Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

marketing

  • Hardkorowy Koksu, czyli Święty Graal e-marketingu

    Nikt tak nie rozreklamuje produktu, jak miliony internautów. Zrobią to darmo, szybko i jeszcze kupią produkt. Tak działa wirusowy marketing doby internetu, czyli reklama rozprzestrzeniająca się bez udziału profesjonalistów. Zamiast wydawać pieniądze na drogie kampanie w telewizji, coraz więcej firm stawia na media społecznościowe i ich aktywnych użytkowników.  więcej
    12-04-2011, 09:35, Forsal.pl, Pieniądze
  • Telekomy dają pracę i zarobek


    © Kurhan - Fotolia.com
    Branża telekomunikacyjna stale szuka nowych pracowników i jest w stanie dobrze ich opłacać. Jest sporo pracy dla programistów, ale szczególnie dobrze wynagradzani są specjaliści ds. marketingu. W zeszłym roku już co 10. oferta pracy pochodziła od firmy telekomunikacyjnej - wynika z analizy serwisu Pracuj.pl.  więcej
    18-03-2011, 13:36, mm, Pieniądze
  • Targetowanie i personalizacja - skuteczne narzędzia e-mail marketingu

    Badania na temat rynku e-commerce w Polsce w 2009 roku, przeprowadzone przez Internet Standard, pokazują ponad 25-proc. wzrost liczby ankietowanych stwierdzających poprawę skuteczności wysyłek e-mailowych w działaniach marketingowych w stosunku do 2008 roku.  więcej
    15-03-2011, 10:11, Sylwia Vogel, SARE, Pieniądze
  • Blogi zostaną wyparte przez serwisy społecznościowe?


    ©istockphoto.com/head off
    Zainteresowanie blogami wśród nastolatków nie jest już tak duże, jak kilka lat temu. Teraz wolą rozpisywać się na Facebooku.  więcej
    24-02-2011, 19:12, Adrian Nowak, Lifestyle
  • Facebookowa potęga marketingu

    Ponad pięć milionów Polaków ma już konta na Facebooku. W ciągu roku ich liczba zwiększyła się ponad trzykrotnie. Jeszcze szybciej rosną na portalu nakłady na kampanie reklamowe i marketingowe.  więcej
    04-02-2011, 09:47, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Internauci nie lubią nachalnych reklam na portalach społecznościowych


    © fotolia
    Czy portale społecznościowe to właściwe miejsce do działań biznesowych? Spece od marketingu mówią: tak. Użytkownicy internetu podchodzą do nich z rezerwą.  więcej
    18-12-2010, 12:18, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • IAB Polska: Kolejne poradniki na temat marketingu interaktywnego

    IAB Polska po raz kolejny wydaje poradniki dla marketerów. Tym razem udostępnione zostały jednocześnie dwa poradniki: „Gry w marketingu” i „Realizacja projektów internetowych”.  więcej
    09-12-2010, 12:37, kg, Pieniądze
  • e-Handel nie tylko w pracy. Cyber Poniedziałek to już Cyber Weekend


    ©istockphoto.com/photographeer
    E-handlowcy w USA i kilku innych krajach mieli wczoraj pełne ręce roboty - sezon przedświątecznych e-zakupów zaczął się. Z różnych badań wynika jednak, że tzw. Cyber Poniedziałek powoli staje się Cyber Weekendem. Klienci nie czekają na koniec długiego weekendu po Święcie Dziękczynienia bo e-zakupy stają się... elementem świąt.  więcej
    30-11-2010, 09:57, Marcin Maj, Technologie
  • Testy grup na NK dostępne dla wszystkich (wideo)

    Grupy tematyczne zostały udostępnione wszystkim użytkownikom portalu nk.pl. Do tej pory powstało prawie 40 tys. grup.  więcej
    20-10-2010, 17:36, Paweł Kusiciel, Technologie
  • Paczkomaty kuszą klientów i sklepy internetowe loterią z nagrodami

    Firma InPost coraz mocniej angażuje się w promocję swoich innowacyjnych usług pocztowych - Paczkomatów. Tym razem do korzystania z tej formy przesyłek pocztowych ma zachęcić Loteria Paczkomaty 24/7, w której można wygrać m.in. samochód marki Fiat. Do akcji mogą włączyć się klienci indywidualni korzystający z paczkomatów oraz sklepy internetowe oferujące formę przesyłki za pośrednictwem tej usługi.  więcej
    06-10-2010, 14:16, paku, Lifestyle
  • Jak wykorzystać analitykę internetową i optymalizację konwersji?


