Zdjęcie z imprezy, które opublikujesz tylko wybranym znajomym, może trafić gdzie indziej, niż sobie wyobrażasz. Zobacz, jak dbać o prywatność na Facebooku. więcej
Niektóre firmy wciąż uważają nas za idiotów, którzy nie czytają opinii o kupowanych produktach. Witryny społecznościowe pokazują jednak, że głos internautów może istotnie wpłynąć na sprzedaż. Również negatywnie. więcej
Kolejne nowości prezentowane przez Facebooka wydają się coraz bardziej brawurowe. Zuckerberg musi się jednak bardzo starać, by sprostać oczekiwaniom inwestorów. więcej
Twoje statusy toną niezauważone w morzu informacji, które publikują "lubiane" marki. Coraz więcej osób uważa, że Facebook to nie najlepsze miejsce do przechowywania wspomnień. Jakie są alternatywy? więcej
Układ Timeline (oś czasu) nie cieszy się zbyt dużą sympatią ze strony użytkowników. W sieci bez trudu znajdziemy skargi na jego "toporność" czy ociężałość, a stojąca za nim koncepcja wkrótce trafić może również do Google+. więcej
Jaki adres e-mail masz ustawiony w profilu na Facebooku? Pamiętasz, że wpisywałeś tam własny? Społecznościowa witryna właśnie zmieniła go na inny, o istnieniu którego możesz nawet nie wiedzieć.
Społecznościowy gigant już teraz wyświetla płatne treści na urządzeniach mobilnych, testując całość z niewielką grupą klientów. Okazuje się, że rozwiązanie może wkrótce okazać się hitem wśród reklamodawców. więcej
Pomimo fatalnego debiutu giełdowego na akcjach Facebooka i tak da się zarobić. Tylko w ciągu dwóch ostatnich tygodni ich cena wzrosła o ponad 20% - zauważa "Business Insider". więcej
Społecznościowy gigant bardzo intensywnie pracuje nad reklamami, które wkrótce serwowane będą na smartfonach i tabletach milionów użytkowników z całego świata. Choć już teraz ruch w witrynie z tego typu urządzeń jest bardzo duży, na razie Facebook nie wyświetlał tam żadnych płatnych treści. więcej
Za pośrednictwem narzędzia EventBrite udało się już sprzedać bilety warte łącznie ponad miliard dolarów - poinformowali właściciele usługi. Sukces firmy zależał jednak w dużej mierze od wykorzystania innych popularnych witryn. więcej
Społecznościowy gigant zdecydował się na przejęcie technologii Face.com, która umożliwia łatwe rozpoznawanie twarzy - czytamy na blogu usługi. Facebook mógł dokonać akwizycji również ze względu na atrakcyjną domenę. więcej
Wielu reklamodawców odwraca się od płatnych reklam w Facebooku, które często okazują się mniej skuteczne niż konkurencyjne rozwiązania - informuje agencja Reuters. Społecznościowy gigant już teraz stara się jednak z tym walczyć. więcej
Karę 10 milionów dolarów zgodził się w ramach ugody zapłacić Facebook, który oskarżony został przez użytkowników o bezprawne wykorzystywanie ich wizerunków w reklamach na stronie - informuje Reuters. więcej
Lepiej dopasowane do internautów reklamy czy możliwość ich dalszego udostępniania to tylko niektóre z nowości, jakie wkrótce mają trafić do szerszego grona użytkowników. Jak zwykle, nie obędzie się jednak bez kontrowersji. więcej
Tagi NFC umieszczane w różnych miejscach mogą ułatwić wykonywanie powtarzalnych czynności na smartfonie - zauważa serwis TechCrunch. Dzięki nowemu pomysłowi Samsunga raczkująca technologia może zyskać dużą popularność. więcej
Część użytkowników Facebooka może testować już nowy typ statusów w społecznościowej witrynie - informuje serwis "The Next Web". Tym razem nowości przypadną do gustu przede wszystkim fanom muzyki. więcej
Facebook jest bardzo skutecznym narzędziem dla reklamodawców - wynika z nowego raportu comScore. Wcześniej wiele dużych marek narzekało na koszty związane z obecnością w witrynie Zuckerberga. więcej