EventBrite odniosło sukces dzięki Facebookowi? (wideo)

19-06-2012, 20:49

Za pośrednictwem narzędzia EventBrite udało się już sprzedać bilety warte łącznie ponad miliard dolarów - poinformowali właściciele usługi. Sukces firmy zależał jednak w dużej mierze od wykorzystania innych popularnych witryn.

Od stycznia 2009 do grudnia 2010 roku EventBrite sprzedało łącznie bilety za około 400 milionów dolarów. Usługa znacznie przyśpieszyła, gdy większy nacisk przyłożono do kampanii promocyjnych z udziałem witryn społecznościowych - informuje TechCrunch (zob. Online Ticket Seller Eventbrite Passes $1 Billion In Total Sales).

Czytaj także: Mobilna sprzedaż coraz istotniejsza

Ma początku tego tygodnia EventBrite przekroczyło kolejną istotną granicę: w usłudze sprzedano bilety łącznie za ponad miliard dolarów. Podwojenie sprzedaży w bardzo krótkim czasie było możliwe dzięki wykorzystaniu witryn społecznościowych. Użytkownicy, którzy decydowali się na poinformowanie o zakupach również swoich znajomych, otrzymywali drobne zniżki.

Choć otrzymywanie dużej liczby powiadomień od znajomych nie jest zwykle przyjemne, wiele osób chętnie wykorzystuje internetowych przyjaciół, by trochę zaoszczędzić. EventBrite zauważyło, że informowanie na Facebooku czy Twitterze o zakupach przynosiło dodatkowe zyski również organizatorom imprez, którzy w związku z dodatkowym zainteresowaniem mogli żądać większych cen za bilety.

Zgodnie ze światowymi trendami EventBrite oferuje również aplikację mobilną dla iPada, z poziomu której można opłacać bilety. Obecnie rozwiązanie funkcjonuje w 170 krajach na całym świecie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie czy Australii. Jak świętowano przekroczenie magicznej granicy, można zobaczyć na poniższym materiale:


Źródło: TechCrunch
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930