Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

pozycjonowanie

  • Jak wybrać najlepsze słowa do pozycjonowania strony?

    Pozycjonowanie strony WWW polega na utrzymaniu jej w czołowych wynikach wyszukiwania. Wybór odpowiednich słów kluczowych (takich, które wpisują internauci, szukając oferowanych przez nas produktów bądź usług) jest jedną z podstawowych rzeczy, które musimy wziąć pod uwagę. Na dobór odpowiednich fraz wpływa wiele czynników.  więcej
    08-07-2014, 13:19, SEMSTORM,
  • Nowa odsłona SEMSTORM rozwiązaniem dla efektywnej kampanii reklamowej

    Większa wydajność pracy, oszczędność czasu oraz zwiększenie zysku w biznesie online to najważniejsze wartości SEMSTORM - efektywnego narzędzia analizującego widoczność w wyszukiwarkach internetowych. W nowej odsłonie, system udostępnia szereg dodatkowych opcji, niezwykle istotnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w internecie oraz zwiększania sprzedaży.  więcej
    22-05-2014, 18:49, Komunikat firmy, Technologie
  • Koniec ery słów kluczowych? SEO mity

    Ostatnie miesiące to zapowiedź kolejnej rewolucji w pozycjonowaniu. W mediach pojawiają się informacje o tym, że pozycjonowanie, jakie znamy, umiera. Czy tak jest w istocie? Obalamy najpopularniejsze mity.  więcej
    17-03-2014, 09:25, Artykuł sponsorowany, Technologie
  • Jak samodzielnie pozycjonować stronę www?

    Czy można samodzielnie pozycjonować stronę internetową, nie posiadając wieloletniego doświadczenia, specjalistycznych narzędzi i dużego zaplecza seo? Okazuje się, że tak. Przy pomocy kilku poniższych wskazówek, można samodzielnie, skutecznie pozycjonować własną stronę internetową. Ponadto, dzięki ofercie sklepu seo www.the-first.sklep.pl proces ten staje się jeszcze łatwiejszy.  więcej
    07-02-2014, 15:21, Artykuł promocyjny, Technologie
  • Jak skutecznie optymalizować strony internetowe - SeoKitten.com

    Ostatnie aktualizacje i zmiany algorytmu wyszukiwarki Google zmuszają webmasterów i specjalistów od SEO do jeszcze bardziej wzmożonej pracy. Najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka uzależnia wyniki wyszukiwania już nie tylko od jakości i naturalności odnośników prowadzących do strony www oraz jej zawartości (Pingwin i Panda), ale również od związku słów kluczowych z kontekstem, co rozpoczyna nowy rozdział w historii Internetu - wyszukiwanie semantyczne. Od jesieni Google bazuje na nowym algorytmie obsługującym zachowanie wyszukiwarki - tzw. Koliber, który oprócz identyfikacji konkretnych słów i mechanizmu rozpoznawania treści, zyskał umiejętność analizowania kontekstu i związku z tematyką. Co oznacza, że w ocenianiu pozycji liczy się również kontekst. To z kolei zmusza administratorów stron i marketingowców do zwiększenia uwagi na jakość, unikalność, przydatność i znaczenie publikowanych treści. Jest to jednocześnie okazją do udoskonalania witryn internetowych. Pomocne będzie w tym nowe narzędzie, skonstruowane przede wszystkim na potrzeby webmasterów oraz specjalistów od pozycjonowania - SEOKitten.  więcej
    31-12-2013, 09:46, Artykuł promocyjny, Technologie
  • Pozycjonowanie może być łatwe

    Wysoka pozycja w Google nie musi wcale oznaczać bajońskich kwot wydanych na kampanie SEO oraz sztabu ludzi pracującego nad optymalizacją Twojej witryny. Możesz to zrobić sam, bez wychodzenia z biura, nawet jeśli nie jesteś ekspertem z zakresu SEO. Wystarczy, że zastosujesz się do kilku praktycznych wskazówek.  więcej
    26-02-2013, 10:19, informacja prasowa, Technologie
  • Czym kierować się przy wyborze firmy SEO?

    Przed decyzją o podjęciu działań SEO stoi lub stanęło wielu przedsiębiorców oferujących swoje produkty i usługi w internecie. Chęć pozycjonowania firmowej strony WWW podyktowana może być wieloma czynnikami: potrzebą zwiększenia konwersji, chęcią pozyskania nowych użytkowników czy też szeroko pojętą promocją naszej witryny w wynikach organicznych.  więcej
    20-11-2012, 09:42, Paweł Fijalski, SEMtec,
  • Jakość strony kluczem do skutecznego pozycjonowania


    sxc.hu
    Odpowiednie rozmieszczenie w sieci linków odsyłających do Twojej strony WWW jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego pozycjonowania. Ilość odsyłaczy nie zawsze idzie w parze z jakością, dlatego zamiast kilkunastu odnośników na stronach o Page Rank 0 i mniejszym lepiej jest dać jeden link na stronę z Page Rank 3.  więcej
    07-11-2012, 12:48, informacja prasowa, Technologie
  • Tworzenie stron mobilnych - 3 sposoby Google a SEO

