Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw mogą zawalczyć o budżet na działania marketingowe dla swoich firm. Do zdobycia jest milion złotych w reklamie na Money.pl, jednym z największych portali biznesowych w Polsce.
Reklama w internecie jest coraz bardziej popularna. Internet to ekonomiczny rachunek, zasięg, łatwość multiplikowania przekazu i tym samym możliwość docierania do nieprzebranych rzeszy konsumentów.
Na potrzeby konkursu z Money.pl współpracuje Netia. Dążenie do oferowania klientom jak największej wartości dodanej znakomicie wpisuje się w ideę konkursu, wspierającego innowacyjne podejście do wykorzystania internetu w prowadzeniu biznesu. Liczę na pomysłowość naszych przedsiębiorców i spodziewam się wielu ciekawych zgłoszeń – powiedział Grzegorz Esz, Dyrektor ds. Komercyjnych, członek zarządu Netii.
Reklama internetowa zyskuje na znaczeniu przede wszystkim dlatego, że oferuje znacznie korzystniejszą relację między kosztem a efektem. Znacznie łatwiej jest bowiem dotrzeć do konkretnej grupy docelowej, co pozwala redukować koszty.
Aby wziąć udział w konkursie i wygrać jedną z nagród należy zarejestrować się na stronie www.money.pl/milionnareklame wysłać hasło promujące firmę i opowiedzieć o niej. Nie trzeba tych czynności wykonać jednocześnie – już dziś można się zarejestrować, z wysłaniem hasła można zaczekać do 19 czerwca.
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.