażonych wspomnianym wirusem komputerów, generował dla autorów złośliwego oprogramowania średnio 10 tysięcy dolarów dziennie - poinformowała firma Symantec. Pieniądze te trudno jednak nazwać uczciwie zarobionymi. więcej
Wyszukiwarkowy gigant wprowadza kolejne zmiany w swoim algorytmie, które mają wyeliminować część spamu z usługi - czytamy na blogu firmy Google. Jeszcze mocniej premiowany ma być układ strony oraz wysoka jakość materiałów. więcej
Użytkownicy mobilnych urządzeń najczęściej pobierają nowe treści nie z wykorzystaniem przeglądarki, ale dedykowanych narzędzi. To właśnie reklamy w aplikacjach mają być kluczowe na smartfonach i tabletach - informuje Strategy Analytics. więcej
Ostatnio po włączeniu dekodera enki pojawia się reklama. Niektórzy twierdzą, że jest ona nachalna i uciążliwa. Nie można jej bowiem od razu zlikwidować, a do tego dekoder ustawia inny program niż był ostatnio oglądany. więcej
Od jakiegoś czasu abonenci telewizji satelitarnej n są nękani bardzo uciążliwą reklamą emitowaną zaraz po każdym uruchomieniu dekodera. Reklama ma formę planszy zastępującej właściwy obraz i zachęcającej do skorzystania z oferty wypożyczalni VOD operatora - pisze Czytelnik Dziennika Internautów. więcej
Ponad miliard dolarów będzie musiał zapłacić Microsoft za zbiór większości patentów firmy AOL. Transakcja ma pomóc internetowemu koncernowi w poprawie swojej kondycji finansowej, co już teraz docenili akcjonariusze spółki. więcej
Wyszukiwarkowy gigant umożliwiał zamieszczanie "mylących i wprowadzających w błąd" reklam - uznał australijski sąd. Podobnych praktyk miały się jednak dopuszczać również inne internetowe korporacje. więcej
Pomimo napiętych stosunków z chińskim rządem Google zapewnia, że będzie rozwijał swój biznes reklamowy na terenie kraju. Gotowość do kolejnych kroków w tym kierunku zapowiedział szef azjatyckiego oddziału wyszukiwarkowego giganta. więcej
Tysiące pracowników koncernu Yahoo mogą stracić pracę już w następnym tygodniu - poinformowała agencja Reuters. Ma to być efekt restrukturyzacji, która jest odpowiedzią na coraz gorsze wyniki finansowe przedsiębiorstwa. więcej