Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SEO

  • Przechytrzyć Google, czyli optymalizacja w białym kapeluszu

    To nie PageRank świadczy o tym, jak strona traktowana jest przez Google. Wskaźnikiem tym jest... TrustRank. To jedno z głównych przesłań płynących z książki "Przechytrzyć Google" niedawno wydanej przez wydawnictwa Helion i OnePress.  więcej
    23-05-2012, 14:01, Katarzyna Ryfka-Cygan, Recenzje
  • Trzecia edycja szkoleń z marketingu internetowego

    W tej serii, która odbędzie się w Katowicach w terminie 5-6 czerwca, organizatorzy zapraszają na 3 szkolenia - te, których prowadzący zebrali najwięcej pochwał i pozytywnych opinii. Ostatnie szkolenia, które odbyły się w lutym, zostały bardzo dobrze przyjęte przez uczestników, zatem zapraszamy wszystkich chętnych do udziału.  więcej
    15-05-2012, 07:04, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Social media i SEO/SEM muszą działać razem

    Media społecznościowe i marketing w wyszukiwarkach idealnie uzupełniają się w takich segmentach, jak pozyskiwanie klientów, budowanie świadomości marki, promowanie lokalnego biznesu oraz rozwijanie interaktywności pomiędzy podmiotem a odbiorcami - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję MDG Advertising.  więcej
    12-04-2012, 18:30, paku, Technologie
  • SEO dla sklepu internetowego, czyli na czym to polega?

    Z jakich narzędzi najczęściej korzystają marketerzy podczas działań SEO dla sklepów internetowych? Jak wygląda strategia SEO w dziesięciu krokach oraz jaka jest różnica pomiędzy white SEO a black SEO? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w infografice przygotowanej przez Sempai.pl oraz eKomercyjnie.pl.  więcej
    31-03-2012, 14:53, paku, Technologie
  • Nokaut odtrąbił powrót do Google

    Porównywarki cen odfiltrowane miesiąc temu przez Google wracają do wyników wyszukiwania. Sugerowano, że jest to uderzenie w konkurencję przed wprowadzeniem porównywarki zakupowej od Google. Teraz Grupa Nokaut twierdzi, że jej porównywarka wróciła na dawne wysokie miejsca w wyszukiwarce.  więcej
    05-03-2012, 14:48, Marcin Maj, Pieniądze
  • Dlaczego Google odfiltrowała wybrane strony?

    Wyszukiwarka Google w ciągu kilku ostatnich dni nałożyła na wiele polskich witryn, w tym m.in. na porównywarki produktów i serwisy z materiałami wideo, filtr skutkujący wymazaniem ich z wyników wyszukiwania. W środowisku branżowym zawrzało. Padają różne głosy. Wiele osób rozwścieczonych całą sytuacją nie przebiera w słowach podczas jej komentowania. Część branży jednak rozumie posunięcie wyszukiwarki. Wszyscy jednak zastanawiają się: czym naraziły się witryny, które pojawiły się na czarnej liście wujka Google?  więcej
    06-02-2012, 12:27, Kompan.pl, Technologie
  • (akt.) Popularne polskie witryny znikają z Google

    Google odfiltrowała z wyników m.in. popularne porównywarki, takie jak Ceneo, Nokaut i Skąpiec. Jest to działanie, które ma poprawić jakość wyników wyszukiwania. Co istotne, działania Google nie mają związku tylko ze stronami z kategorii e-commerce. W aktualizacji dodajemy stanowisko Nokaut.pl  więcej
    01-02-2012, 11:00, M. Maj, M. Opolski, Technologie
  • Magazyn Online Marketing Polska już na rynku


    © TPopova at istockphoto.com
    Praktyczne porady dotyczące marketingu internetowego i marketingu w wyszukiwarkach, mediów społecznościowych oraz PR można znaleźć w nowym magazynie Online Marketing Polska.  więcej
    12-12-2011, 15:49, paku, Media
  • E-marketing dziś i jutro w Polsce


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Social media oraz rozwiązania mobilne były najciekawszymi trendami dla rodzimego e-marketingu na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy. Natomiast w przyszłym roku rynek przewiduje dalszy rozwój rangi mediów społecznościowych oraz SEO, wynika z ankiety przeprowadzonej przez firmę Zieltraffic podczas Internet Poland 2011.  więcej
    05-12-2011, 14:16, paku, Pieniądze
  • Depozycjonowanie - skuteczna ochrona wizerunku w sieci

    Pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania to cel każdego właściciela serwisu internetowego. Jednak czasem ta pozycja może zostać zajęta przez strony zawierające obraźliwe lub niekorzystne wpisy, które szkodzą firmie. Warto wtedy skorzystać z depozycjonowania - usługi SEO, która zdobywa coraz większą popularność.  więcej
    29-11-2011, 20:51, Praktycy.com, Porady
  • Jak projektować reklamę w e-biznesie

