reklama online

  • Dymek na zdjęciu jako forma reklamy


    Picadoo
    Wraz ze wzrostem zainteresowania m.in. branżą modową powstała reklama umieszczana na zdjęciach. Każdy element garderoby może być teraz odnośnikiem do sklepu. Taka usługa wchodzi również na polski rynek za sprawą Picadoo.  więcej
    05-04-2011, 17:23, Paweł Kusiciel, Biznes, Finanse i Prawo
  • AdEx: 1,6 mld złotych na reklamę w sieci


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Tyle wyniosły wydatki firm na reklamę w internecie. Branża zanotowała solidny, 15-procentowy wzrost i wciąż pozostaje pod tym względem w czołówce Europy.  więcej
    08-03-2011, 18:12, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Chrome i Firefox - różne koncepcje ochrony przed śledzeniem


    © arsenik - istockphoto.com
    Google to kolejny producent przeglądarki, który chce stawić czoło śledzeniu internautów przez reklamodawców. Dzięki rozszerzeniu do Google Chrome użytkownik może sprawić, aby określeni dostawcy reklam przestali go śledzić. Nieco inne podejście do problemu wybrała Mozilla, ale obydwa rozwiązania mają cechę wspólną - wymagają dobrej woli reklamodawców.  więcej
    25-01-2011, 08:11, Marcin Maj, Technologie
  • IAB AdEx: Reklama online o 24 proc. w górę


    © fotolia.com
    Złoty czas dla reklamy online w Polsce trwa w najlepsze. Patrząc na stopień rozwoju innych państw, można oczekiwać przynajmniej kilku kolejnych tłustych lat.  więcej
    27-12-2010, 10:28, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Francja wprowadza "Google-podatek"


    ©istockphoto.com/Pannonia
    Paradoksalnie jednak amerykańska firma nie zapłaci z tego tytułu ani eurocenta. Dzięki nowej daninie Paryż chce zrównać krajowe media pod względem obciążeń podatkowych.  więcej
    26-11-2010, 10:13, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklama online w Polsce - 18 procent w górę


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Kryzys gospodarczy w branży był praktycznie niewidoczny. Wydatki w pierwszej połowie 2010 roku okazały się o blisko 1/5 wyższe niż rok wcześniej. Całe 12 miesięcy powinno także dać przyzwoity wynik.  więcej
    17-10-2010, 18:44, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • IAB Day już 20 i 21 października na Uniwersytecie Warszawskim

    Wszyscy studenci zainteresowani tematyką internetową będą mogli wkrótce wziąć udział w IAB Day, które odbędzie się już 20 i 21 października 2010 roku. IAB Day jest okazją, by w jednym miejscu i czasie spotkać czołowych ekspertów branży internetowej w Polsce.  więcej
    17-10-2010, 08:55, kg, Kalendarium IT
  • AdTaily zbadał najlepsze miejsce na reklamę (wideo)


    ©istockphoto.com/
    Kluczowym elementem w tworzeniu reklamy jest takie dobranie elementów, aby nie tylko dobrze opisywały produkt i/lub usługę, ale przyciągały wzrok i wyróżniały reklamę spośród pozostałych. Jak zatem stworzyć skuteczną kampanię promocyjną, mając do dyspozycji kwadrat o boku 125 pikseli?  więcej
    12-10-2010, 18:27, paku, Technologie
  • Na kampanię reklamową w sieci wystarczy 2 tys. zł


    Kamil Porembiński na lic CC
    Efektywną kampanię w internecie można przeprowadzić nawet za 2 tys. zł. Dla małych i średnich przedsiębiorstw to najskuteczniejszy sposób promocji. Trzeba tylko przyjąć odpowiednią strategię i dobrze określić grupę, do której chce się dotrzeć.  więcej
    20-09-2010, 07:54, Forsal.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • Internet Group odbija się od dna?

