Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SARE zbada, czy zmieniliśmy mailowe preferencje

09-07-2010, 13:57

7 lipca ruszyła kolejna edycja projektu badawczego dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej. Agencja SARE - inicjator projektu – już po raz siódmy przeanalizuje najnowsze trendy i zmiany związane z komunikacją e-mailową Polaków. Badanie potrwa dwa miesiące, a raport z wynikami ankiety zostanie opublikowany we wrześniu.

Jak co roku, agencja e-mail marketingowa SARE postanowiła zbadać postawy i preferencje Polaków w zakresie odbierania i wysyłania poczty elektronicznej. Ankieta z zestawem kilkunastu pytań została podzielona na dwie części: pierwsza z nich skierowana jest do wszystkich respondentów, druga została przygotowana z myślą o pracownikach działu marketingu i PR. Kwestionariusz trafi do respondentów e-mailem oraz zostanie udostępniony na stronie SARE.

>> Czytaj też: SARE: E-mail marketing rośnie w siłę

Sonda
Bierzesz udział w badaniach internetowych?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W Raporcie 2010 pomysłodawcy projektu poruszyli dwie nowe kwestie związane z e-marketingiem i komunikacją w internecie. Poza zagadnieniami dotyczącymi wykorzystania poczty elektronicznej, zarówno w domu, jak i w pracy, pojawią się także pytania o aktywność w serwisach społecznościowych oraz o stosowanie nowego modelu rozliczeniowego, jakim jest e-faktura.

- To już siódma edycja badania sposobów wykorzystania poczty elektronicznej przez Polaków. Wyniki z poprzednich lat pokazują, że rynek e-mail marketingu wciąż dynamicznie się rozwija i zaskakuje, dlatego tak ważna jest wiedza na temat preferencji, trendów i przyzwyczajeń naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że wyniki tegorocznego badania dostarczą naszej branży szereg praktycznych wskazówek, jak skutecznie komunikować się z konsumentem poprzez pocztę elektroniczną – mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.

Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety może zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie dostarczony na jego skrzynkę mailową. Dane w pierwszej kolejności zostaną udostępnione klientom SARE, później - pozostałym zainteresowanym.

>> Czytaj też: Chcą standardu badań mediów społecznościowych

Siódme badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem Interactive Advertising Bureau Polska oraz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Ankieta dostępna jest pod adresem: www.sare.pl/ankieta


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *