gry

  • Ta gra pójdzie gamerom na zdrowie


    sik-life/pixabay
    W najbliższym czasie powstanie unikalny w branży gamingowej produkt: seria gier przygodowych promujących zdrowy styl życia. Pierwsza z gier ma być zaprojektowana w sposób, który umożliwi rozszerzanie zawartości i dodawanie nowych wątków do futurystycznego świata zbudowanego przez jej twórców.  więcej
    09-07-2019, 14:43, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy można odstąpić od umowy sprzedaży gry komputerowej zawartej online?

    Gry komputerowe to obecnie najprężniej rozwijająca się gałąź branży rozrywkowej kierowanej do konsumentów. Dla przykładu, najpopularniejsza gra roku 2018 Red Dead Redemption 2 już kilka dni po premierze przyniosła ponad miliard dolarów przychodu. Hollywoodzki hit Avengers: Wojna bez granic w porównywalnym okresie zarobił około 600 mln dolarów. Wiedźmin 3: Dziki gon, gra polskiego studia CD PROJEKT RED osiągnęła w 2017 roku zysk przekraczający miliard złotych przy budżecie wynoszącym 306 milionów złotych. Z ogromnymi budżetami w parze idą jednak równie duże oczekiwania fanów. Co jednak w sytuacji, gdy zapowiadany hit nie spełni pokładanych w nim nadziei? Czy konsumentowi po zapoznaniu się z produktem przysługuje prawo odstąpienia od umowy i zwrotu gry sprzedawcy?  więcej
    27-06-2019, 15:07, Redakcja , Biznes, Finanse i Prawo
  • Przymiarki inwestycyjne. Kto wchodzi w gry?


    g-stockstudio / shutterstock
    Arts Alliance, notowana na NewConnect grupa spółek gamingowych przymierza się do inwestycji w Crunching Koalas, zajmującej się produkcją oraz promocją gier. Spółki podpisały list intencyjny, którego celem jest zawarcie umowy inwestycyjnej.  więcej
    22-05-2019, 22:37, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ponad 3 tysiące zapisów na akcje BoomBit


    McIek / Shutterstock.com
    Producent i wydawca gier mobilnych - BoomBit - poinformował o przydziale akcji w swojej pierwszej ofercie publicznej akcji. Zainteresowanie ofertą ze strony inwestorów indywidualnych okazało się duże – liczba zapisów w tej transzy wyniosła 3 183, a stopa redukcji wyniosła 53,45%.  więcej
    30-04-2019, 21:30, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Branża gamingowa lubi innowacje i inwestycje


    Roger Braunstein
    Fundusz Alfabeat zainwestował w spółkę, która umożliwia wydawcom gier zwiększanie swoich dochodów oraz ich dywersyfikację. Mogą oni sprzedawać wysokiej jakości produkty z nią związane bezpośrednio w grze. W planach jest też wprowadzenie uniwersalnej waluty dla graczy w oparciu o blockchain.  więcej
    09-04-2019, 22:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polska liczy się coraz bardziej wśród producentów gier komputerowych


    Tomasz_Mikolajczyk/pixabay
    Pod względem sprzedaży Polska zajmuje 23. pozycję na świecie, ale rodzime studia i producenci gier coraz mocniej zaznaczają swoją pozycję na globalnym rynku. Krajowy rynek gier jest wyceniany na około 500 mln dol. i rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie.  więcej
    05-03-2019, 17:14, jr, Biznes, Finanse i Prawo
  • Za kryptowalutę kupisz przywilej lub wirtualny przedmiot potrzebny w grze


    junpinzon / Shutterstock
    Jeden z producentów gier pracuje nad wdrożeniem do swoich produktów technologii blockchain. Spółka chce umożliwić graczom wymianę zdobytych osiągnięć, przedmiotów i przywilejów za pomocą najpopularniejszych kryptowalut. Studio będzie pobierać prowizję za każdą dokonaną w sklepie transakcję.  więcej
    15-02-2019, 15:33, Nika, Technologie
  • Znaleziono lukę w zabezpieczeniach platformy Steam


    Mathias Pastwa (lic. CC)
    Lukę wykryto i zgłoszono w sierpniu tego roku firmie Valve - właścicielowi platformy do dystrybucji cyfrowej gier – przez analityka bezpieczeństwa sieciowego Artema Moskowskyego. Błąd pozwalał na nieautoryzowany dostęp do wszystkich kluczy licencyjnych, za pomocą których można aktywować pobrane gry komputerowe.  więcej
    21-11-2018, 20:03, Nika, Bezpieczeństwo
  • Kulturowe gry wideo z szansą na ulgę podatkową. Jeśli MKiDN zatwierdzi


    Shutterstock.com
    Powraca temat wspierania produkcji tzw. gier kulturowych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. W październiku ukazał się projekt ustawy wyjaśniający, jakie kryteria musi spełnić przedsiębiorca, by otrzymać znaczną ulgę podatkową.  więcej
    08-11-2018, 09:27, Joanna Ryńska, Internauci
  • Krakowski producent gier otrzymał dofinansowanie w wysokości 6,87 mln zł


    © fotolia.com
    Polski producent gier komputerowych, notowany na giełdzie NewConnect, otrzymał wielomilionowe dofinansowanie w ramach konkursu dla MSP. Na co zostaną wykorzystane pozyskane środki?  więcej
    07-11-2018, 13:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Chmura zmienia świat gier


    Robert Scoble, na lic. CC
    Przyszłość branży gier idzie w kierunku grania we wszystko, co tylko zechcemy, z kim chcemy, gdzie chcemy. Gry zyskają ten sam status, co muzyka i TV. Przynajmniej tak przewiduje firma Microsoft, która przedstawia właśnie swój projekt gamingowy.  więcej
    18-10-2018, 18:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Festiwal gier niezależnych podczas targów Warsaw Games Show


    Roger Braunstein
    26 października podczas targów Warsaw Games Show po raz pierwszy odbędzie się festiwal Indie Games Festival, którą wspólnie z WGS, zorganizuje producent i wydawca gier – spółka Klabater.  więcej
    18-10-2018, 16:03, jr, Internauci
  • Gry mobilne wrocławskiego dewelopera na topie

    Zgodnie z informacjami zawartymi w raporcie giełdowym młodego wrocławskiego dewelopera, w ubiegłym miesiącu jego gry mobilne wygenerowały 6,6 miliona pobrań. Czym jeszcze może pochwalić się spółka z południa?  więcej
    15-10-2018, 22:51, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Zarobki menedżerów spółek z branży gier wideo


    sik-life/pixabay
    Branża gier wideo jest dziś szybko rozwijającą się gałęzią przemysłu rozrywkowego. Niewątpliwie sukcesy polskich wydawców sprawiają, że osiągają oni coraz wyższe zyski. W niniejszym artykule przyjrzano się wynagrodzeniom top menedżerów spółek notowanych na GPW.  więcej
    05-10-2018, 13:43, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Fenomen Dojrzałego Gracza


    Lenovo
    Jak wygląda portret polskiego gracza. Wyniki badania zaprezentowane w tekście, dla wielu mogą okazać się zaskakujące! Ponad połowę miłośników wirtualnej rozgrywki stanowią osoby w wieku 25-44 lat. To jednak dopiero początek ciekawych informacji.  więcej
    14-09-2018, 23:05, Nika, Internauci
  • Edukacyjne i kreatywne zabawki i gry dla siedmiolatki. 10 pomysłów


    Pixabay/Jill111
    Pierwszo- czy drugoklasistka, siedmiolatka to już indywidualistka o jasno określonych oczekiwaniach. Coraz trudniej dobierać zabawki, które ucieszą dziewczynkę, a jednocześnie pozytywnie wpłyną na jej rozwój. Oto 10 propozycji takich rozwiązań.  więcej
    05-08-2018, 12:26, Joanna Ryńska, Internauci
  • Naucz się projektować gry. 10 e-booków dla projektantów gier

    Projektowanie gier, wzbogacanie gier o nowe elementy, wykorzystanie Unity, OpenGL czy HTM5, CSS i JavaScript do tworzenia gier, publikowanie gier i zarabianie na nich, rozpoczynanie przygody z programowaniem od gier - takie tematy znajdziecie w proponowanych dziś 10 e-bookach dla (przyszłych) projektantów gier.  więcej
    01-08-2018, 10:27, Joanna Ryńska, Porady
  • Czy to ziemia obiecana dla polskich twórców gier?


    sik-life/pixabay
    Polska w branży elektronicznej rozrywki radzi sobie dobrze. Nie łatwo jest jednak wybić się w świecie gier i zarobić na własnej produkcji. Czy pojawienie się nowej niszy w tym pomoże?  więcej
    10-07-2018, 16:50, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Gry mobilne zdominowały rynek gier


    natureaddict/pixabay
    Gry odpowiadają za większość przychodów na rynku aplikacji mobilnych. Ponadto gracze wydają zdecydowanie więcej na gry mobilne niż na produkty z tej kategorii dostępne na komputerach stacjonarnych i konsolach.  więcej
    08-06-2018, 21:37, Nika, Technologie
  • Czy warto grać w gry?

    Czy granie w gry to rzeczywiście jedna z form marnowania cennego czasu? A może,spędzając czas przed komputerem, zyskujemy nowe umiejętności? Dowiedz się, jak to naprawdę jest z gejmerską pasją!  więcej
    17-11-2017, 09:58, Komunikat firmy, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Wrzesień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30