    Według materiału prasowego Gemius opublikowanego we wrześniu tego roku, średnia liczba odsłon stron internetowych z urządzeń mobilnych w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosła w ciągu 2011 r. dwuipółkrotnie. Jak przewidują analitycy z Gemius i IAB Europe, to dopiero początek. W dobie tak szybkiego rozwoju internetu mobilnego kraje regionu CEE nie są pozostawione same sobie. W krajach zachodnich, gdzie technologie mobilne już dawno przetarły szlaki, wypracowano szereg standardów i udogodnień, z których możemy korzystać.  więcej
    18-10-2012, 09:46, Tymoteusz Krężel, SEMtec,
  • Optymalizacja sklepu internetowego - 5 najważniejszych zagadnień


    © istockphoto.com
    Poprawna budowa sklepu internetowego pod kątem SEO ma fundamentalny wpływ na jego widoczność w wynikach Google, a tym samym generowaną liczbę odwiedzin i zyski ze sprzedaży.  więcej
    09-10-2012, 10:53, Łukasz Matelski, SEMtec,
  • Wykorzystanie nieświadomości użytkowników do własnych celów SEO

    Budowanie pozycji w Google może opierać się na wielu technikach pozycjonerskich. Najbardziej ogólny podział mówi o dwóch:  więcej
    11-09-2012, 15:20, Mariusz Radecki, SEMtec,
  • Nowa usługa Seohosters - hosting SEO bez limitów

    SEMtec Sp. z o.o., agencja zajmująca się marketingiem internetowym, uruchomiła usługę hostingu dla firm pozycjonujących witryny w wyszukiwarkach internetowych.  więcej
    04-10-2012, 11:51, informacja prasowa, Technologie
  • Przechytrzyć Google, czyli optymalizacja w białym kapeluszu

    To nie PageRank świadczy o tym, jak strona traktowana jest przez Google. Wskaźnikiem tym jest... TrustRank. To jedno z głównych przesłań płynących z książki "Przechytrzyć Google" niedawno wydanej przez wydawnictwa Helion i OnePress.  więcej
    23-05-2012, 14:01, Katarzyna Ryfka-Cygan, Recenzje
  • Trzecia edycja szkoleń z marketingu internetowego

    W tej serii, która odbędzie się w Katowicach w terminie 5-6 czerwca, organizatorzy zapraszają na 3 szkolenia - te, których prowadzący zebrali najwięcej pochwał i pozytywnych opinii. Ostatnie szkolenia, które odbyły się w lutym, zostały bardzo dobrze przyjęte przez uczestników, zatem zapraszamy wszystkich chętnych do udziału.  więcej
    15-05-2012, 07:04, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • SEO dla sklepu internetowego, czyli na czym to polega?

    Z jakich narzędzi najczęściej korzystają marketerzy podczas działań SEO dla sklepów internetowych? Jak wygląda strategia SEO w dziesięciu krokach oraz jaka jest różnica pomiędzy white SEO a black SEO? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w infografice przygotowanej przez Sempai.pl oraz eKomercyjnie.pl.  więcej
    31-03-2012, 14:53, paku, Technologie
  • Nokaut odtrąbił powrót do Google

    Porównywarki cen odfiltrowane miesiąc temu przez Google wracają do wyników wyszukiwania. Sugerowano, że jest to uderzenie w konkurencję przed wprowadzeniem porównywarki zakupowej od Google. Teraz Grupa Nokaut twierdzi, że jej porównywarka wróciła na dawne wysokie miejsca w wyszukiwarce.  więcej
    05-03-2012, 14:48, Marcin Maj, Pieniądze
  • Dlaczego Google odfiltrowała wybrane strony?

    Wyszukiwarka Google w ciągu kilku ostatnich dni nałożyła na wiele polskich witryn, w tym m.in. na porównywarki produktów i serwisy z materiałami wideo, filtr skutkujący wymazaniem ich z wyników wyszukiwania. W środowisku branżowym zawrzało. Padają różne głosy. Wiele osób rozwścieczonych całą sytuacją nie przebiera w słowach podczas jej komentowania. Część branży jednak rozumie posunięcie wyszukiwarki. Wszyscy jednak zastanawiają się: czym naraziły się witryny, które pojawiły się na czarnej liście wujka Google?  więcej
    06-02-2012, 12:27, Kompan.pl, Technologie
  • (akt.) Popularne polskie witryny znikają z Google

    Google odfiltrowała z wyników m.in. popularne porównywarki, takie jak Ceneo, Nokaut i Skąpiec. Jest to działanie, które ma poprawić jakość wyników wyszukiwania. Co istotne, działania Google nie mają związku tylko ze stronami z kategorii e-commerce. W aktualizacji dodajemy stanowisko Nokaut.pl  więcej
    01-02-2012, 11:00, M. Maj, M. Opolski, Technologie
  • Chiny kończą z GPS-em


    © - gmutlu - istockphoto.com
    Beidou to kolejny konkurent amerykańskiego GPS-a. Tym razem pochodzi z Chin. W przyszłym roku obejmie on swym zasięgiem Azję. Wciąż czekamy jednak na pełen start europejskiego Galileo.  więcej
    27-12-2011, 17:13, Michał Chudziński, Technologie
  • Depozycjonowanie - skuteczna ochrona wizerunku w sieci

    Pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania to cel każdego właściciela serwisu internetowego. Jednak czasem ta pozycja może zostać zajęta przez strony zawierające obraźliwe lub niekorzystne wpisy, które szkodzą firmie. Warto wtedy skorzystać z depozycjonowania - usługi SEO, która zdobywa coraz większą popularność.  więcej
    29-11-2011, 20:51, Praktycy.com, Porady

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)