Facebook zmienia wygląd przycisków "Like" i "Share". Wydaje się to błahostką, ale jednak dotyczy elementu, który zachęca do usług Facebooka użytkowników 7,5 mln innych stron internetowych. więcej
Dziś debiut Twittera na giełdzie NYSE, który ma przynieść firmie znacznie więcej niż oczekiwany wcześniej miliard dolarów. Nie towarzyszy temu taki huraoptymizm, jak przy IPO Facebooka, ale to niewątpliwie ważne wydarzenie dla giełdy. więcej
Facebook znów zwiększył liczbę użytkowników i lepiej sobie radzi z zarabianiem na nich. Jeśli coś powinno Facebooka niepokoić, jest to zmieniające się nastawienie nastolatków do jego usługi. więcej
Google+ ogłosiło wczoraj wiele istotnych zmian dotyczących publikowania zdjęć. Twitter ogłosił jedną zmianę, ale dość istotną. Jest to atak w naprawdę czuły punkt Facebooka. więcej
Karmienie piersią na Facebooku nie było mile widziane, ale film ukazujący zabicie kobiety przez ścięcie był tolerowany. Serwisowi społecznościowemu wyraźnie brakuje polityki dotyczącej niewłaściwych treści. więcej
Użytkownicy Facebooka w wieku 13-17 lat będą mogli zamieszczać wpisy publiczne na Facebooku. W przypadku tak dużego serwisu wymagającego prawdziwych nazwisk jest to dość istotna zmiana. więcej
Google planuje dokładnie to samo, co Facebook - zmianę swoich regulaminów tak, by móc wykorzystywać wizerunek użytkownika w reklamie. Obie firmy udają, że to błaha sprawa, ale tak naprawdę dwóch gigantów chce ustalić niepokojący trend w social media. więcej
Użytkownicy Facebooka nie będą mogli ograniczyć tego, kto może wyszukać ich oś czasu, wpisując imię i nazwisko. Wszyscy będziemy "wyszukiwalni", więc pozostaje dbać o ustawienia prywatności przy wpisach. więcej
Przed wejściem na giełdę Twitter odsłonił swoje karty. Jego przychody są liczone w setkach milionów dolarów, ale ciągle nie widać zysku. Ponadto rośnie konkurencja, zarówno ze strony gigantów, jak i mniejszych lokalnych serwisów. więcej
Facebook udostępnia wyszukiwarkę postów. Mówi się, że to wielka zmiana w użyteczności, ale to także wielka zmiana dla prywatności użytkowników, czego Facebook otwarcie nie powie. więcej
Mówi się, że w internecie jest wiele głupot i żartów, ale naukowcy dowiedli, że najbardziej znaczącą emocją jest gniew, który szybko się rozprzestrzenia. Czy to znaczy, że internet czyni nas bardziej rozgniewanymi ludźmi? więcej
Jest praca w Kancelarii Premiera! Wystarczy mieć wykształcenie wyższe i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obsłudze serwisów społecznościowych. A przy okazji - czy rządowy Facebook nie robi się zbyt kosztowny? więcej
Facebook udostępnił narzędzia do śledzenia wpisów na dany temat, z których będą mogli korzystać nadawcy telewizyjni i inne media. Po raz kolejny Facebook robi coś, co ma go upodobnić do Twittera. więcej
Rynek smart-zegarków jeszcze dobrze nie wystartował, a już chce go zdobyć producent aut - Nissan. Zaprezentowana przez niego koncepcja jest dość oryginalna. więcej
Tydzień temu Facebook zaproponował zmiany w swojej polityce, m.in. dając sobie prawo do wykorzystywania nazwisk i obrazów użytkowników w reklamach. Gigant twierdził, że to formalność, ale teraz wstrzymuje się z tym krokiem. więcej
Twoje zdjęcie profilowe i nazwisko na Facebooku będą mogły być wykorzystane w połączeniu z reklamami - takie nowe zasady chce ustalić Facebook. Serwis zdaje się też rozważać dodanie fotografii profilowych do bazy funkcji rozpoznawania twarzy. więcej
Facebook umożliwi zakładanie albumów, do których zdjęcia będą mogły dodawać różne osoby. Użytkowników może to ucieszyć, ale zasmuci to startupy, które miały tę funkcję wcześniej. więcej
Rząd płaci chętnie za usługi związane z Facebookiem, ale ogólnych kosztów ujawnić nie chce. Wiadomo, że te koszty będą rosły, bo w Facebooka chce inwestować nie tylko Kancelaria Premiera. więcej