pozycjonowanie

  • Jak zdobyć pozycję w Google i na rynku?

    - Kiedy wypozycjonowaliśmy witrynę firmową, sprzedaż naszych produktów szybko ruszyła. Mimo, że były nowe na rynku, bo dopiero wprowadzaliśmy własną markę – wspomina reprezentant Spacebox. – Dziś jeśli się czegoś potrzebuje, najpierw szuka się tego w internecie. Klienci trafiają do nas, bo jesteśmy wysoko w Google – podkreśla z kolei wiceprezes Szpitala Specjalista.  więcej
    26-04-2017, 10:00, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych czyli niezbędne uzupełnienie reklamy w Internecie

    W dzisiejszych czasach Internet jest dobrem, z którego korzystają niemal wszyscy: czy to w celu znalezienia potrzebnej informacji, jak też w postaci środka umożliwiającego prowadzenie pracy zawodowej. Dzisiaj skupimy się przede wszystkim na tym pierwszym aspekcie, a konkretniej samym zjawisku wyszukiwania wiadomości na temat różnych usług i produktów przez użytkowników Sieci za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych.  więcej
    13-04-2017, 12:03, Komunikat firmy, Technologie
  • 5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

    Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.
      więcej
    22-03-2017, 13:13, Jakub Dwernicki, Artur Pajkert , Technologie
  • Pozycjonowanie (czyli SEO): Jak to wygląda?

    Nie ma ważniejszej rzeczy dla każdego serwisu www jak widoczność w wynikach wyszukiwania. Działania zmierzające do wprowadzenia witryny na pierwszą stronę w wyszukiwarce, należy zacząć od podstaw. Na początek należy zająć się sprawami, które na pierwszy rzut oka wydają się błahe. W pracy z reklamą nie ma spraw nieistotnych. Działalność u podstaw procentuje w późniejszym czasie, kiedy to wykonuje się robotę nad utrwalaniem zdobytej pozycji.  więcej
    14-03-2017, 12:33, Komunikat firmy,
  • Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

    „Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing treści. I chociaż dla większości firm nie jest to już pojęcie abstrakcyjne, wiele z nich ciągle nie zdaje sobie sprawy, ile korzyści przynosi tworzenie dobrych treści contentmarketingowych.  więcej
    20-02-2017, 09:37, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak nie zaszkodzić swojej stronie internetowej?

    Optymalizacja i pozycjonowanie – ktoś, kto ma własną stronę internetową, na pewno o tym słyszał. Niestety bardzo często znajomość tego tematu odnosi się tylko do pobieżnego kojarzenia frazesów.  więcej
    16-11-2016, 11:19, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Techniki pozycjonowania - White Hat SEO a Black Hat SEO

    Pozycjonowanie to niezwykle obszerny temat, w poczet którego możemy wliczyć szereg działań wpływających na pozycję danej strony w wyszukiwarce. Niektóre z tych działań są w pełni zgodne z wytycznymi firmy Google - wtedy możemy mówić o stosowaniu techniki White Hat SEO. Te czynności, które są niezalecane lub wręcz niedozwolone, klasyfikuje się jako Black Hat SEO. Chcesz poznać różnice między tymi technikami? Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące każdej z nich.  więcej
    22-07-2016, 13:12, Komunikat firmy, Technologie
  • Jak będzie wyglądało pozycjonowanie stron w 2016 roku

    Każdego roku branżę SEO i SEM czeka jakaś rewolucja związana z pracą nad promocją serwisów. Większość rynku kontroluje jedna firma, zatem to od niej zależy jak będzie wyglądało pozycjonowanie czy warunki działania reklam kontekstowych. Sprawdźmy co może na nas czekać w najbliższych miesiącach.  więcej
    13-01-2016, 11:16, Komunikat firmy, Technologie
  • W jaki sposób pozycjonowanie stron uzupełnia strategię marketingową?

    Sposobów na promocję w internecie jest wiele: reklamy Google AdWords, prowadzenie profilu społecznościowego, e-mail marketing, itd. Spośród nich wszystkich najbardziej uniwersalne wydaje się pozycjonowanie. Dlaczego? Istnieje ku temu co najmniej kilka powodów.  więcej
    21-12-2015, 11:07, Komunikat firmy, Technologie
  • 4 narzędzia, którymi zrobisz szybki audyt SEO Twojej strony internetowej


    Tom Wang / Shutterstock.com
    Skontrolowanie swojej strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek i użytkownika wymaga poświęcenia określonego czasu. Na szczęście istnieją narzędzia, które błyskawicznie mogą Ci wskazać główne problemy wpływające na widoczność strony w wyszukiwarkach, a czasem też w oczach użytkownika.  więcej
    21-08-2015, 01:29, Marcin Opolski, Porady
  • Strony nieprzyjazne smartfonom stracą w Google. Gotowy na Mobilegeddon?


