Sieć bankomatów eCard oraz serwis internetowy telepolis.pl poszerzyły ofertę AdTotal - multimedialnej, wieloekranowej sieci reklamowej Wirtualnej Polski. Ciekawa wydaje się reklama w bankomatach, którą można kierować np. na określone regiony czy miasta.
Klienci sieci AdTotal mogą teraz dotrzeć z przekazem promocyjnym do grupy docelowej, wykorzystując jednocześnie takie kanały, jak internet, telewizja, wideo, panele LCD i bankomaty.
Dzięki współpracy z eCard klient AdTotal może wyemitować reklamę w kilkuset bankomatach rozlokowanych w całej Polsce. Co może wydać się ważne, reklamę można kierować na określone lokalizacje, regiony, miasta – wszystko w zależności od potrzeb reklamodawcy. W ofercie znalazły się ekrany: transakcyjny, powitalny oraz pożegnalny.Natomiast serwis telepolis.pl, włączony właśnie do internetowej oferty AdTotal, to witryna poświęcona szeroko pojętej telekomunikacji. Według informacji Wirtualnej Polski miesięczna liczba odsłon stron serwisu przekracza 6,5 miliona.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*