    Grupa Kapitałowa Internet Group wypracowała w I półroczu 2010 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 39,0 mln PLN odnotowując stratę netto na poziomie 3,2 mln PLN. Są jednak i dobre sygnały - dwie platformy Grupy odnotowały duży wzrost przychodów.  więcej
    28-08-2010, 09:33, mm, Biznes, Finanse i Prawo
  • Internet zabiera telewizji zyski z reklam


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Zamiast gapić się w szklany ekran, klienci coraz więcej czasu spędzają w sieci. Za nimi idą reklamodawcy. Coraz większą część swoich wielomilionowych budżetów reklamodawcy przesuwają do sieci. A reklamy ze szklanego ekranu na ekran komputera.  więcej
    26-08-2010, 14:01, GazetaPrawna.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rosną wydatki na reklamy w serwisach społecznościowych


    hidesy @ istockphoto.com
    Coraz większa popularność Facebooka i innych witryn społecznościowych przekłada się na rosnące wydatki reklamodawców w tym sektorze internetu.  więcej
    19-08-2010, 18:25, Adrian Nowak, Technologie
  • Reklama online łamie prawo


    © arturbo at istockphoto.com
    Głośne banery bezprawnie ingerują w sferę prywatności internautów. Spam i okienka, które ciężko wyłączyć, to najpopularniejsze formy nielegalnej reklamy. Za taką promocję grozi kara do 10 proc. rocznego przychodu danej firmy.  więcej
    07-08-2010, 11:26, GazetaPrawna.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • Schyłek bannerów reklamowych

    Internauci i marketingowcy wieszczą koniec kariery bannerów reklamowych. Niezauważalność, rosnące koszty ich utrzymania, malejący współczynnik klikalności, przytłaczająca treść zawartość graficzna to główne przyczyny spadku popularności bannerów w sieci.  więcej
    12-02-2010, 07:46, Agnieszka Kluska, Biznes, Finanse i Prawo
  • Internet bez reklam jest dla nas wart 2 zł

    Przeważająca większość internautów deklaruje negatywne nastawienie wobec reklam, wynika z raportu „Stosunek internautów do reklam”, sporządzonego przez firmę badawczą Gemius. Reklama w sieci to zło konieczne - uważają badani. Tylko co szósty internauta byłby skłonny płacić za dostęp do stron internetowych bez reklam.  więcej
    25-08-2009, 17:46, dk, Internauci
  • WP powiększa sieć reklamową AdTotal


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Sieć bankomatów eCard oraz serwis internetowy telepolis.pl poszerzyły ofertę AdTotal - multimedialnej, wieloekranowej sieci reklamowej Wirtualnej Polski. Ciekawa wydaje się reklama w bankomatach, którą można kierować np. na określone regiony czy miasta.  więcej
    04-08-2009, 17:59, Przemysław Mugeński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Microsoft i Yahoo - jest umowa


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Obie firmy zawarły długo oczekiwane porozumienie dotyczące rynku reklamowego. Nie dojdzie do spektakularnego przejęcia, w perspektywie kilku lat może jednak zaostrzyć się walka z Google.  więcej
    30-07-2009, 06:59, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ad.Network - sieć reklamy także dla stron z niewielką oglądalnością


    © Marlee - istockphoto.com
    Ad.Network, nowa sieć reklamy internetowej w Polsce, zaprasza pod swoje skrzydła także małe, niszowe i prywatne strony, kusząc wysokimi prowizjami od zleceń.  więcej
    28-07-2009, 13:49, Daniel Kotowski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rynek reklamy online wciąż rośnie

    Pomimo kryzysu reklama w internecie ma się dobrze - wynika z szacunków domu mediowego ZenithOptimedia. Coraz częściej reklamodawcy przenoszą swoje kampanie do sieci, gdzie reklama jest tańsza i łatwiej można oszacować przynoszone przez nią zyski.  więcej
    08-07-2009, 12:45, Przemysław Mugeński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak rozliczyć dochód z reklamy internetowej?


    Sara Robinson
    Osoby uzyskujące dochody z udostępniania powierzchni reklamowej na stronach WWW nie mają obowiązku prowadzenia działalności gospodarczej. Dochody te stanowią jednak odrębne źródło przychodu, które może być rozliczane na zasadach ogólnych lub w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych – pisze Gazeta Prawna.  więcej
    05-06-2009, 09:22, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Marzec 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031