Dwa dni konferencji, ponad 70 prelegentów w tym 7 zagranicznych, ponad 1100 uczestników w 4salach, 30 przedstawicieli mediów oraz temat numer 1 na polskim Twitterze - tak wyglądała 9. edycja Forum IAB 2015, najbardziej inspirującej konferencji e-marketingowej w Polsce. Tegoroczne wydarzenie odbyło się w dniach 10-11 czerwca br. w Multikinie Złote Tarasy pod hasłem "Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta", a jej organizatorem był Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
reklama
W czasach cyfrowej rewolucji można się do niej zaadaptować albo... zginąć. Jak efektywnie wykorzystać nowoczesne technologie w budowaniu biznesu? Tegoroczne Forum poświęcone było decydującemu wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm.
Zagadnienie poruszone zostało z różnych perspektyw – począwszy od komunikacji, w której coraz większą rolę odgrywają nowoczesne kanały, poprzez sprzedaż, która coraz częściej zostaje przeniesiona z kanałów off-line do on-line, aż po aspekt organizacyjny.
Pierwszego dnia swoje prelekcje wygłosili topowi zagraniczni prelegenci – dyrektorzy zarządzający z firm Google, Facebook, Mindshare, PayU oraz Dentsu Aegis Network. Opowiedzieli oni o erze mobile i sposobach adaptacji do dzisiejszej rzeczywistości. Keynote speakerem konferencji był Martin Lindstrom – światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu. W swojej prelekcji "Sleeping with the consumer" mówił o tym, iż prowadzenie tradycyjnych lub digitalowych działań brandingowych oraz dążenie do zrozumienia motywacji zakupowych klientów nie są czynnikami gwarantującymi odniesienie sukcesu. Trzeba próbować zrozumieć, jak konsumenci doświadczają produktu przy użyciu swoich zmysłów i w jaki sposób można do nich docierać na "kolejnych poziomach".
Pierwszego dnia Forum IAB odbył się również panel dyskusyjny o budowaniu biznesu w erze cyfrowego konsumenta z udziałem przedstawicieli zarządów takich firm jak Coca-Cola, L'Oreal czy Wirtualna Polska, a także hot chairs z regionalnymi dyrektorami Facebooka oraz Google’a.
Dzień pierwszy konferencji zakończyła prelekcja prezentująca najnowsze badanie internetu – PBI/GfK PL@NET, które od przyszłego roku zastąpi badanie Megapanel.
Drugi dzień konferencji składał się z 900 minut wiedzy przedstawionej w 45 prezentacjach czołowych polskich specjalistów branży internetowej. Prelekcje odbywały się w ramach siedmiu bloków tematycznych: adaptacja strategiczna, adaptacja do wielokanałowości, adaptacja do cyfrowej sprzedaży, adaptacja treści, adaptacja badawcza, adaptacja do konsumenta i adaptacja do automatyzacji. Wystąpili m.in.: Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, Yuri Drabent, Współzałożyciel i Dyrektor Kreatywny agencji Lubię to, Barbara Sołtysińska, Prezes Zarządu Life Tube i Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer ZenithOptimedia Group.
Podczas drugiego dnia Forum odbyła się także prapremiera pierwszego w Polsce badania Internet of Things, które zostało zrealizowane przez IAB Polska we współpracy z agencją Golden Submarine.
Dziewiąta edycja Forum IAB po raz kolejny stała się źródłem cennej, inspirującej wiedzy, która pozwoli na jeszcze lepszy rozwój biznesów i ich adaptację do cyfrowej rzeczywistości. Konferencja była także okazją do wspólnego networkingu, wymiany doświadczeń i możliwości nawiązywania nowych, cennych kontaktów biznesowych w branży interaktywnej. Forum IAB 2015 było wydarzeniem szeroko komentowanym w internecie przez dziennikarzy, blogerów oraz uczestników, stając się tematem numer 1 na polskim Twitterze – w serwisie pojawiło się ponad 1000 tweetów na temat wydarzenia.
W oczekiwaniu na 10. Jubileuszową edycję Forum IAB zapraszamy do śledzenia strony internetowej www.forumiab.pl, gdzie już wkrótce umieszczone zostaną prezentacje prelegentów, a także krótkie wywiady podsumowujące konferencję, oraz fanpage’a na Facebooku: www.facebook.com/IABPolska.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|