Dołączając treści wideo do newsletterów, polscy przedsiębiorcy mogą osiągać nawet o 96,38% lepsze rezultaty ze swoich kampanii - przekonuje GetResponse.
reklama
Polscy użytkownicy GetResponse mogą wysyłać wiadomości wideo bez konieczności korzystania z dodatkowego oprogramowania czy specjalistycznej wiedzy. GetResponse umożliwia nagrywanie filmów wideo wyłącznie przy pomocy kamery internetowej, a także importowanie i przechowywanie do 100 MB plików multimedialnych.
Edytor pozwala automatycznie wstawić w treść newslettera grafikę przypominającą pierwszy kadr z filmu, wzbudzając zainteresowanie odbiorców i podwyższając skuteczność mailingów.
- Według Gemius blisko 75% polskich internautów korzysta z serwisów wideo. Ogromny potencjał wideo polscy przedsiębiorcy mogą teraz wykorzystać w e-mail marketingu. Nasze ostatnie badania dowiodły, że wideo e-maile generują nawet do 96.38% wyższy wskaźnik klikalności od zwykłych newsletterów. To pokazuje, jak skuteczne może być zastosowanie wideo e-mail marketingu – mówi Szymon Grabowski, twórca i założyciel GetResponse.
Do końca lata można wysyłać wideo e-maile bez opłat, zakładając darmowe konto GetResponse na stronie: www.getresponse.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*