Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

GetResponse wprowadza usługę wideo e-mail marketingu

21-07-2010, 10:05

Dołączając treści wideo do newsletterów, polscy przedsiębiorcy mogą osiągać nawet o 96,38% lepsze rezultaty ze swoich kampanii - przekonuje GetResponse.

robot sprzątający

reklama


Sonda
Zwracasz większą uwagę na filmy wideo w newsletterach?
  • Tak
  • Nie
  • Bez znaczenia
wyniki  komentarze

Polscy użytkownicy GetResponse mogą wysyłać wiadomości wideo bez konieczności korzystania z dodatkowego oprogramowania czy specjalistycznej wiedzy. GetResponse umożliwia nagrywanie filmów wideo wyłącznie przy pomocy kamery internetowej, a także importowanie i przechowywanie do 100 MB plików multimedialnych.

>> Czytaj też: GetResponse udostępnia darmowe usługi mailingowe w polskiej wersji językowej

Edytor pozwala automatycznie wstawić w treść newslettera grafikę przypominającą pierwszy kadr z filmu, wzbudzając zainteresowanie odbiorców i podwyższając skuteczność mailingów.

- Według Gemius blisko 75% polskich internautów korzysta z serwisów wideo. Ogromny potencjał wideo polscy przedsiębiorcy mogą teraz wykorzystać w e-mail marketingu. Nasze ostatnie badania dowiodły, że wideo e-maile generują nawet do 96.38% wyższy wskaźnik klikalności od zwykłych newsletterów. To pokazuje, jak skuteczne może być zastosowanie wideo e-mail marketingu – mówi Szymon Grabowski, twórca i założyciel GetResponse.

>> Czytaj też: SARE zbada, czy zmieniliśmy mailowe preferencje

Do końca lata można wysyłać wideo e-maile bez opłat, zakładając darmowe konto GetResponse na stronie: www.getresponse.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E