Praktyczne porady dotyczące marketingu internetowego i marketingu w wyszukiwarkach, mediów społecznościowych oraz PR można znaleźć w nowym magazynie Online Marketing Polska.
reklama
W pierwszym numerze magazynu Online Marketing Polska można przeczytać m.in. artykuł o e-mail marketingu, gdzie przedstawione zostały praktyczne schematy pozyskiwania nowych użytkowników i zdobywania ich zgód na przesłanie treści handlowych, case study akcji promocyjnych wzmocnionych działaniami w internecie oraz poradę, jak zdobyć 500 nowych fanów na Facebooku.
Jak zapewnia wydawca, 80% każdego wydania to „narzędziownia” pozwalająca na samodzielne wdrożenie krok po kroku metod marketingu internetowego w swojej firmie, m.in. z zakresu e-mail marketingu, mediów społecznościowych, PR czy marketingu w wyszukiwarkach. Pozostała część to relacje z ważnych wydarzeń branżowych oraz rozmowy z ważnymi osobami związanymi z marketingiem internetowym. Każdy z numerów ma mieć ponad 60 stron w formacie A4.
- Ludzie wciąż lubią formę drukowaną, choć w cyfrowym świecie trudno wykluczyć w przyszłości także inne formy dystrybucji. Dla nas istotniejsze jest dostarczanie wysokiej jakości treści, najlepszych autorów i realizowanie misji edukacyjnej, niż sama jej forma, choć przyznam, że klienci w badaniu zdecydowanie opowiedzieli się jednak za formą drukowaną - powiedział Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny magazynu.
Wydawcą magazynu jest Forum Press z Poznania należące do Forum Media Group, które w swoim portfolio wydawniczym posiada już kilkanaście magazynów. Wydawca nie wyklucza uruchomienia projektu w innych krajach europejskich.
Magazyn dostępny jest wyłącznie w prenumeracie wysyłkowej. Abonament roczny kosztuje 299 zł + VAT i obejmuje 6 kolejnych numerów.
Więcej informacji na: www.o-m.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|