SEO dla sklepu internetowego, czyli na czym to polega?

31-03-2012, 14:53

Z jakich narzędzi najczęściej korzystają marketerzy podczas działań SEO dla sklepów internetowych? Jak wygląda strategia SEO w dziesięciu krokach oraz jaka jest różnica pomiędzy white SEO a black SEO? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w infografice przygotowanej przez Sempai.pl oraz eKomercyjnie.pl.

Czas zwiększonych wydatków zbliża się nieubłaganie.

>> Sprawdź konto z kartą otwartą na dzisiaj <<

0 zł za prowadzenie rachunku, użytkowanie karty debetowej i wypłaty gotówki!


Z informacji wspomnianych serwisów wynika, że marketerzy (w temacie SEO) najczęściej korzystają z pozycjonowania (81%), AdWords (68%) czy porównywarek (67%) i promocji (66%). Tylko co czwarty korzysta z działań PR.

Jeśli decydujemy się na wybór pozycjonera, warto sprawdzić m.in. czy ten zwraca uwagę na konwersję w sklepie czy tylko na ruch generowany z pozycjonowanych fraz oraz czy podczas rozmów bierze pod uwagę jakość i sposób prezentacji oferty - zdjęcia, opisy i kategorie.

Czytaj też: Dlaczego Google odfiltrowała wybrane strony?

SEO dla sklepu internetowego



Sprawdź, który bank może zaproponować Ci najtańsze kredyty gotówkowe, najlepsze kredyty hipoteczne, kredyty dla firm, bezpłatne konta osobiste, konta firmowe czy najlepiej oprocentowane lokaty >>
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
To warto przeczytać














  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.