Społecznościowy gigant bardzo intensywnie pracuje nad reklamami, które wkrótce serwowane będą na smartfonach i tabletach milionów użytkowników z całego świata. Choć już teraz ruch w witrynie z tego typu urządzeń jest bardzo duży, na razie Facebook nie wyświetlał tam żadnych płatnych treści.
reklama
- Treści na telefonach mogą być dostosowywane zależnie od ich położenia, więc można sobie wyobrazić, jak sytuacja będzie ewoluowała w przyszłości, szczególnie dla sprzedawców detalicznych - mówi wiceszefowa marketingu Facebooka Carolyn Everson (zob. Bloomberg, Facebook Working On Location-Based Mobile-Ad Product).
Everson przyznała, że już od kilku miesięcy Facebook testuje tego typu rozwiązania. Społecznościowemu gigantowi bez wątpienia zależy na jak najszybszej implementacji takich nowości, biorąc pod uwagę ogromną presję ze strony inwestorów po niezbyt udanym debiucie giełdowym z ubiegłego miesiąca.
Warto również zauważyć, że już teraz użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych spędzają na Facebooku najwięcej czasu, wykorzystując właśnie urządzenia mobilne, a nie biurkowe komputery. W przyszłości prawdopodobnie tendencja ta będzie się utrzymywała, gdyż to właśnie smartfony zostały przede wszystkim stworzone z myślą o komunikacji.
Już od początku miesiąca Facebook mocno eksperymentuje jednak również z reklamami wyświetlanymi w standardowych przeglądarkach internetowych. W strumieniu wiadomości znaleźć można teraz m.in. historie sponsorowane, czyli statusy utworzone przez firmy, które polecają nasi znajomi. W przyszłości prawdopodobnie witryna Zuckceberga zdecyduje się na oferowanie jeszcze większych reklam, które bazowały będą na informacjach, jakie przesyłamy do serwisu każdego dnia.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|