Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

IAB Day już 20 i 21 października na Uniwersytecie Warszawskim

17-10-2010, 08:55

Wszyscy studenci zainteresowani tematyką internetową będą mogli wkrótce wziąć udział w IAB Day, które odbędzie się już 20 i 21 października 2010 roku. IAB Day jest okazją, by w jednym miejscu i czasie spotkać czołowych ekspertów branży internetowej w Polsce.

IAB Day to cykliczne spotkanie o charakterze edukacyjnym, organizowane specjalnie dla studentów. Zajęcia ze specjalistami z firm członkowskich IAB Polska będą dotyczyły zagadnień funkcjonowania branży internetowej w Polsce, w tym marketingu i reklamy w internecie. Odbędą się one w Centrum Informatycznym Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, III piętro.

Dla wszystkich studentów wstęp na IAB Day jest bezpłatny po wcześniejszym zgłoszeniu uczestnictwa pod adresem: iabdays@id.uw.edu.pl

Program IAB Day

20 października

  • 9.45 – Powitanie gości
  • 10.00 – 10.45 prof. Włodzimierz Gogołek, Instytut Dziennikarstwa, Siła manipulacyjna Sieci
  • 10.50 – 11.40 Krzysztof Beniowski, Agora, Brand Advertising Online
  • 11.45 – 12.35 Tomasz Sieniutycz, Telewizja Polska, Telewizja w Internecie czy Internet w telewizji – przenikanie i przyszłość dwóch najpopularniejszych mediów w kontekście ekspansji technologii HD i łączonej oferty reklamowej
  • 12.40 – 13.30 Grzegorz Krzemień, GoldenSubmarine, Czy Ty też staniesz się Terminatorem? Czyli o historii, teraźniejszości i przyszłości Internetu
  • 13.35 – 14.25 Szymon Szymczyk, Empathy, Nie tylko agencje interaktywne. O pracy w internet software hous`ie
  • 14.30 – 15.20 Marek Piotrowski, FireFly Group, Community marketing na przykładzie case study „Burn In Heads”
  • 15.25 – 16.15 Marcin Olszewski, V2Media, Treści wideo we współczesnej reklamie internetowej
  • 16.20 – 17.10 Grzegorz Sławatyński, Behavia, Reklama behawioralna
  • 17.15 – 18.05 Piotr Guziur, Marketing Online, Ustalenie celu działań marketingowych w Internecie oraz sposoby jego pomiaru i maksymalizacji

21 października

  • 10.00 – 10.30 Paweł Kuczma, Instytut Dziennikarstwa, Wybory prezydenckie 2010 w mediach społecznościowych
  • 10.35 – 11.25 Michał Lazanowicz, Agata Oleszkiewicz, ipla, Nowy wymiar telewizji internetowej
  • 11.30 – 12.20 Michał Kostrzewa, Microsoft, Darmowy lunch, czyli gdy cena wynosi 0 zł
  • 12.25 – 13.15 Anna Białkowska, Społeczności.pl, Siła serwisów społecznościowych – ile warte są emocje użytkowników?
  • 13.20 – 14.10 Paweł Haltof, YUUX, Projektowanie interfejsów i architektury informacyjnej
  • 14.15 – 15.05 Wiesław Kotecki, Uselab, Koniec świata offline – czyli o projektowaniu usług mobilnych
  • 15.10 – 16.00 Andrzej Purchla, Media Mind, Rich Media – innowacyjna twarz reklamy internetowej

IAB Day organizowany jest przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska we współpracy z uczelniami promującymi wiedzę na temat rynku internetowego.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *