Jeżeli jesteś przedsiębiorcą lub w jakiś sposób Twój sukces zależy od sprzedaży, wiesz doskonale, że - wbrew pozorom - biznesu nie powinno się zaczynać od produktu. Przede wszystkim musisz mieć dobry plan, jak ten produkt sprzedać. więcej
Już w maju w czterech miastach (Wrocław, Kraków, Warszawa, Gdańsk) odbędzie się Konferencja Video. Impreza ma zainspirować menadżerów średnich i dużych firm do wykorzystania potencjału interaktywnego wideo. więcej
Popularność polskiego Blipa stale rośnie. Obecnie jest już nie tylko popularnym mikroblogiem, ale stanowi jedno z podstawowych narzędzi marketingu internetowego i e-PR. Pozwala zbudować trwałą relację z odbiorcami, partnerami biznesowymi i mediami, a także poznać ich opinie na temat produktu. więcej
Unilyzer to narzędzie do skutecznego planowania działań marketingowych w sieci. Jest aplikacją dla tych, którzy chcą w łatwy sposób prześledzić statystyki wszystkich posiadanych blogów i profili w serwisach społecznościowych. więcej
Pierwszy miesiąc 2010 roku przyniósł kolejne nadzieje na poprawę sytuacji polskich pracowników. Liczba ofert pracy zamieszczonych w serwisie Pracuj.pl wzrosła o ponad 1/3 w stosunku do stycznia 2009 roku. Wygląda na to, że firmy zaczęły odmrażać budżety marketingowe, co wpłynęło na poprawę sytuacji specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR poszukujących zatrudnienia. więcej
Firma Benhauer uruchomiła platformę Yuplo, która zawiera moduły umożliwiające prowadzenie i analizę kampanii mailingowych oraz realizację procesu sprzedażowego. więcej
O 22% wzrosła liczba firm w Polsce, które w ostatnim roku korzystały z e-mail marketingu. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji użyła profesjonalnego systemu e-mailingowego. W przyszłym roku marketerzy planują zwiększyć nakłady finansowe na budowę własnych baz - wynika z szóstego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE. więcej
Bezpośrednim celem MobileMarketing.pl jest edukacja i rozwój rynku oraz prezentowanie osobom odpowiedzialnym za marketing w polskich firmach korzyści płynących z wykorzystania w działaniach komunikacyjnych narzędzi i mechanizmów mobile marketingu - informują przedstawiciele serwisu. więcej
Wydaniu Windows 7 będą towarzyszyły organizowane w domach imprezy, w czasie których prezentowane będą możliwości systemu. Organizatorzy przyjęć dostaną m.in. darmową kopię systemu - wynika z ogłoszenia w serwisie House Party. więcej
Studenci warszawskiej SGH zostali zwycięzcami w konkursie Google Online Marketing Challange wśród europejskich drużyn. Zwycięski zespół z Polski promował w internecie firmę sprzedającą soczewki kontaktowe. więcej
Firma ArcaBit postanowiła wykorzystać potencjał komunikacyjny blogerów do promocji swojej marki, a przy okazji zwiększenia świadomości czytelników blogów w zakresie bezpieczeństwa ich komputerów. W tym celu na początku lipca uruchomiono program "Bezpieczna Blogosfera". więcej
Pomimo kryzysu reklama w internecie ma się dobrze - wynika z szacunków domu mediowego ZenithOptimedia. Coraz częściej reklamodawcy przenoszą swoje kampanie do sieci, gdzie reklama jest tańsza i łatwiej można oszacować przynoszone przez nią zyski. więcej
Promocja dotyczy mediów objętych ofertą AdTotal, a więc internetu, telewizji,
reklamy w serwisach mobilnych, bankomatów i paneli LCD, w okresie od lipca do sierpnia. więcej
Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami spowolnienia gospodarczego – wynika z badania "Client-Agency Economic Outlook Survey" przeprowadzonego w USA. Polskie analizy potwierdzają ten trend. więcej
Osoby poszukujące pracy najczęściej szukały jej w marketingu i public relations - wynika z danych zebranych na przełomie maja oraz czerwca 2009 roku przez serwis InfoPraca.pl. więcej
3 samochody Peugeot 107 oraz MacBooki i iPhone’y można wygrać w konkursie zorganizowanym przez PPP Marketing wspólnie z firmą Peugeot. W sumie uczestnicy grają o nagrody wartości ponad pół miliona złotych. Konkurs trwa do 12 września. więcej
Ewolucja marki była tematem przewodnim pierwszego spotkania z zakresu Public Relations - Poznań PR. Wymiana doświadczeń, zdobycie kontaktów i inspiracja to cele, dla jakich spotkanie zostało zorganizowane. więcej
Brak opłaty za reklamy, które internauta obejrzy krócej niż określony interwał czasu, wprowadza firma Afilo, zajmująca się marketingiem afiliacyjnym. Nowy produkt - AdVideo - ma zapewnić reklamodawcom skuteczność akcji marketingowych. więcej
Zmieniony layout, rozbudowane konta dla firm oraz najświeższe informacje z branży i oferty pracy są efektami przebudowy serwisu Marketingowiec.pl. Ten internetowy serwis społecznościowo-informacyjny skierowany jest do osób związanych z branżą marketingową, reklamową i PR. więcej
Producenci znanych marek szukają coraz bardziej wymyślnych form promocji swoich produktów. Jedną z nich jest bluetooth marketing, czyli wysyłka komunikatów promocyjnych na telefon
komórkowy za pośrednictwem modułu bluetooth. więcej