Użytkownicy mobilnych urządzeń najczęściej pobierają nowe treści nie z wykorzystaniem przeglądarki, ale dedykowanych narzędzi. To właśnie reklamy w aplikacjach mają być kluczowe na smartfonach i tabletach - informuje Strategy Analytics.
reklama
Wydawcy bardzo popularnych gier, takich jak Angry Birds, zarabiają krocie na reklamach w aplikacjach - uważa Strategy Analytics. Oznacza to, że reklamodawcy mniejszą wagę przywiązują do wiadomości pojawiających się na przykład w wyszukiwarce.
Dobre informacje dla twórców popularnych narzędzi oznaczają jednak również kłopoty dla wydawców wielu specyficznych programów. Narzędzia działające w formie widgetów na pulpicie czy proste programy do zmiany ustawień zwykle odwiedzane są dość rzadko, co przekłada się na ich niższą zyskowność.
Reklamy w aplikacjach są jednak szansą dla twórców prostych programów, które dzięki udostępnieniu za darmo mogą trafić do smartfonów milionów użytkowników. Narzędzia umożliwiające sprawdzenie pogody czy tytułów utworów nie sprzedawały się do tej pory najlepiej, a zatem w przyszłości możemy obserwować rozkwit tego typu usług - zauważa Strategy Analytics.
Na reklamy w aplikacjach tylko w tym roku ma być przeznaczone 2,9 miliarda dolarów, natomiast klienci na ich zakup (ze względu na dużą liczbę pośredników i prowizje) mają wydać ponad 26,1 miliarda dolarów. W tym samym czasie aż o 38% do 32 miliardów ma wzrosnąć liczba aplikacji pobranych na mobilne urządzenia.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|