Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wojna Brandów. Relacja z Dnia Darmowego Jedzenia

03-02-2015, 23:42

29-go stycznia nasza konkurencja, portal Pyszne.pl ogłasza akcję, w której informuje, że w sobotę 31 stycznia zamierzają rozdać 10,000 kodów o wartości 25 zł na zamówienie z ich serwisu. Start akcji zapowiadają na godzinę 15:00. Postanawiamy nieco pokrzyżować plany naszym konkurentom i ruszamy tego samego dnia czyli - 31 stycznia (sobota), lecz odrobinę wcześniej, o godzinie 12:00.

Naszym użytkownikom oferujemy więcej - 12,500 kodów, ważnych przy użyciu jednej z trzech naszych aplikacji mobilnych. Kody rozchodzą się w niecałe półtorej godziny! Akcja „APPetyczna Sobota” rozkręca się, a my jeszcze bardziej podkręcamy obroty i do puli dokładamy kolejne 6,000 kodów! Podsumowując: rozdajemy 18,500 kodów rabatowych o wartości 25 zł, fundując tym samym DARMOWY lunch dla wielu naszych głodnych użytkowników.

Było to ogromne wyzwanie nie tylko dla pracowników całego naszego portalu, którzy w trakcie weekendu nadzorowali, by zapobiec jakimkolwiek problemom z zamówieniami, ale także dla wszystkich współpracujących z nami restauracji, które w pocie czoła realizowały zamówienia i robiły wszystko, by dostarczyć je na czas. Akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem i już po niespełna czterech godzinach pula kodów rabatowych została wyczerpana!

Obserwując komentarze i opinie na oficjalnym fanpage’u naszej konkurencji, można było stwierdzić, że ich serwery nie udźwignęły aż tak dużego obciążenia.

Spodziewaliśmy się, że niemal każdy kto usłyszy o możliwości zamówienia darmowego jedzenia, na pewno z niej skorzysta, dlatego tym bardziej zależało nam na tym, by każde zamówienie zakończyło się powodzeniem. W rezultacie udało nam się zrealizować aż 97,38% zamówień! Natomiast dla klientów, którzy tego dnia napotkali jakiekolwiek problemy z zamówieniem przygotowaliśmy sowite wynagrodzenie.

Zrobiło nam się także żal wygłodniałych klientów naszej konkurencji, którzy czasami po kilkanaście godzin czekali na swoje jedzenie więc i dla nich przygotowaliśmy dodatkową niespodziankę. Każdy, kto w sobotę 31 stycznia próbował skorzystać z promocji i zamówić jedzenie u naszej konkurencji (i poinformował o tym na Facebook’u), ale mu się to nie udało otrzyma od nas 25 zł na zamówienie na PizzaPortal.pl. Wystarczy wysłać do nas link lub screen shot udowadniający niepowodzenie w procesie zamówienia.

Oto kilka przykładów reakcji na naszą akcję znalezionych w sieci:

APPetyczna Sobota Pizza Portal

APPetyczna Sobota Pizza Portal

 

APPetyczna Sobota Pizza Portal

 

APPetyczna Sobota Pizza Portal

 

APPetyczna Sobota Pizza Portal

 

APPetyczna Sobota Pizza Portal





Ostatnie artykuły:









fot. WWF



Tematy pokrewne:  

tag social mediatag Pizzaportal.pltag pizzatag marketing