Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing

  • Almanach handlowców - "Brylantowa Kolekcja Sprzedaży"

    Być sprzedawcą nie jest łatwo. To praca bardzo odpowiedzialna, bo od pracowników działu sprzedaży zależą w dużej mierze finanse firmy. Presja kierownictwa, wyśrubowane cele potrafią tę pracę uczynić naprawdę stresującą, dlatego mało odporni i niedoświadczeni szybko się wypalają. Jaki jest zatem klucz do sukcesu w tej pracy? Jak sprzedawać więcej, pracując mniej i nie niszcząc sobie przy tym zdrowia? Odpowiedzi należy szukać w specjalnym kursie multimedialnym przygotowanym przez Wydawnictwo Złote Myśli.  więcej
    18-06-2010, 12:57, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Relacja wideo z konferencji SARE i Bluerank

    Każdy, kto nie miał okazji uczestniczyć w konferencji „E-mail marketing 2010”, która odbyła się 11 maja br. w Warszawie, może to zrobić teraz – poprzez stronę WWW, oglądając relację wideo z tego wydarzenia, połączoną z pokazami slajdów oraz ankietą online.  więcej
    26-05-2010, 05:04, kg, Technologie
  • Porwanie administratora serwisu torrentowego?


    ©istockphoto.com/insign
    Zwabiony na sąsiednią Ukrainę stał się zakładnikiem gangu. Jego członkowie zażądali transferu prawa własności do domeny LostFilm.tv oraz dostępu do serwerów. Sprawa porwania budzi jednak wątpliwości i podejrzenia, czy nie jest to po prostu marketingowa zagrywka wspomnianego serwisu.  więcej
    26-05-2010, 06:57, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Praktyczny marketing w małej firmie

    Każdy, kto zajmował się małym biznesem, wie, że w tego typu firmach wszyscy robią wszystko. Nikt nie ma czasu na planowanie, szczegółową kontrolę wyników, ustalanie budżetów - to po prostu nie ta rzeczywistość. Poradnik „Praktyczny marketing w małej firmie” pokazuje, że większość sposobów marketingowych używanych przez duże firmy można zastosować w małej firmie i odnieść na tym duże korzyści. Wystarczy pewne czynności po prostu określić lub usystematyzować.  więcej
    03-05-2010, 14:47, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Strategie free marketingu

    Jeżeli jesteś przedsiębiorcą lub w jakiś sposób Twój sukces zależy od sprzedaży, wiesz doskonale, że - wbrew pozorom - biznesu nie powinno się zaczynać od produktu. Przede wszystkim musisz mieć dobry plan, jak ten produkt sprzedać.  więcej
    17-04-2010, 02:39, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Wykorzystaj siłę wideo w internecie. Bezpłatna konferencja

    Już w maju w czterech miastach (Wrocław, Kraków, Warszawa, Gdańsk) odbędzie się Konferencja Video. Impreza ma zainspirować menadżerów średnich i dużych firm do wykorzystania potencjału interaktywnego wideo.  więcej
    12-04-2010, 08:53, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Blip narzędziem promocji biznesu

    Popularność polskiego Blipa stale rośnie. Obecnie jest już nie tylko popularnym mikroblogiem, ale stanowi jedno z podstawowych narzędzi marketingu internetowego i e-PR. Pozwala zbudować trwałą relację z odbiorcami, partnerami biznesowymi i mediami, a także poznać ich opinie na temat produktu.  więcej
    23-03-2010, 23:12, Agnieszka Kluska, Pieniądze
  • Unilyzer: wszystkie profile w jednym oknie


    Unilyzer.com
    Unilyzer to narzędzie do skutecznego planowania działań marketingowych w sieci. Jest aplikacją dla tych, którzy chcą w łatwy sposób prześledzić statystyki wszystkich posiadanych blogów i profili w serwisach społecznościowych.  więcej
    18-02-2010, 01:58, Agnieszka Kluska, Technologie
  • Ofert pracy w styczniu nie przestało przybywać


    © YinYang at istockphoto.com
    Pierwszy miesiąc 2010 roku przyniósł kolejne nadzieje na poprawę sytuacji polskich pracowników. Liczba ofert pracy zamieszczonych w serwisie Pracuj.pl wzrosła o ponad 1/3 w stosunku do stycznia 2009 roku. Wygląda na to, że firmy zaczęły odmrażać budżety marketingowe, co wpłynęło na poprawę sytuacji specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR poszukujących zatrudnienia.  więcej
    10-02-2010, 11:36, mm, Pieniądze
  • Yuplo - darmowe mailingi do 50 kontaktów

