Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sieć bankomatów eCard oraz serwis internetowy telepolis.pl poszerzyły ofertę AdTotal - multimedialnej, wieloekranowej sieci reklamowej Wirtualnej Polski. Ciekawa wydaje się reklama w bankomatach, którą można kierować np. na określone regiony czy miasta.

Klienci sieci AdTotal mogą teraz dotrzeć z przekazem promocyjnym do grupy docelowej, wykorzystując jednocześnie takie kanały, jak internet, telewizja, wideo, panele LCD i bankomaty.

AdTotal.pl - strona główna
fot. - AdTotal.pl - strona główna
Dzięki współpracy z eCard klient AdTotal może wyemitować reklamę w kilkuset bankomatach rozlokowanych w całej Polsce. Co może wydać się ważne, reklamę można kierować na określone lokalizacje, regiony, miasta – wszystko w zależności od potrzeb reklamodawcy. W ofercie znalazły się ekrany: transakcyjny, powitalny oraz pożegnalny.

Natomiast serwis telepolis.pl, włączony właśnie do internetowej oferty AdTotal, to witryna poświęcona szeroko pojętej telekomunikacji. Według informacji Wirtualnej Polski miesięczna liczba odsłon stron serwisu przekracza 6,5 miliona.

 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *