Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

21-22 marca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego odbędzie się ogólnopolska konferencja Łódź Jungle Web 2012. Tegoroczna, pierwsza edycja wydarzenia, organizowanego przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM, będzie poświęcona budowaniu wizerunku w internecie.

robot sprzątający

reklama


Konferencja jest skierowana do wszystkich osób zainteresowanych tematyką marketingu i public relations, choć w programie znajdą się również zagadnienia ciekawe z punktu widzenia studentów kierunków biznesowych (np. zarządzania, finansów, ekonomii) oraz grafików, webmasterów i programistów.

Podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy:

  • tworzenie stron internetowych, ich użyteczność oraz design,
  • blogi,
  • optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe (SEO),
  • reklama w internecie,
  • działania w serwisach społecznościowych (np. NK.pl, Facebook),
  • e-mail marketing,
  • media i dziennikarstwo internetowe,
  • e-PR,
  • wideo, foto, grafika,
  • projektowanie oraz skuteczność aplikacji (mobile, Facebook).

Co będzie się działo?

  • prelekcje - podczas dwóch dni konferencji odbędzie się 21 prelekcji, 25 min każda, czyli krótko i na temat,
  • warsztaty - 16 warsztatów, podczas których będzie można nauczyć się czegoś nowego,
  • kontaktowe łowy - przestrzeń, gdzie będzie szansa spotkać się i porozmawiać z najlepszymi specjalistami z branży interaktywnej,
  • debata organizowana przez MarkeTEAM wspólnie z magazynem Brief,
  • afterparty.

Udział w konferencji jest bezpłatny! Wystarczy wysłać zgłoszenie za pomocą formularza na stronie: www.jungleweb.pl - uwaga, jedna osoba może zarejestrować się maksymalnie na 3 warsztaty.

Termin konferencji: 21-22 marca 2012
Miejsce: Wydział Zarządzania UŁ, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1)


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *