Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

EventBrite odniosło sukces dzięki Facebookowi? (wideo)

19-06-2012, 20:49

Za pośrednictwem narzędzia EventBrite udało się już sprzedać bilety warte łącznie ponad miliard dolarów - poinformowali właściciele usługi. Sukces firmy zależał jednak w dużej mierze od wykorzystania innych popularnych witryn.

robot sprzątający

reklama


Od stycznia 2009 do grudnia 2010 roku EventBrite sprzedało łącznie bilety za około 400 milionów dolarów. Usługa znacznie przyśpieszyła, gdy większy nacisk przyłożono do kampanii promocyjnych z udziałem witryn społecznościowych - informuje TechCrunch (zob. Online Ticket Seller Eventbrite Passes $1 Billion In Total Sales).

Czytaj także: Mobilna sprzedaż coraz istotniejsza

Ma początku tego tygodnia EventBrite przekroczyło kolejną istotną granicę: w usłudze sprzedano bilety łącznie za ponad miliard dolarów. Podwojenie sprzedaży w bardzo krótkim czasie było możliwe dzięki wykorzystaniu witryn społecznościowych. Użytkownicy, którzy decydowali się na poinformowanie o zakupach również swoich znajomych, otrzymywali drobne zniżki.

Choć otrzymywanie dużej liczby powiadomień od znajomych nie jest zwykle przyjemne, wiele osób chętnie wykorzystuje internetowych przyjaciół, by trochę zaoszczędzić. EventBrite zauważyło, że informowanie na Facebooku czy Twitterze o zakupach przynosiło dodatkowe zyski również organizatorom imprez, którzy w związku z dodatkowym zainteresowaniem mogli żądać większych cen za bilety.

Zgodnie ze światowymi trendami EventBrite oferuje również aplikację mobilną dla iPada, z poziomu której można opłacać bilety. Obecnie rozwiązanie funkcjonuje w 170 krajach na całym świecie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie czy Australii. Jak świętowano przekroczenie magicznej granicy, można zobaczyć na poniższym materiale:


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E