Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

IAB Polska: Kolejne poradniki na temat marketingu interaktywnego

09-12-2010, 12:37

IAB Polska po raz kolejny wydaje poradniki dla marketerów. Tym razem udostępnione zostały jednocześnie dwa poradniki: „Gry w marketingu” i „Realizacja projektów internetowych”.

W grudniowym wydaniu miesięcznika Media i Marketing Polska można znaleźć dwa nowe poradniki e-marketingowe: „Gry w marketingu” (PDF) i „Realizacja projektów internetowych” (PDF), które opracowali eksperci IAB Polska. Poradniki te przygotowane zostały specjalnie dla marketerów przez członków grup roboczych Gry w marketingu i Technologie, działających w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

- Nowe poradniki przygotowane przez ekspertów IAB Polska stanowią unikalne kompendium wiedzy, zarówno teoretycznej, jak i praktycznej, na temat wykorzystania gier i projektów internetowych w marketingu. Mam nadzieję, że podobnie jak poprzednie publikacje IAB, będą one przydatne dla marketerów w planowaniu i prowadzeniu działań marketingowych w sieci – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.

Poradnik „Gry w marketingu” poświęcony jest grom reklamowym i reklamom w grach. W publikacji znajdziecie nie tylko opis narzędzi związanych z grami w marketing, ale również charakterystykę graczy. Autorzy (...) dużo uwagi poświęcili na przedstawienie graczy oraz obalanie mitów wokół średniego wieku, wykształcenia czy pozycji społecznej osób grających, jak i samych oczekiwań względem gier, także gier reklamowych. Mam nadzieję, że szczegółowe przedstawienie takich narzędzi, jak gry reklamowe (advergames) oraz reklama dynamiczna (in-game advertising), znajdzie coraz większe uznanie w budżetach reklamodawców w Polsce, tak jak już się to dzieje od kilku lat na świecie – powiedział Jacek Jankowski, szef grupy roboczej Gry w marketingu, IAB Polska.

Z kolei w publikacji „Prowadzenie projektów internetowych”, autorzy za główny cel postawili sobie przekazanie wiedzy, która ma pozwolić na lepsze zrozumienie się zarówno zleceniodawcom, jak i wykonawcom projektów. W poradniku przyglądamy się kolejnym etapom realizacji projektu i wskazujemy dobre praktyki ułatwiające doprowadzenie go do szczęśliwego końca - mówi Szymon Szymczyk, PR Manager Empathy Internet Software House - szef grupy roboczej Technologie w IAB Polska .

Poradniki „Gry w marketingu” i „Realizacja projektów internetowych” to już piąta i szósta z kolei publikacja tego typu przygotowana w 2010 roku. Wcześniej dzięki współpracy IAB Polska i wydawcy miesięcznika Media i Marketing Polska wydane zostały poradniki: „Brand advertising online”, „Wideomarketing”, „Marketing mobilny” i „WoMM”. 

Wszystkie wydane dotychczas poradniki e-marketingowe IAB Polska można pobrać w wersji elektronicznej ze strony: www.iabpolska.pl/do-pobrania


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *