Do północy 9 września (niedziela) wydawnictwo Złote Myśli oferuje kilka swoich książek dotyczących pisania tekstów reklamowych i wywierania wpływu na ludzi w promocyjnych cenach - za wersje w formatach PDF, EPUB i MOBI zapłacimy 50% taniej, w przypadku wersji drukowanych zniżka wynosi 25%.
![]() |
Scientific Advertising Chcesz poznać 21 zasad Claude'a Hopkinsa, dzięki którym sprzedasz wszystko? Oto znana praktycznie na całym świecie książka zawierająca całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera. |
![]() |
Manipulacja neuroperswazyjna Publikacja, która rzuca nowe światło na bardzo wyświechtany już temat, czyli manipulację. Skupia się tylko na tym, co naprawdę daje efekty i zawiera najnowsze metody wywierania wpływu na ludzi za pomocą głosu, starannie dobranych słów czy nawet niezauważalnych gestów. |
![]() |
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera Kulisy powstawania najlepszych reklam Claude'a Hopkinsa, legendarnego copywritera, po raz pierwszy po polsku. Jego historia otwiera oczy na sposób prowadzenia biznesu opartego na sprzedaży. |
Więcej ciekawych pozycji można znaleźć bezpośrednio na stronie wydawnictwa Złote Myśli.
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.