Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing

  • E-marketing lokalnie - jak dotrzeć do klienta w pobliżu Twojej firmy?

    Wyszukiwarka Google nadal pozostaje kluczowym narzędziem przy wyszukiwaniu informacji o lokalnych biznesach. Jednak coraz bardziej wymagającym użytkownikom internetu nie wystarczą już proste wiadomości o firmie czy usłudze. Internauci, tak jak konsumenci w świecie rzeczywistym, najchętniej wybierają te produkty i miejsca, które zostały im polecone, także przez tych wirtualnych „przyjaciół”.  więcej
    18-07-2011, 12:34, Praktycy.com,
  • Dobre rady Facebook Content Designera

    Facebook jest ostatnio bardzo popularnym narzędziem reklamy w internecie. Służy nie tylko promocji produktu czy wydarzenia, ale daje możliwość informowania o nas i o naszym produkcie, do nawiązania i do podtrzymania kontaktu z klientem. Pytanie tylko, jak skutecznie promować się na Facebooku, jak zainteresować sobą ludzi i jak nie wywołać sytuacji kryzysowej na własnym profilu?  więcej
    29-05-2011, 23:33, Karolina Fiema,
  • Stworzyłeś startup? Czy wiesz jak skutecznie wyróżnić go w internecie?


    ©fotolia.com
    Pewnie większość osób kojarzy Allegro.pl, WP.pl, Nozbe.com lub Basecamp.com. Są to projekty internetowe, które odniosły ogromny sukces, a jakiś czas temu też były startupami. Rynek internetowy charakteryzuje się wysoką dynamiką i zamiłowaniem do innowacji. Warto to wykorzystać! Innowacyjne pomysły i dobrze prowadzone projekty niezmiennie mają dużą szansę na sukces oraz stałe miejsce w świadomości internautów. Zaistnieć z nowym, internetowym projektem jest jednak coraz trudniej. Aby wyróżnić się w gąszczu pomysłów i tłumie chętnych do zarobienia na startupach, należy w pełni zaangażować się w skuteczną promocję.  więcej
    25-05-2011, 14:47, Anna Sobolewska, Fast PR,
  • Polskie top marki na Facebooku

    Czy łatwo wypromować markę mediową? Dlaczego jedne marki przebijają się do serwisów społecznościowych, a innym się to nie udaje? Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, dyrektorzy zarządzający w agencji interaktywnej MRM Worldwide analizują listę polskich top brands na Facebooku.  więcej
    17-04-2011, 16:11, Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, MRM Worldwide, Pieniądze
  • Hardkorowy Koksu, czyli Święty Graal e-marketingu

    Nikt tak nie rozreklamuje produktu, jak miliony internautów. Zrobią to darmo, szybko i jeszcze kupią produkt. Tak działa wirusowy marketing doby internetu, czyli reklama rozprzestrzeniająca się bez udziału profesjonalistów. Zamiast wydawać pieniądze na drogie kampanie w telewizji, coraz więcej firm stawia na media społecznościowe i ich aktywnych użytkowników.  więcej
    12-04-2011, 09:35, Forsal.pl, Pieniądze
  • Telekomy dają pracę i zarobek


    © Kurhan - Fotolia.com
    Branża telekomunikacyjna stale szuka nowych pracowników i jest w stanie dobrze ich opłacać. Jest sporo pracy dla programistów, ale szczególnie dobrze wynagradzani są specjaliści ds. marketingu. W zeszłym roku już co 10. oferta pracy pochodziła od firmy telekomunikacyjnej - wynika z analizy serwisu Pracuj.pl.  więcej
    18-03-2011, 13:36, mm, Pieniądze
  • Targetowanie i personalizacja - skuteczne narzędzia e-mail marketingu

    Badania na temat rynku e-commerce w Polsce w 2009 roku, przeprowadzone przez Internet Standard, pokazują ponad 25-proc. wzrost liczby ankietowanych stwierdzających poprawę skuteczności wysyłek e-mailowych w działaniach marketingowych w stosunku do 2008 roku.  więcej
    15-03-2011, 10:11, Sylwia Vogel, SARE, Pieniądze
  • Blogi zostaną wyparte przez serwisy społecznościowe?


    ©istockphoto.com/head off
    Zainteresowanie blogami wśród nastolatków nie jest już tak duże, jak kilka lat temu. Teraz wolą rozpisywać się na Facebooku.  więcej
    24-02-2011, 19:12, Adrian Nowak, Lifestyle
  • Facebookowa potęga marketingu

    Ponad pięć milionów Polaków ma już konta na Facebooku. W ciągu roku ich liczba zwiększyła się ponad trzykrotnie. Jeszcze szybciej rosną na portalu nakłady na kampanie reklamowe i marketingowe.  więcej
    04-02-2011, 09:47, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Internauci nie lubią nachalnych reklam na portalach społecznościowych


    © fotolia
    Czy portale społecznościowe to właściwe miejsce do działań biznesowych? Spece od marketingu mówią: tak. Użytkownicy internetu podchodzą do nich z rezerwą.  więcej
    18-12-2010, 12:18, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • IAB Polska: Kolejne poradniki na temat marketingu interaktywnego