    Firma Benhauer uruchomiła platformę Yuplo, która zawiera moduły umożliwiające prowadzenie i analizę kampanii mailingowych oraz realizację procesu sprzedażowego.  więcej
    27-10-2009, 17:10, ark, Technologie
  • SARE: E-mail marketing rośnie w siłę


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    O 22% wzrosła liczba firm w Polsce, które w ostatnim roku korzystały z e-mail marketingu. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji użyła profesjonalnego systemu e-mailingowego. W przyszłym roku marketerzy planują zwiększyć nakłady finansowe na budowę własnych baz - wynika z szóstego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE.  więcej
    20-10-2009, 19:38, kg, Pieniądze
  • MobileMarketing pokaże potencjał marketingu mobilnego

    Bezpośrednim celem MobileMarketing.pl jest edukacja i rozwój rynku oraz  prezentowanie osobom odpowiedzialnym za marketing w polskich firmach korzyści płynących z wykorzystania w działaniach komunikacyjnych narzędzi i mechanizmów mobile marketingu - informują przedstawiciele serwisu.  więcej
    12-09-2009, 20:27, ark, Technologie
  • Microsoft: zrób przyjęcie na cześć Windowsa 7

    Wydaniu Windows 7 będą towarzyszyły organizowane w domach imprezy, w czasie których prezentowane będą możliwości systemu. Organizatorzy przyjęć dostaną m.in. darmową kopię systemu - wynika z ogłoszenia w serwisie House Party.  więcej
    04-09-2009, 10:45, Marcin Maj, Pieniądze
  • Polscy studenci zwycięzcami w konkursie Google


    epheterson (na lic. cc)
    Studenci warszawskiej SGH zostali zwycięzcami w konkursie Google Online Marketing Challange wśród europejskich drużyn. Zwycięski zespół z Polski promował w internecie firmę sprzedającą soczewki kontaktowe.  więcej
    29-07-2009, 22:26, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Bezpieczna Blogosfera - ArcaBit dostrzegł potencjał polskich blogów


    ©istockphoto.com/head off
    Firma ArcaBit postanowiła wykorzystać potencjał komunikacyjny blogerów do promocji swojej marki, a przy okazji zwiększenia świadomości czytelników blogów w zakresie bezpieczeństwa ich komputerów. W tym celu na początku lipca uruchomiono program "Bezpieczna Blogosfera".  więcej
    30-07-2009, 10:45, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Rynek reklamy online wciąż rośnie

    Pomimo kryzysu reklama w internecie ma się dobrze - wynika z szacunków domu mediowego ZenithOptimedia. Coraz częściej reklamodawcy przenoszą swoje kampanie do sieci, gdzie reklama jest tańsza i łatwiej można oszacować przynoszone przez nią zyski.  więcej
    08-07-2009, 12:45, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • Letnia promocja sieci reklamowej AdTotal


    ©istockphoto.com/Sveta
    Promocja dotyczy mediów objętych ofertą AdTotal, a więc internetu, telewizji, reklamy w serwisach mobilnych, bankomatów i paneli LCD, w okresie od lipca do sierpnia.  więcej
    07-07-2009, 21:43, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Agencje interaktywne opierają się kryzysowi


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami spowolnienia gospodarczego – wynika z badania "Client-Agency Economic Outlook Survey" przeprowadzonego w USA. Polskie analizy potwierdzają ten trend.  więcej
    02-07-2009, 10:30, Marcin Maj, Pieniądze
  • InfoPraca: Marketing i public relations na topie

    Osoby poszukujące pracy najczęściej szukały jej w marketingu i public relations - wynika z danych zebranych na przełomie maja oraz czerwca 2009 roku przez serwis InfoPraca.pl.  więcej
    01-07-2009, 19:34, Arek Kuryzna, Pieniądze
  • Peugeoty, MacBooki i iPhone'y do wygrania


    jillclardy
    3 samochody Peugeot 107 oraz MacBooki i iPhone’y można wygrać w konkursie zorganizowanym przez PPP Marketing wspólnie z firmą Peugeot. W sumie uczestnicy grają o nagrody wartości ponad pół miliona złotych. Konkurs trwa do 12 września.  więcej
    10-06-2009, 19:16, Daniel Kotowski, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)