Wojna Brandów. Relacja z Dnia Darmowego Jedzenia

03-02-2015, 23:42

29-go stycznia nasza konkurencja, portal Pyszne.pl ogłasza akcję, w której informuje, że w sobotę 31 stycznia zamierzają rozdać 10,000 kodów o wartości 25 zł na zamówienie z ich serwisu. Start akcji zapowiadają na godzinę 15:00. Postanawiamy nieco pokrzyżować plany naszym konkurentom i ruszamy tego samego dnia czyli - 31 stycznia (sobota), lecz odrobinę wcześniej, o godzinie 12:00.

Naszym użytkownikom oferujemy więcej - 12,500 kodów, ważnych przy użyciu jednej z trzech naszych aplikacji mobilnych. Kody rozchodzą się w niecałe półtorej godziny! Akcja „APPetyczna Sobota” rozkręca się, a my jeszcze bardziej podkręcamy obroty i do puli dokładamy kolejne 6,000 kodów! Podsumowując: rozdajemy 18,500 kodów rabatowych o wartości 25 zł, fundując tym samym DARMOWY lunch dla wielu naszych głodnych użytkowników.

Było to ogromne wyzwanie nie tylko dla pracowników całego naszego portalu, którzy w trakcie weekendu nadzorowali, by zapobiec jakimkolwiek problemom z zamówieniami, ale także dla wszystkich współpracujących z nami restauracji, które w pocie czoła realizowały zamówienia i robiły wszystko, by dostarczyć je na czas. Akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem i już po niespełna czterech godzinach pula kodów rabatowych została wyczerpana!

Obserwując komentarze i opinie na oficjalnym fanpage’u naszej konkurencji, można było stwierdzić, że ich serwery nie udźwignęły aż tak dużego obciążenia.

Spodziewaliśmy się, że niemal każdy kto usłyszy o możliwości zamówienia darmowego jedzenia, na pewno z niej skorzysta, dlatego tym bardziej zależało nam na tym, by każde zamówienie zakończyło się powodzeniem. W rezultacie udało nam się zrealizować aż 97,38% zamówień! Natomiast dla klientów, którzy tego dnia napotkali jakiekolwiek problemy z zamówieniem przygotowaliśmy sowite wynagrodzenie.

Zrobiło nam się także żal wygłodniałych klientów naszej konkurencji, którzy czasami po kilkanaście godzin czekali na swoje jedzenie więc i dla nich przygotowaliśmy dodatkową niespodziankę. Każdy, kto w sobotę 31 stycznia próbował skorzystać z promocji i zamówić jedzenie u naszej konkurencji (i poinformował o tym na Facebook’u), ale mu się to nie udało otrzyma od nas 25 zł na zamówienie na PizzaPortal.pl. Wystarczy wysłać do nas link lub screen shot udowadniający niepowodzenie w procesie zamówienia.

Oto kilka przykładów reakcji na naszą akcję znalezionych w sieci:

APPetyczna Sobota Pizza Portal

APPetyczna Sobota Pizza Portal

 

APPetyczna Sobota Pizza Portal

 

APPetyczna Sobota Pizza Portal

 

APPetyczna Sobota Pizza Portal

 

APPetyczna Sobota Pizza Portal



Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.

Ostatnie artykuły:

fot. Pixabay



fot. wirestock














Tematy pokrewne:  

tag social mediatag Pizzaportal.pltag pizzatag marketing

© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.