    © istockphoto.com
    Analityka internetowa (ang. web analytics) w Polsce jest dziedziną ciągle nieodkrytą i podczas gdy na zachodzie jej efekty święcą triumfy, to w Polsce nadal pozostaje niedoceniona przez wielu e-marketerów. Każda organizacja powinna polegać na solidnych danych płynących prosto od konsumentów, bo tylko na ich podstawie możliwa jest rzetelna ocena działań marketingowych, a w dalszej kolejności ich optymalizacja (maksymalizacja ROI) w przyszłości. Wnioski płynące z analityki internetowej są fundamentem dla działań optymalizacyjnych, które mają na celu zdobycie większej liczby klientów bez inwestowania kolejnych pieniędzy w reklamę.  więcej
    02-10-2010, 20:00, Mariusz Michalczuk, Conversion,
  • Kominek rozrusza Burger Kinga w sieci za 100 tys. zł


    Kaspersky Lab
    Blogerem, z którym marka Burger King nawiązała współpracę w ramach projektu komunikacyjnego, jest Kominek – jeden z najpopularniejszych polskich blogerów. Dzięki temu firma chce „rozruszać” swój profil na Facebooku.  więcej
    15-09-2010, 15:30, paku, Lifestyle
  • Facebook wprowadza usługę lokalizacji

    Dzięki aplikacji dla iPhone lub specjalnej stronie użytkownicy Facebooka mogą informować innych o swoim położeniu. Tej usługi spodziewano się od dawna. Jeśli chodzi o prywatność, można uznać, że Facebook zachował umiarkowane podejście.  więcej
    19-08-2010, 08:27, Marcin Maj, Technologie
  • GetResponse wprowadza usługę wideo e-mail marketingu


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Dołączając treści wideo do newsletterów, polscy przedsiębiorcy mogą osiągać nawet o 96,38% lepsze rezultaty ze swoich kampanii - przekonuje GetResponse.  więcej
    21-07-2010, 10:05, paku, Technologie
  • Działania reklamowe: "wspólne" i "wzajemne" robi różnicę


    www.sxc.hu
    Dużą częścią spotykanego w sieci marketingu zajmują działania podejmowane we współpracy przez np. dwa podmioty. W takim przypadku już na wstępie rozstrzygnięcia wymaga istotne pytanie, czy prowadzone działania to promocja "wspólna", czy też "wzajemna".  więcej
    19-07-2010, 13:12, Łukasz Wojtkowiak, Kancelaria Prawnicza Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy, Porady
  • Konkurs ogłaszany przez internet a zwolnienie z PIT

    Nierzadko przedsiębiorcy organizują dla klientów konkursy z nagrodami, przy czym akcje ogłaszane są na stronach internetowych organizatora lub agencji reklamowej realizującej dane przedsięwzięcie. Czy nagrody przyznane w takich konkursach mogą korzystać ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych? Odpowiedzi na to pytanie udziela Łukasz Wojtkowiak z kancelarii Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k.  więcej
    29-06-2010, 10:33, Łukasz Wojtkowiak, Kancelaria Prawnicza Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy, Pieniądze
  • Almanach handlowców - "Brylantowa Kolekcja Sprzedaży"

    Być sprzedawcą nie jest łatwo. To praca bardzo odpowiedzialna, bo od pracowników działu sprzedaży zależą w dużej mierze finanse firmy. Presja kierownictwa, wyśrubowane cele potrafią tę pracę uczynić naprawdę stresującą, dlatego mało odporni i niedoświadczeni szybko się wypalają. Jaki jest zatem klucz do sukcesu w tej pracy? Jak sprzedawać więcej, pracując mniej i nie niszcząc sobie przy tym zdrowia? Odpowiedzi należy szukać w specjalnym kursie multimedialnym przygotowanym przez Wydawnictwo Złote Myśli.  więcej
    18-06-2010, 12:57, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze
  • Relacja wideo z konferencji SARE i Bluerank

    Każdy, kto nie miał okazji uczestniczyć w konferencji „E-mail marketing 2010”, która odbyła się 11 maja br. w Warszawie, może to zrobić teraz – poprzez stronę WWW, oglądając relację wideo z tego wydarzenia, połączoną z pokazami slajdów oraz ankietą online.  więcej
    26-05-2010, 05:04, kg, Technologie
  • Porwanie administratora serwisu torrentowego?


    ©istockphoto.com/insign
    Zwabiony na sąsiednią Ukrainę stał się zakładnikiem gangu. Jego członkowie zażądali transferu prawa własności do domeny LostFilm.tv oraz dostępu do serwerów. Sprawa porwania budzi jednak wątpliwości i podejrzenia, czy nie jest to po prostu marketingowa zagrywka wspomnianego serwisu.  więcej
    26-05-2010, 06:57, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Praktyczny marketing w małej firmie

    Każdy, kto zajmował się małym biznesem, wie, że w tego typu firmach wszyscy robią wszystko. Nikt nie ma czasu na planowanie, szczegółową kontrolę wyników, ustalanie budżetów - to po prostu nie ta rzeczywistość. Poradnik „Praktyczny marketing w małej firmie” pokazuje, że większość sposobów marketingowych używanych przez duże firmy można zastosować w małej firmie i odnieść na tym duże korzyści. Wystarczy pewne czynności po prostu określić lub usystematyzować.  więcej
    03-05-2010, 14:47, ARTYKUŁ PROMOCYJNY, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)