Netsprint wprowadza na rynek nową usługę - Adkontekst Audience Report, czyli pogłębioną analizę charakterystyki użytkowników serwisów WWW. Jest to kompleksowy raport, który segmentuje internautów odwiedzających konkretną domenę i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe.
Adkontekst Audience Report zawiera informacje o zainteresowaniach użytkowników i klientów badanego serwisu WWW oraz o odwiedzanych przez nich kategoriach serwisów internetowych. Ponadto identyfikuje on grupy internautów najlepiej konwertujących i najbardziej zaangażowanych w serwisie, a także odpowiada na pytanie, którzy z nich nie konwertują, mimo iż odwiedzają serwis.
Korzyści z opracowania Adkontekst Audience Report obejmują m.in.:
- Mówi się, że połowa pieniędzy wydawanych na reklamę wyrzucana jest w błoto - nie wiadomo tylko, która połowa. Stworzyliśmy więc usługę analizy zainteresowań użytkowników serwisu, która pomaga optymalizować te wydatki. Adkontekst Audience Report dostarcza informacji o tym, która część budżetu na marketing internetowy jest wydawana nieefektywnie. Rekomendacje zawarte w raporcie mogą być z powodzeniem wykorzystywane do lepszego planowania kolejnych kampanii reklamowych i content marketingowych - mówi Iwona Kaźmierczak, Business Development Director w Netsprint.
Analiza Adkontekst Audience Reports jest tworzona za pomocą autorskiej metodologii na postawie realnych danych o zachowaniu użytkowników pochodzących z sieci Adkontekst. Komentarz ekspercki wyjaśnia najistotniejsze informacje o klientach i użytkownikach serwisu oraz podaje wprost rekomendacje dotyczące wykorzystania tej wiedzy. Raport przygotowany jest w przystępnej formie dokumentu PDF.
Raporty może zamówić każdy, kto zarządza serwisem WWW - niezależnie, czy jest to wydawca, właściciel sklepu internetowego czy dział marketingu. W ramach Adkontekst Audience Report badani są użytkownicy wskazanego serwisu WWW oraz jego klienci, czyli internauci, którzy w badanym okresie dokonali konwersji. Jako konwersję traktowany jest nie tylko zakup produktu (charakterystyczny dla eCommerce), ale także zakup dostępu do treści płatnych (np. w przypadku wydawców prasy) czy też przesłanie zapytania przez formularz na stronie lub założenie konta w serwisie.
Rozpoczęcie korzystania z usługi jest bardzo proste. Wystarczy, że właściciel serwisu wklei na swoje podstrony skrypt (tag). Od tego momentu system Netsprint Audience gromadzi anonimową wiedzę o zachowaniach internautów odwiedzających daną witrynę. Jest to możliwe dzięki unikalnemu identyfikatorowi umieszczonemu w pliku cookie przeglądarki.
Dane używane do wygenerowania raportu są zanonimizowane i wykorzystywane z zachowaniem standardów polityki prywatności (nie obejmują adresów IP, loginów mailowych, nazwisk, itp. zatem nie mogą posłużyć do późniejszej identyfikacji użytkownika).
>> Czytaj także: Artykuły, które sprzedają! Jak pisać? Gdzie umieszczać?
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Zatrzymania sprzętu przez organy ścigania - dlaczego w Polsce są uciążliwe?
|
|
|
|
|
|