    IAB Polska po raz kolejny wydaje poradniki dla marketerów. Tym razem udostępnione zostały jednocześnie dwa poradniki: „Gry w marketingu” i „Realizacja projektów internetowych”.  więcej
    09-12-2010, 12:37, kg, Pieniądze
  • e-Handel nie tylko w pracy. Cyber Poniedziałek to już Cyber Weekend


    ©istockphoto.com/photographeer
    E-handlowcy w USA i kilku innych krajach mieli wczoraj pełne ręce roboty - sezon przedświątecznych e-zakupów zaczął się. Z różnych badań wynika jednak, że tzw. Cyber Poniedziałek powoli staje się Cyber Weekendem. Klienci nie czekają na koniec długiego weekendu po Święcie Dziękczynienia bo e-zakupy stają się... elementem świąt.  więcej
    30-11-2010, 09:57, Marcin Maj, Technologie
  • Testy grup na NK dostępne dla wszystkich (wideo)

    Grupy tematyczne zostały udostępnione wszystkim użytkownikom portalu nk.pl. Do tej pory powstało prawie 40 tys. grup.  więcej
    20-10-2010, 17:36, Paweł Kusiciel, Technologie
  • Paczkomaty kuszą klientów i sklepy internetowe loterią z nagrodami

    Firma InPost coraz mocniej angażuje się w promocję swoich innowacyjnych usług pocztowych - Paczkomatów. Tym razem do korzystania z tej formy przesyłek pocztowych ma zachęcić Loteria Paczkomaty 24/7, w której można wygrać m.in. samochód marki Fiat. Do akcji mogą włączyć się klienci indywidualni korzystający z paczkomatów oraz sklepy internetowe oferujące formę przesyłki za pośrednictwem tej usługi.  więcej
    06-10-2010, 14:16, paku, Lifestyle
  • Jak wykorzystać analitykę internetową i optymalizację konwersji?


    © istockphoto.com
    Analityka internetowa (ang. web analytics) w Polsce jest dziedziną ciągle nieodkrytą i podczas gdy na zachodzie jej efekty święcą triumfy, to w Polsce nadal pozostaje niedoceniona przez wielu e-marketerów. Każda organizacja powinna polegać na solidnych danych płynących prosto od konsumentów, bo tylko na ich podstawie możliwa jest rzetelna ocena działań marketingowych, a w dalszej kolejności ich optymalizacja (maksymalizacja ROI) w przyszłości. Wnioski płynące z analityki internetowej są fundamentem dla działań optymalizacyjnych, które mają na celu zdobycie większej liczby klientów bez inwestowania kolejnych pieniędzy w reklamę.  więcej
    02-10-2010, 20:00, Mariusz Michalczuk, Conversion,
  • Kominek rozrusza Burger Kinga w sieci za 100 tys. zł


    Kaspersky Lab
    Blogerem, z którym marka Burger King nawiązała współpracę w ramach projektu komunikacyjnego, jest Kominek – jeden z najpopularniejszych polskich blogerów. Dzięki temu firma chce „rozruszać” swój profil na Facebooku.  więcej
    15-09-2010, 15:30, paku, Lifestyle
  • Facebook wprowadza usługę lokalizacji

    Dzięki aplikacji dla iPhone lub specjalnej stronie użytkownicy Facebooka mogą informować innych o swoim położeniu. Tej usługi spodziewano się od dawna. Jeśli chodzi o prywatność, można uznać, że Facebook zachował umiarkowane podejście.  więcej
    19-08-2010, 08:27, Marcin Maj, Technologie
  • GetResponse wprowadza usługę wideo e-mail marketingu


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Dołączając treści wideo do newsletterów, polscy przedsiębiorcy mogą osiągać nawet o 96,38% lepsze rezultaty ze swoich kampanii - przekonuje GetResponse.  więcej
    21-07-2010, 10:05, paku, Technologie
  • Działania reklamowe: "wspólne" i "wzajemne" robi różnicę


    www.sxc.hu
    Dużą częścią spotykanego w sieci marketingu zajmują działania podejmowane we współpracy przez np. dwa podmioty. W takim przypadku już na wstępie rozstrzygnięcia wymaga istotne pytanie, czy prowadzone działania to promocja "wspólna", czy też "wzajemna".  więcej
    19-07-2010, 13:12, Łukasz Wojtkowiak, Kancelaria Prawnicza Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy, Porady
  • Konkurs ogłaszany przez internet a zwolnienie z PIT

    Nierzadko przedsiębiorcy organizują dla klientów konkursy z nagrodami, przy czym akcje ogłaszane są na stronach internetowych organizatora lub agencji reklamowej realizującej dane przedsięwzięcie. Czy nagrody przyznane w takich konkursach mogą korzystać ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych? Odpowiedzi na to pytanie udziela Łukasz Wojtkowiak z kancelarii Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k.  więcej
    29-06-2010, 10:33, Łukasz Wojtkowiak, Kancelaria Prawnicza Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)