    Reklama internetowa wydaje się strategicznym czynnikiem decydującym o sukcesie na wirtualnym rynku. Aby inicjatywy prowadzone w sieci spotkały się z aktywnym zainteresowaniem jak największej grupy docelowej, nacisk należy położyć na ich sukcesywne promowanie. A jakie metody i narzędzia warto zastosować?  więcej
    25-11-2011, 11:26, Zuzanna Szymańska,
  • Google z nowościami w algorytmie - większość wydawców zadowolona

    Zmiany, jakie Google wprowadził pod koniec ubiegłego tygodnia, przyniosły dla większości wydawców pozytywne efekty - poinformowała witryna SearchMetrics.  więcej
    08-11-2011, 11:03, Adrian Nowak, Technologie
  • Pozycjonowanie - jakie zalety, jak podpisywać umowy?

    Obecnie pozycjonowanie jest jedną z najtańszych i najskuteczniejszych form reklamy. Tarantula.pl zajmująca się analizą i consultingiem w dziedzinie marketingu w wyszukiwarkach pokazuje, na co zwracać uwagę podczas podpisywania umowy z pozycjonerem.  więcej
    09-10-2011, 19:31, Tarantula.pl,
  • Manifo: Chcemy oferować wszystko, co niezbędne do prowadzenia serwisu

    Mirosław Lasok z Manifo w rozmowie z Dziennikiem Internautów opowiada o tym, kiedy warto skorzystać z usług wspomagających prowadzenie strony internetowej, jak również w jakich przypadkach jest to niewskazane.  więcej
    30-09-2011, 16:35, Adrian Nowak, Wywiad
  • Jak wybrać firmę pozycjonującą

    Każda firma chciałaby być jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Zwykle przekłada się to na ilość zapytań ofertowych, a nawet ilości sprzedanych produktów. Nic dziwnego, że pozycjonowanie uchodzi za jedną z najwydajniejszych i zarazem najtańszych form reklamy. Żeby robić to skutecznie, najlepiej wynająć firmę, która się na tym zna. Tarantula.pl tłumaczy, jakimi kryteriami się kierować przy jej wyborze.  więcej
    14-08-2011, 19:25, Tarantula.pl,
  • Zaproszenie na szkolenia z e-marketingu w sieciach społecznościowych i wyszukiwarkach

    W dniach od 20 do 23 września 2011 odbędzie się seria szkoleń z zakresu marketingu internetowego w wyszukiwarkach oraz szkolenie z marketingu w sieciach społecznościowych. Szkolenia będą prowadzone w ramach cyklicznych warsztatów Silesia SEM i odbędą się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.  więcej
    12-09-2011, 09:56, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • ProxyAd przejmuje spółkę SEM/SEO i rozszerza ofertę


    www.sxc.hu
    ProxyAd S.A. kupuje spółkę United Titans Sp. z o.o. działającą w segmencie marketingu internetowego. Przejęcie pozwoli ProxyAd przedstawić swoim dotychczasowym klientom rozszerzoną ofertę produktową.  więcej
    05-08-2011, 15:22, paku, Technologie
  • Budowanie reputacji w sieci coraz ważniejsze


    © BVI Media - Fotolia.com
    Według badań 90 proc. przedsiębiorców sprawdza swoich partnerów biznesowych w internecie. Aż 98 proc. menedżerów wykorzystuje informacje z sieci do oceny reputacji firmy. Jej podważenie może przełożyć się bezpośrednio na wyniki finansowe i sukces biznesowy. Coraz popularniejsze na świecie stają się usługi zarządzania reputacją online (ORM – Online Reputation Management).  więcej
    22-06-2011, 09:09, paku, Pieniądze
  • Najbardziej wpływowi eksperci SEO spotkają się w Poznaniu

    Już w przyszłym tygodniu w Poznaniu spotkają się najbardziej wpływowi eksperci na świecie zajmujący się tematyką marketingu w wyszukiwarkach. W najbliższą środę, 15 czerwca, w Starym Browarze rusza międzynarodowa konferencja Search Marketing Day.  więcej
    10-06-2011, 22:18, PATRONAT MEDIALNY, Technologie
  • Jak ukryć się przed Google, czyli sztuka najgorszego pozycjonowania w sieci

    Ukrycie romansu, uciszenie skandalu i niepochlebnych opinii - takie usługi proponują agencje PR zajmujące się kreowaniem wirtualnego wizerunku. Celebryci, politycy, miejsca turystyczne, a nawet spółki notowane na giełdzie nie szczędzą pieniędzy, by kamuflować niekorzystne treści w wyszukiwarce Google.  więcej
    07-06-2011, 20:33, Forsal.pl, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)