pozycjonowanie

  • Pozycjonowanie w Google Maps - na czym polega?

    Zastanawiasz się jak w dzisiejszych czasach, gdy rządzą nami komputery i internet, wypromować najlepszą restaurację, firmę, siłownię, sklep w okolicy? Najlepiej będzie wpisać skorzystać z wyszukiwarki Google i przeanalizować wyniki wyszukiwania. Co jednak powoduje, że niektóre placówki są wyszukiwane i odwiedzane przez klientów częściej niż inne? Wizytówka Google jest jednym z elementów wpływających na widoczność strony w sieci.  więcej
    07-11-2019, 08:34, Komunikat firmy, Technologie
  • Nowa strona internetowa - jak pozycjonować się na starcie

    Jeśli uruchomiliśmy swoją nową stronę internetową warto od samego początku zadbać o odpowiednie pozycjonowanie, by w jak najkrótszym czasie pojawiła się wysoko w wynikach wyszukiwania. Chodzi tu przede wszystkim o jej odpowiednie zbudowanie i dalszy rozwój z uwzględnieniem wszystkich zasad SEO. Dzięki temu nie będziemy musieli martwić się o dalszą, długą pracę, aby nasza witryna była dobrze zoptymalizowana.  więcej
    30-10-2019, 17:36, Komunikat firmy, Technologie
  • 6 elementów SEO dla sklepu internetowego

    Chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej, a tym samym zdobyć więcej klientów? Pozycjonowanie to konieczność dla sklepu internetowego. To dzięki SEO Twoi potencjalni klienci mogą znaleźć Cię w gąszczu innych stron internetowych.  więcej
    11-10-2019, 13:17, Komunikat firmy, Technologie
  • Nowoczesny marketing - nowoczesne www

    We współczesnym świecie nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że prowadzenie biznesu nie może odbyć się bez dobrej strony internetowej. Warto jednak przekonywać właścicieli mniejszych i większych firm do inwestowania w nowoczesne oblicze stron internetowych. Dziś bowiem nie wystarcz jednie "postawić" strony, ale trzeba ją umiejętnie zoptymalizować, wypozycjonować, połączyć z kanałami social media i wykorzystać tkwiący z niej potencjał SEM/SEO. Aby te wszystkie zadania zostały spełnione, warto udać się po pomoc do agencji interaktywnej.  więcej
    16-08-2019, 09:21, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Netmove - Samodzielne pozycjonowanie strony firmowej - czy ma to sens?

    Różne źródła podają, że istnieje około 650 mln aktywnych stron internetowych. Ich przyrost jest wysoki, jak nigdy. Szacuje się, że w skali miesiąca powstaje 30 mln nowych witryn. Przy takiej mnogości nietrudno o dezorientację klienta lub czytelnika. Warto wyróżnić się z tego tłumu, pozycjonując własny adres.  więcej
    15-04-2019, 16:30, kf, Technologie
  • Pozycjonowanie a prawo – jakich stron nie można pozycjonować?

    Według definicji pozycjonowanie stron internetowych można określić jako podwyższenie rankingu Twojej strony w naturalnych wynikach wyszukiwania Google bez uwzględnienia płatnych reklam na słowa kluczowe. Efektem tych działań jest zwiększenie ruchu organicznego na stronie www. I tylko na pierwszy rzut oka sprawa wygląda prosto.  więcej
    31-01-2019, 18:32, Komunikat firmy, Technologie
  • Lepsze pozycjonowanie oraz 4 inne powody zakupu przez e-sklepy certyfikatów SSL

    Eksperci zwracają uwagę na fakt, że poza dbaniem o wizerunek i utrzymaniem zaufania kupujących, certyfikat SSL otwiera przed e-sklepem szereg możliwości, kluczowych dla jego działania. Wyliczają także, co traci e-sprzedawca, który jeszcze nie zaopatrzył się w odpowiedni certyfikat.  więcej
    28-01-2019, 10:53, Nika, Porady
  • Twoja strona – twoją marką – jak zwiększyć jej widoczność w 5 krokach

    Być może kiedyś wystarczyło mieć ciekawy baner nad firmą oraz atrakcyjną reklamę w prasie lokalnej. Obecnie najczęściej informacji o produktach i usługach szukamy w Internecie i to popularne wyszukiwarki stały się głównym narzędziem, które szybko pozwala znaleźć konkretny towar bądź też przedsiębiorstwo. Najważniejszym zagadnieniem współczesnego marketingu staje się więc to, jak pozycjonować, by nasza oferta pojawiła się jak najwyżej w wyszukiwarce. Zobacz, dlaczego warto postawić na narzędzia, które w naturalny sposób będą promować nas w sieci.  więcej
    11-12-2018, 14:28, Komunikat firmy, Technologie
  • Już we wrześniu dwudniowe szkolenie z zakresu SEO i content marketingu

    18-19 września w Krakowie, specjalisci z firmy Whitepress - Tomasz Stopka i Tomasz Biegun opowiedzą o ważnych aspektach SEO i content marketingu.  więcej
    30-08-2017, 08:34, Artykuł promocyjny, Kalendarium IT
  • Słowa, które sprzedają - czyli co powinno się znaleźć w opisie produktu?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Sukces na rynku e-commerce jest wypadkową wielu czynników. Powstaje coraz więcej sklepów internetowych, których oferta jest bardzo obszerna. Jak się wyróżnić? Co zrobić, aby klient dokonał zakupu właśnie u nas? Kluczowe narzędzie, mające wpływ na sprzedaż online, to opis produktu. Dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio go skonstruować. Na co należy zwrócić uwagę?  więcej
    29-11-2018, 16:13, kg, Porady
  • E-commerce: wysoka pozycja w Google już nie atutem, a koniecznością.

    Marketerzy nie mają złudzeń: rynkowa pozycja przedsiębiorstwa i szersze możliwości zwiększenia w nim swojego udziału są w znacznym stopniu uzależnione od jego pozycji w rankingu „królowej” wyszukiwarek. Dowodzą tego wnioski z aktualnej edycji badania HubSpot – State of Inbound 2017, zgodnie z którym już 61% specjalistów ds. marketingu z całego świata uważa usprawnienie pozycjonowania serwisów WWW za najważniejszy element swojej strategii.  więcej
    23-08-2017, 05:01, Artur Kosior, Biznes, Finanse i Prawo
  • Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych i gdzie szukać pomocy w tym zakresie?

    Z pozoru wydawać by się mogło, że rzetelne redagowanie treści i dobieranie dedykowanej im grafiki w taki sposób, by wszystko razem tworzyło jedną spójną całość wystarczy, żeby pozyskać wiernych czytelników, którzy wzniosą naszą stronę na wyżyny. Niestety nawet największe zaangażowanie i masa poświęconego czasu mogą okazać się niedostateczne, jeśli chcemy znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwań Google.  więcej
    18-07-2017, 14:27, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zdobyć pozycję w Google i na rynku?

    - Kiedy wypozycjonowaliśmy witrynę firmową, sprzedaż naszych produktów szybko ruszyła. Mimo, że były nowe na rynku, bo dopiero wprowadzaliśmy własną markę – wspomina reprezentant Spacebox. – Dziś jeśli się czegoś potrzebuje, najpierw szuka się tego w internecie. Klienci trafiają do nas, bo jesteśmy wysoko w Google – podkreśla z kolei wiceprezes Szpitala Specjalista.  więcej
    26-04-2017, 10:00, , Biznes, Finanse i Prawo
  • Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych czyli niezbędne uzupełnienie reklamy w Internecie

    W dzisiejszych czasach Internet jest dobrem, z którego korzystają niemal wszyscy: czy to w celu znalezienia potrzebnej informacji, jak też w postaci środka umożliwiającego prowadzenie pracy zawodowej. Dzisiaj skupimy się przede wszystkim na tym pierwszym aspekcie, a konkretniej samym zjawisku wyszukiwania wiadomości na temat różnych usług i produktów przez użytkowników Sieci za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych.  więcej
    13-04-2017, 12:03, Komunikat firmy, Technologie
  • 5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

    Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.
      więcej
    22-03-2017, 13:13, Jakub Dwernicki, Artur Pajkert , Technologie
  • Pozycjonowanie (czyli SEO): Jak to wygląda?

    Nie ma ważniejszej rzeczy dla każdego serwisu www jak widoczność w wynikach wyszukiwania. Działania zmierzające do wprowadzenia witryny na pierwszą stronę w wyszukiwarce, należy zacząć od podstaw. Na początek należy zająć się sprawami, które na pierwszy rzut oka wydają się błahe. W pracy z reklamą nie ma spraw nieistotnych. Działalność u podstaw procentuje w późniejszym czasie, kiedy to wykonuje się robotę nad utrwalaniem zdobytej pozycji.  więcej
    14-03-2017, 12:33, Komunikat firmy,
  • Ponad 70% klientów do wyboru produktu przekonuje marketing treści, a nie tradycyjna reklama

    „Oferujemy unikalny produkt”, „jesteśmy liderem rynku”… Dość! Tego typu hasła, podobnie jak tradycyjna, natrętna reklama, od dawna nie działają na prawie żadnego klienta. Aby móc skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi, konieczny jest marketing treści. I chociaż dla większości firm nie jest to już pojęcie abstrakcyjne, wiele z nich ciągle nie zdaje sobie sprawy, ile korzyści przynosi tworzenie dobrych treści contentmarketingowych.  więcej
    20-02-2017, 09:37, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak nie zaszkodzić swojej stronie internetowej?

    Optymalizacja i pozycjonowanie – ktoś, kto ma własną stronę internetową, na pewno o tym słyszał. Niestety bardzo często znajomość tego tematu odnosi się tylko do pobieżnego kojarzenia frazesów.  więcej
    16-11-2016, 11:19, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Techniki pozycjonowania - White Hat SEO a Black Hat SEO

    Pozycjonowanie to niezwykle obszerny temat, w poczet którego możemy wliczyć szereg działań wpływających na pozycję danej strony w wyszukiwarce. Niektóre z tych działań są w pełni zgodne z wytycznymi firmy Google - wtedy możemy mówić o stosowaniu techniki White Hat SEO. Te czynności, które są niezalecane lub wręcz niedozwolone, klasyfikuje się jako Black Hat SEO. Chcesz poznać różnice między tymi technikami? Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące każdej z nich.  więcej
    22-07-2016, 13:12, Komunikat firmy, Technologie
  • Jak będzie wyglądało pozycjonowanie stron w 2016 roku

    Każdego roku branżę SEO i SEM czeka jakaś rewolucja związana z pracą nad promocją serwisów. Większość rynku kontroluje jedna firma, zatem to od niej zależy jak będzie wyglądało pozycjonowanie czy warunki działania reklam kontekstowych. Sprawdźmy co może na nas czekać w najbliższych miesiącach.  więcej
    13-01-2016, 11:16, Komunikat firmy, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930