    Bloomua / Shutterstock.com
    Google wprowadza zmiany w algorytmach wyszukiwania, które mają promować strony przyjazne smartfonom i zapewne osłabią pozycję stron nieprzyjaznych. Dowiedz się, w jakim stopniu może to wpłynąć na Twoją stronę.  więcej
    21-04-2015, 08:53, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Z arsenału Google

    Gdy mowa o zmianach, jakie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy wpływały na wygląd wyników w Google, pierwszym skojarzeniem są dwie aktualizacje algorytmu wyszukiwarki. Jedna to tropiący „złe” linki Pingwin, druga – walcząca ze słabą treścią Panda. Zmian było jednak więcej, a część spośród nich może jeszcze w przyszłości nieraz namieszać.  więcej
    28-01-2015, 01:44, Marcin Opolski, Technologie
  • Jak wybrać firmę pozycjonującą? 10 porad, które przeniosą Twoje rozmowy z agencjami SEO na inny poziom

    Rozmawiając z klientami, którzy mieli nieprzyjemne doświadczenia z wyborem agencji SEO, dość często słyszę, że podejmując decyzję, kierowali się jedynie ceną. Jeśli pod uwagę weźmiesz tylko ten aspekt, bez sprawdzenia innych istotnych szczegółów, może Cię to „słono” kosztować. W przypadku usługi pozycjonowania cena jest mocno skorelowana z jej jakością, a ta - z bezpieczeństwem. Moja babcia mawiała, że „skąpy traci dwa razy”. Często refleksja przychodzi zbyt późno - kiedy Google nałoży karę na serwis. Kosztowne doświadczenie! Nie chcesz być „mądrym Polakiem po szkodzie”? Oto kilka wskazówek, jak tego uniknąć.  więcej
    02-02-2015, 15:35, Mateusz Zyguła, Widzialni.pl,
  • Z rynku znika ProLink.pl w wyniku działań Google wymierzonych w giełdę linków

    Wczoraj wielu właścicieli stron internetowych, które korzystają z giełd zakupu linków, zarówno jako wydawcy, jak i kupujący, otrzymało od firmy Google powiadomienie o niezgodności ich działań z regulaminem wyszukiwarki. W wyniku masowo przeprowadzonej akcji giełda ProLink, która należy do spółki LeadBullet S.A., zawiesiła swoją działalność.  więcej
    25-11-2014, 09:51, Artur Strzelecki, Biznes, Finanse i Prawo
  • Aktualizacja Pingwin w wyszukiwarce Google


    Romet6 / Shutterstock
    W miniony weekend wyszukiwarka Google wprowadziła aktualizację pod nazwą Pingwin 3.0. Była to już szósta aktualizacja, która dba o to, aby w wynikach wyszukiwania znalazły się przede wszystkim wartościowe strony dla użytkowników wyszukiwarki. Z wielu krajów płyną doniesienia o zmianach, które objęły całą wyszukiwarkę Google, nie tylko jej polską wersję.  więcej
    20-10-2014, 12:21, Redakcja , Technologie
  • 6 kroków do poprawy widoczności strony internetowej


    Creativa / Shutterstock
    Prowadząc biznes w internecie, należy pamiętać, że kluczową kwestią jest zadbanie o to, by nasza strona była widoczna w wynikach wyszukiwarki. Dzięki temu możemy dotrzeć z informacją o firmie do potencjalnych nabywców oferowanych przez nas produktów bądź usług. Co jednak zrobić, gdy nasza strona nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania?  więcej
    27-08-2014, 12:15, Anna Garwolińska, SEMSTORM,
  • Podbij Internet z Profesjonalne Pozycjonowanie

    Firma Profesjonalne Pozycjonowanie to lokalna poznańska firma o zasięgu międzynarodowym świadcząca od ośmiu lat kompleksowe usługi e-marketingowe, e-PR-owe i pozycjonerskie dla biznesu w Polsce, Czechach, Anglii, Irlandii, Niemczech, Australii i USA. Profesjonalne Pozycjonowanie ma status Certyfikowanego Partnera Google AdWords. W kwietniu 2013 roku firma otrzymała Wyróżnienie w X edycji prestiżowego konkursu Poznański Lider Przedsiębiorczości w kategorii mikro firm.  więcej
    07-08-2014, 11:45, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Obiecują ochronę stron przed Google


    Creativa / Shutterstock
    Boisz się, że Google zafiltruje Twoją stronę, obniżając jej pozycję? Słyszałeś, że dominująca wyszukiwarka każe za zły profil linków i boisz się, że ktoś spróbuje podkopać Twoją stronę? W internecie pojawił się serwis OchronaSEO.pl, który w zamian za garść drobnych kusi uodpornieniem na „zły dotyk” wyszukiwarki. Czy jednak na pewno jest w stanie zrealizować swoją obietnicę?  więcej
    14-07-2014, 20:56, Marcin Opolski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak wybrać najlepsze słowa do pozycjonowania strony?

    Pozycjonowanie strony WWW polega na utrzymaniu jej w czołowych wynikach wyszukiwania. Wybór odpowiednich słów kluczowych (takich, które wpisują internauci, szukając oferowanych przez nas produktów bądź usług) jest jedną z podstawowych rzeczy, które musimy wziąć pod uwagę. Na dobór odpowiednich fraz wpływa wiele czynników.  więcej
    08-07-2014, 13:19, SEMSTORM,
  • Nowa odsłona SEMSTORM rozwiązaniem dla efektywnej kampanii reklamowej

    Większa wydajność pracy, oszczędność czasu oraz zwiększenie zysku w biznesie online to najważniejsze wartości SEMSTORM - efektywnego narzędzia analizującego widoczność w wyszukiwarkach internetowych. W nowej odsłonie, system udostępnia szereg dodatkowych opcji, niezwykle istotnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w internecie oraz zwiększania sprzedaży.  więcej
    22-05-2014, 18:49, Komunikat firmy, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Maj 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.